Wat een fijne foto's het lijkt wel zomer!
Citaat:
Ik word echt gek van de hoofdpijn. Soort migraine maar nog net niet zo erg en dat al een aantal dagen lang.
En sinds vanavond ook erg veel pijn aan rechterkant van mijn kaak, ter hoogte van mn oor.
Ik heb ooit een zenuwontsteking in mijn kaak gehad. Gaf eerst hoofdpijn, later tandpijn, toen complete vreselijke kaak/hoofd/tandpijn. Heeft dus niets met je tanden te maken maar met je kaakzenuw. Het was echt killing, niets hielp. Uiteindelijk via de huisarts bij de tandarts terecht gekomen en het bleek dat mijn onderkaak plm 1mm scheef stond tov mijn bovenkaak. En dat kwam weer door een vulling die twee jaar daarvoor net niet goed was 'afgevlakt', waardoor ik mijn tanden verkeerd op elkaar deed. Daardoor waren een paar kiezen ook anders gaan slijten enz. Oftewel, ik leek wel een peerd bij de tandarts
ik ben een paar keer zo om de drie dagen bij de tandarts geweest en elke keer werd er weer wat bijgeslepen, toen werd de pijn heel langzaam minder. Maar ik heb er bij elkaar wel zo'n maand of twee, drie last van gehad, vreselijk.
Snuit gaat logeren hoor bij B485, als het allemaal klikt en het gaat goed blijft hij daar. Maar als het onverhoopt toch niet de juiste match is komt Snuit gewoon weer terug. Maar ik heb er een goed gevoel over, Babs is heel relaxed en consequent en heeft een fijne zachte hand met mennen, precies wat Snuit nodig heeft
@Jenkins denk dat je jezelf wat hulp moet gunnen, ik vond mennen in het begin ook heel eng. Mijn eerste keer op de bok was een drama, mijn 1e menlessen vond ik vreselijk spannend, en soms vind ik het nog vreselijk spannend. Maar door een hele goede relaxte en deskundige instructeurs is het tot nu toe steeds allemaal goedgekomen. En echt hoor, als ik niet regelmatig les heb word ik ook weer scheiterig, met mijn paard dan, met de pony's is dat nu wel over denk ik. Vanmiddag heb ik ook weer les, we gaan oefenen in de grote ring, vorige keer was ze enorm kijkerig, zaterdag heb ik erin rondgereden onder het zadel schoot ze ook paar keer weg, dus dan ben ik blij dat ik mijn instructeur bij de hand heb die of gewoon zegt dat ik het goed doe (zeer fijn om te horen) of me vertelt hoe ik het beter kan doen. En dat hoeft natuurlijk niet altijd een instructeur te zijn, die hulp, maar misschien gewoon wat Lacuna ook zegt relaxed iemand die goed met Sil om kan gaan, scheelt ook al een hoop.
@Lacuna bedankt voor je compliment over de slof. De slof staat zo bekend als een vervelende hulpteugel maar in noodgevallen vind ik het een hele prettige teugel. En als je hem niet nodig hebt dan doe je hem gewoon langer dan je gewone teugel, hangt hij er gewoon bij. Ik ben een beetje panisch voor een martingaal (ziet er vriendelijker uit maar doet natuurlijk eigenlijk precies hetzelfde, als je hem zo hanteert) omdat een van mijn paarden er eens met die tussenstukjes van de leidsels in vast is komen te zitten en toen steigerde en omviel (met mij erop).
Ik heb een mega opdracht de komende weken, moet enorm veel documenten bestuderen. Denk dat de verleiding erg groot is om regelmatig naar bokt uit te wijken maar dat mag niet
anders komt het niet af. Dus als het goed is zien jullie me de komende tijd wat minder.... als het goed is