Janouk!Bicci wat een mooi initiatief
Hier ook ongelovelijk verkouden, nog steeds, heb alleen super neusspray en hoestdrank op de kop getikt dus kon aardig doorfunctioneren vandaag. Hier rommelt het ook wat, maar vooral gewoon benauwd. Vanmiddag werd vergadering afgezegd
dus naar stal en lekker gereden. Flink gegaloppeerd (verzamelen, weer voorwaarts, wat contra enz, zo fijn werk) in de grote ring (40x100), heerlijk om te doen.Hoe is het met je benen S_L?
Die verhalen over Charly geweldig
Hoop dat de fysio goed gaat uitpakken Tine....
Voor de rest ben ik het een beetje kwijt
. Op terugweg in enorme file beland leve het CHIO zo'n beetje in onze achtertuin maar wat een verkeerschaos is dat elk jaar
Ga even genieten van topicje over Beer

Zat op Buienradar al te kijken waar de rest bleef
word alweer licht...
en het wordt ook weer wat donker.... 't is raar onweer, Tine wees maar blij dat je ze wel binnen hebt gezet hoor. 

Gelukkig waren het superlieve mensen en we mogen gewoon een vervangend weekend komen als hij weer goed is, echt topservice!!!
Bleef maar Bubbles uitdagen en blaffen en ik had al paar keer geprobeerd om hem af te leiden door te spelen maar ik was niet interessant genoeg... Dus Beer maar even in de bench en zelf met Bubbles en Zhazha even naar ander deel van het huis. Nu heb ik de bench weer open gedaan en is eruit gestrompeld en even verderop in elkaar geplofd om te slapen.