Citaat:Janouk is dat niet vreselijk warm in zo'n jurk? Gelukkig flink wat afleidingprachtig zo'n tocht!
Lekker luchtig hoor zo'n lange jurk. ik hoef niet veel te doen: gewoon mooi zitten en zwaaien
naar de voorbijgangers en op de foto op stopplaatsen bij bejaardencentra etc. Dat overleef ik wel
kortom barbie spelen en dat is mijn core business
Tijdens de regiokampioenschappen Noord Holland KNHS mag ik weer sjerpen omhangen, rozetten uitdelen, bekers uitreiken en op de foto met de kampioenen
.............allemaal core business
bobo
prachtig zo'n tocht!
.
.

Janouk sjiek hoor
Negeren helpt niet, op zijn kop geven al helemaal niet en als je er maar lang genoeg bij blijft dan blijft hij 10 sec stilstaan en dan begint het weer.......moeilijk om een beest van 14 wat bij te brengen met zulk soort negatief gedrag wat hij vertoond.
. Ook nog over een brug geweest, dat vond ze in het begin wel eng, dus de eerste 3 keer naast haar gelopen, daarna er weer achter gelopen. Wat een heerlijk braaf dier is het toch
.
. Ze wordt verzorgd en verwend als een fotomodel met allerlei luxe behandelingen om haar optimaal in haar vel te krijgen en houden. Dit najaar zal ze voor het eerst voorop in een vierspan tijdens een trouwerij meelopen, had ik me laten vertellen. Ze deed het in de binnenstad van Krefeld zó goed in een gelegenheids-tweespan, dat ze ook die kwaliteiten willen gaan benutten
.
.