[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-17 16:49

Nou, inderdaad. Is mijn heup over, heb ik zere arm, gaat dat goed, komt schouder opzetten. Het is steeds weer iets....

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-17 17:38

Wat een heerlijk diertje Baudyh <3

Tja lijf...... Ik doe elke week fitness om mijn spieren sterk en los te houden. Doe ik het niet dan word ik extreem stijf en pijnlijk. Rijden werkt ook fijn maar ik rij vaak maar 2x per week.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-17 18:06

Schitterend koppie baudyh..
Succes met de hapjes.
Vhu...fijn dat man gereset is, hoop dat het DE oplossing is.

Lijven...tja...volgens mij heeft ieder eigen problemen.. allemaal even serieus...en allemaal met ups en downs...vooral vast houden aan de ups dan komen we een heel eind +:)+ ik geloof dat ik niet mag klagen in vergelijking met anderen..dus :(:) voor diegene die het nodig hebben.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-17 18:54

afgelopen week geschilderd voor iemand wat leuke boekjes voor me had....
dit zijn haar eigen hondjes..dit is het eindresultaat de meesten van jullie zullen het al gezien hebben op fb..maar goed..heerlijk om hoofd leeg te maken...
Afbeelding

marga1

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-17 20:28

Het is duidelijk koud weer jullie zijn niet bij te houden hier :D

Biancacoo wat mooi kan jij dit :wow:

Voordeel van dit weer is, boekhouding af :)

Nadeel alles doet zeer of het volgende stuk lijf werk tijdelijk niet meer mee (ouderdom?) 8-)
Helaas geldt dit ook met het fenomeen afvallen lukt veel slechter met het stijgen der jaren }:)

Spam van veulens mag altijd wordt je vrolijk van. :)

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-17 22:00

Wat prachtig Biancacoo vind die houten plaatjes ook zo mooi!

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 07:56

Wow Bianca, wat ben jij toch een kunstenaar <3

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 07:57

Mooi Biancacoo.

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 09:29

Erg mooi bianca. Toch gaaf dat je dat zo goed kan.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 11:53

Dank jullie.... het is fijn om mensen er blij mee te kunnen maken !
Ben ook met pen kaarten aan het maken...
Had er een gemaakt voor Ava....gebaseerd op Romeo.... ze zou vandaag 41 jaar zijn geworden....

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 11:55

Zo zeg was vandaag haar verjaardag en je had nog zoiets moois voor haar... :(:) ;( denk dat haar man en dochter er ook heel blij mee zullen zijn Biancacoo. Ava up there maak er een mooie dag van. Ik heb vandaag al heerlijk van je zonnestralen genoten :*
40 is toch echt veel en veel te vroeg...
Sterkte Biancacoo :(:) -O-

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 12:09

Voelde me er best slecht over..omdat de post die kant op soms echt lang duurt...had ik het op donderdag voor ze stierf verstuurd......
Omdat ze er altijd zo blij mee was..... ^) maar goed.... denk dat dochter er wel blij mee is.... :))

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 13:53

Ja dat blijft lastig. Maar het gebaar is mooi en daar gaat het om.

Vanmorgen een niet zo handige aktie. Miste een afstapje van 3 cm en ging languit scheenbeen blauw en geschaafd en met bovenbeen/heup aan die kant deed al zeer, nu dus erger. Zucht.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 14:49

Baudy: auwie, dat gaat niet goed zo
Bianca: haar man en dochter zijn er vast heel erg blij mee. Pff pas 41. Het is zo oneerlijk
Gem: hoe gaat het met jou? Nu aan het varen?

Zo, die week vakantie doet me goed, net weer 2 uurtjes kunnen slapen. Vanmorgen nog met zoonlief naar les geweest, ging weer heel fijn. Zometeen nog zadels en ponys poetsen en ponys ook nog vlechten en dan morgen naar Koningsconcours. Het is een rustige wedstrijd en Fabels mag de spits afbijten, dus bij het losrijden ook niet erg druk.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-17 08:02

Baudyh, sterkte met de blauwe plekken...
Gem aan het varen..
Tine heeft heerlijk vakantie.
Janouk, ook al wakker.

Vanmorgen heel vroeg met de honden naar het bos geweest .

Voorzichtig aan met koningsdag vieren allemaal :)F

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-17 12:30

Ja iedereen fijne Koningsdag :)F het is hier een drukte van belang op het plein. Ziet er erg gezellig uit, muziekje en eten, drinken erbij. Vind het zelf een beetje te koud om er lang te zijn :brr:

Zo ff knollie bollie aan het werk zetten, en mezelf <<) :evaw:

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-17 15:09

Bianca, heerlijk weer voor jou om te trainen!!

Wij zijn vanmorgen op wedstrijd geweest. De dag begon lekker zonnig, dus dat was goed te doen. Fabels ging erg fijn. Uiteraard nog wel hier en daar een slinger, maar heel lekker ontspannen. Zoonlief zat er ook met grote grijns op. De tweede jury was helemaal teleurgesteld dat we bij haar geen proef reden ;-). Maar de 2e proef heeft nu nog geen toegevoegde waarde, dan is ze moe en gaat slingeren (erger in ieder geval ;-)) en teugels uit handen trekken, verkeerd aanspringen enz. Dus eerst verder conditie opbouwen voor de 2e proef er ook bij kan. Toen moesten we bijna 2 uur wachten voor we met Sam aan de beurt waren. Die ging bij het losrijden goed, maar in de proef vlakt het teveel af, oftewel genoeg huiswerk. We waren net op tijd klaar toen het zacht begon te regenen.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-17 16:01

Laat die 2e proef dan inderdaad maar lekker zitten Tine heel verstandig van jullie _/-\o_ wat een fijne pony is / wordt ze! En M2 is natuurlijk andere koek (jullie starten toch M2 met Sam?) ook voor zoonlief.

Hier erg fijn met Cathey gewerkt. Zie toch echt al wel resultaat van de behandeling. Ze laat zich veel sneller en beter los en je ziet veel meer bewegen. Ze is ook minder vluchterig. Anders was ze ook best wel bij tijden relaxed hoor, maar heel vaak van die tussensprintjes. Nu is ze gewoon ontspannen <3

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-17 17:29

Nou dat blauwe scheenbeenvan mij is het minst pijnlijke. Mijn al zere heup doet nu veel meer pijn en mijn schouder ook. Spierpijn natuurlijk. Ibuprofen helpt iets. Lig nu in een heet bad dat is super. Hopelijk morgen iets beter. Dit is niks.

Fijn dat Cathey lekker gaat.
Bianca weer lekker getraind , die krijgt bonus dagen!! En verdiend ze ook ;-)
Tine lekker op wedstrijd.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-17 18:32

Balen Baudyh :(:) ... lekker genieten en relaxen in bad ...... hoop dat je morgen echt een stuk fitter voelt...
Vhu goed dat er zichtbaar resultaat is bij Cathey !
Tine goede oefening voor zoon en paard.
Echt heerlijk getraind idd... zoon was ook zo blij !!

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-17 19:56

Bianca heerlijk getraind met de honden
Baudy, dat klinkt heel pijnlijk, hopelijk nu na het bad iets beter!
VHU, fijn dat je al verschil merkt bij Cathey

Themba was vandaag ook weer mee op concours, hij doet het allemaal zo goed. Was ook vriendje van zoonlief mee (die had hier de nacht gelogeerd), handig zo'n extra groom. De 2e jury moest erg lachen om Themba en zei dat het verboden moest worden dat er zulke afleiding naast de auto zat :-)
We hoeven er nu nog maar 1x per nacht uit en als het zo doorgaat denk ik dat dat met 1 of 2 weken ook al niet meer hoeft.

Vanavond nog even kort op Rembrand gezeten, volgende week doe ik mee met onderlinge western wedstrijd (waar zat ik met mijn hoofd toen ik me daar voor opgaf....) En de paarden hun eerste stukje gras gegeven. Wat waren ze blij

Afbeelding

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 07:14

Zo lekker gras erbij..
Tine wel leuk hoor zo'n wedstrijdje.
Fijn dat Themba al zo goed gaat.

Zo..snel gebak halen..manlief is jarig.. <3 straks bezoek op koffietijd..manlief voelt zich niet fit..balen..
En er komt ook nog een pallet hondenvoer...lekkere timing... -O-

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 10:18

Hele fijne dag gewenst ondanks dat manlief zich niet geweldig voelt Biancacoo :(:) Y)(^)

Mensen van stal willen paarden al met ingang van zondag dag en nacht buiten ik dus niet vind dat veel te snel... Gelukkig wil stalbaas het ook niet voor zijn paarden (raakt gras op dat stuk wei veel te snel op) en staat Cathey naast die van hem. Maar goed.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 08:51

Goedemorgen
Ik vond het al zo rustig in het topic, haha bleek hij uit mijn lijst verdwenen. Ja dan zie je geen updates. Dus straks bijlezen.

Vraag aan jullie
Wie heeft ervaringmet een Myler menbit? Anton heeft een dikke tong en blijft druk op de tong niet fijn. vinden. Nu heeft hij een naar voren gebogen Liverpool. Het gaat, maar toch denken we dat het fijner kan. Die Myler uitleg kan wat voor hem betekenen. Dus benieuwd naar jullie ervaringen

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 10:31

Sorry geen ervaring met myler bitten.