[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 19:45

*D Janouk!
Bicci wat een mooi initiatief +:)+

Hier ook ongelovelijk verkouden, nog steeds, heb alleen super neusspray en hoestdrank op de kop getikt dus kon aardig doorfunctioneren vandaag. Hier rommelt het ook wat, maar vooral gewoon benauwd. Vanmiddag werd vergadering afgezegd *\o/* dus naar stal en lekker gereden. Flink gegaloppeerd (verzamelen, weer voorwaarts, wat contra enz, zo fijn werk) in de grote ring (40x100), heerlijk om te doen.

Hoe is het met je benen S_L?
Die verhalen over Charly geweldig _O-
Hoop dat de fysio goed gaat uitpakken Tine....

Voor de rest ben ik het een beetje kwijt :7 . Op terugweg in enorme file beland leve het CHIO zo'n beetje in onze achtertuin maar wat een verkeerschaos is dat elk jaar }:)

Ga even genieten van topicje over Beer <3

bicci

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 19:54

stopt hier met droog en windstil...

pfoei...
met bakken joh...

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 20:02

ja en de verkeerde kant op >;)
wilde op 't balkon liggen kijken.. Regent het gruwelijk hard een meter m'n balkon op.. Ineens!
Zeiknat :')

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 20:04

Nou, als goede huisvrouw was hier de bak mooi gesleept en gevlakt voor de buienstorm, maar was ik te laat om mijn was af te pakken, hahahaha :')

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 20:04

hhahahaha
das snert aks....

hier is overigens alweer zo goed als klaar...

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 20:12

Avaluna das een goeie haha.

Hier weer lekker droog en windstil. Zie de storm in de verte verder trekken. Wij hebben het gehad.

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 20:13

Hier waait het amper maisie!
En we zitten er toch wel in, 't is superdonker. Maar wind valt wel mee..

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 20:15

het storm effect en code oranje ontgaat mij dan wel weer zeg maar...

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 20:19

ja mij ook een beetje :')
De NS liep vanochtend al te janken dat het zo slecht weer ging worden en dat daardoor treinen gingen uitvallen..

Vind het bar weinig knallen en klappen? :+ Zat op Buienradar al te kijken waar de rest bleef _O-

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 20:20

jah,...beetje leeg achter dat strookje wolken he?

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 20:24

Wordt alweer licht he bic! :')
mijn stalhouder lacht me uit :') ^)

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 20:29

:)) word alweer licht...
pfffffff
hoop heisa voor niks...
rond breda dan toch...

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 20:43

Hier net klein buitje gehad en nu weer droog. Ben benieuwd of er nog meer gaat komen.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 20:50

Nou, ik heb net in overleg met manlief de paarden toch maar naar huis gehaald, maar als ik het hier zo lees is het weer eens voor niets. Zo langzamerhand vraag ik me echt af waarom ze van die codes geven. Tot nu toe is het altijd meegevallen. Was het niet vorige week of zo dat het wel in een gebied heel erg te keer is gegaan, daar wordt dan geen code voor afgegeven.

Maar goed, ik ga ze niet weer terugbrengen.

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 20:56

idd tine,
en regelmatig zit ik op de weg met de taxi van breda naar sint maartensdijk
en dan KOMT het uit de lucht...

geen code geroepen of niks...
alles in de ankers...
kei slecht zicht...
maar geen weer alarm, dat was niet nodig...

uhu >;)

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 21:02

Hier is het CHIO net stilgelegd wegens te veel gedonder in de lucht. Ik zou nu ook niet op mijn paard stappen moet ik eerlijk zeggen. Maar voor de rest is het rustig :7 wel even lekkere stortbui, maar om nou te zeggen giga? Vorige week was het giga (maandag?), straten stonden hier blank, maar daar ook totaal geen meldingen over. Code zwaar noodweer slaat nergens op. Vond het ook geen noodweer. Gewoon lekkere onweersbui echt zo'n Hollandse na een wat broeierige dag.

Morgen weer eens een dressuurlesje onder het zadel, hoop wat tips te krijgen over Bente mooier recht houden in rechtergalop en achterwaarts. Voor de rest vind ik eigenlijk dat ze alles heel goed doet <3

Oeps....net ging er wel even hele rare bliksem door de lucht :oo en het wordt ook weer wat donker.... 't is raar onweer, Tine wees maar blij dat je ze wel binnen hebt gezet hoor.

Crazymel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 21:04

:wave:

Nou weer valt mee... Stomme codes altijd haha

Gave haffie gezien! Vind de schoenen gaaf!

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 21:05

getver..ik hou niet van onweer...
ik heb de paardjes wel buiten staan... ze kunnen wel bij wat bomen schuilen, maar meestal eten ze hier gewoon dom verder...daar kijk ik altijd verbaasd van op....vreselijke buien en dan...jummie gras eten...en dat doen ze dus 24/7...afwachten maar, ik ben zelf als de dood voor onweer......vind daar niets aan, dus ga alvast even slapen voor het hier is..en ik weer wakker ben...en blijf

janouk is gaaf met d'r koninklijkevaardigheidshoefbeschermers !! *D
Laatst bijgewerkt door Biancacoo op 21-06-12 21:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 21:05

paarden binnen als je de mogelijkheid hebt etc vind ik inderdaad tot daar aan toe :)

Maar de NS liep gisteren al te janken dat het vervelend ging worden want het werd zullek errughh weeeeer!
>;) waar dan :+

@VHU; succes met les morgen haha :D

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 21:10

Ladies, kunnen we niet afspreken dat jullie wat minder hard gaan als ik ben werken :D

ga zo in elk geval even topicje van Frensie over het nieuwste gezinslid bekijken
zag verder heeeele blitse springschoenen bij janouk :))
bic met een goeie oplossing voor fotolozen van afgelopen zondag (en al weer beetje uitgerust????)
vhu die heerlijk heeft gereden dankzij afgelaste vergadering en morgen gaat lessen
tine die heerlijk had gesprongen en paardjes naar huis gehaald door weeralarm terwijl het reuze meevalt

en ongetwijfeld heel heel veel vergeten :o

Ik had eigenlijk een behoorlijke bud-dag... Ging vanmorgen heerlijk rijden, hij liep heerlijk ontspannen warm, lekker drafje en galopje en vervolgens wilde ik hem iets gaan oppakken en begon hij te manken... nog even aan de hand geprobeerd, stap prima, niks te zien, maar draf weer niet goed. Dus helaas gaat ons weekendje weg met paard dit weekend niet door. ;( Gelukkig waren het superlieve mensen en we mogen gewoon een vervangend weekend komen als hij weer goed is, echt topservice!!!
Morgen vroeg komen ze foto's en echo's maken van voorbenen na overleg met DA -O-

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 21:27

;( ai wat naar... -O-

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 21:28

Oei PrinsjeH balen zeg!!! Fijn dat je het weekend kunt verzetten, maar hopen dat ze morgen niks ernstigs vinden! Hopelijk heeft hij zich alleen verstapt ofzo.

Het begint hier nu te waaien en te rommelen.

Beer heeft net even een 'time-out' gekregen in de bench. Werd iets té enthousiast en dan kunnen die kleintjes wat doordraaien... :x Bleef maar Bubbles uitdagen en blaffen en ik had al paar keer geprobeerd om hem af te leiden door te spelen maar ik was niet interessant genoeg... Dus Beer maar even in de bench en zelf met Bubbles en Zhazha even naar ander deel van het huis. Nu heb ik de bench weer open gedaan en is eruit gestrompeld en even verderop in elkaar geplofd om te slapen. :z

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 21:33

@Prinsjeh, waardeloos dat je weekendje niet door kan gaan doordat Mick niet helemaal 'rad' loopt... hopelijk is hij snel weer de oude :(:)
@VHU en Tine en Maisie lekker gereden vandaag.. +:)+
@Janouk, ik vind ze ook leuk hoor maar mis wel andere bescherming erbij.. nu ziet het er wat 'kaal' uit ;)

Ik ben ook snel nog even aan het einde van de middag richting de bak gegaan om te dressuren..maar Brutus loopt de laatste week niet zo lekker.. hij blijft wat 'hangen' morgen maar even de da bellen om zijn gebit na te laten kijken :j

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 21:33

ja... bah...
maar het is niet zo dat hij niet meer kan lopen hoor, in de wei zag je er niks aan gelukkig, ik wil even uitsluiten dat pezen te veel belast worden omdat we zo veel op harde ondergrond trainen en de da begon over het HB seizoen dat kennelijk weer volop toeslaat onder de paardjes en dat willen we zeker 100% uitsluiten of anders acuut behandelen gezien vorig jaar...

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 21:35

Ollie1 schreef:
@Prinsjeh, waardeloos dat je weekendje niet door kan gaan doordat Mick niet helemaal 'rad' loopt... hopelijk is hij snel weer de oude :(:)
@VHU en Tine en Maisie lekker gereden vandaag.. +:)+
@Janouk, ik vind ze ook leuk hoor maar mis wel andere bescherming erbij.. nu ziet het er wat 'kaal' uit ;)

Ik ben ook snel nog even aan het einde van de middag richting de bak gegaan om te dressuren..maar Brutus loopt de laatste week niet zo lekker.. hij blijft wat 'hangen' morgen maar even de da bellen om zijn gebit na te laten kijken :j

da's precies juist omschreven; niet helemaal rad... duidelijk anders dan anders, maar niet superzorgwekkend ofzo!!!

Hangt in de lucht... Bruutje ook al niet zo superlekker... bedoel je hangen op 't bit of hangen in tempo of iets anders??? :(:)