[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

baudyh

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 11:08

Na 4 nachten waken is hij er! Mr Brown G.W.
Een bruine hengst zonder ergens wit. Voor ons als tuigpaard fokkers heel raar. Maar voor dressuurpaarden niet erg. Foto's volgen nog. Eerst ff bijslapen.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 11:08

Marga van harte
Bianca lekker bezig geweest.

Nou, ik heb een flinke prutnacht achter de rug. Ik was vroeg naar bed gegaan, om half 2 ging de wekker voor Themba. Daarna ging het op de een of andere manier mis. Rond een uur of 3 is er iets in mijn rug verschoten en ik wist niet meer hoe ik moest liggen, zitten of lopen. Kotsmisselijk van de pijn en zooooo vreselijk moe. Om half 6 heb ik manlief wakker gemaakt (en ik maar denken aan Ava, die piepte ook niet, dus ik moest niet zeuren) om het bad te laten vullen. Kijken of dat zou helpen, maar helaas. Afdrogen lukte me niet, dus heb handdoek over me heen gegooid en helemaal in elkaar gedoken liggen wachten tot een van de mannen wakker zou worden/me zou horen. Geen idee hoe lang dat heeft geduurd. Toen in dezelfde houding in bed gaan liggen en na nog wat braaksessies eindelijk de pijn weer afgenomen. Net tot half 12 geslapen. Pff wat een pijn. Ik had me zo verheugd om vanmorgen een bosrit te gaan maken met zoonlief, maar dat laten we toch maar even.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 11:17

Marga gefeliciteerd, dat je maar flink verwend mag worden. *\o/*
Baudyh...oehhh gaaaffff..gefeliciteerd !! Leuke naam mr Brown *\o/*
Tine...bah.....beterschap....

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 11:53

Jeetje wat een ellende TIne heel veel sterkte :(:)
Marga van harte fijne dag!

En Baudyh fotos *-:) *-:) *-:) ben heel benieuwd naar deze mooie Mr Brown (erg leuke naam), is vast een plaatje. Gaaf hoor zo helemaal bruin <3

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 12:14

@ baudyh gefeliciteerd met Mr Brown. Benieuwd naar de foto's *-:)

@tine au, dat klinkt niet best :(:)

@marga gefeliciteerd

Vandaag 2 x L dressuur gereden. De aanleuning was niet constant genoeg, dan stuwt hij teveel. Maar overall tevreden.

Afbeelding

Afbeelding

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 12:25

Afbeelding

Kiekeboe

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 14:57

Baudy: wat een plaatje <3 <3 <3 <3 <3 <3 en een leuke naam
Janouk: super gedaan dus!

Vanmiddag met zoonlief en Fabels naar trailtraining geweest. Wat is Fabels toch een ontzettend stoere pony! Natuurlijk vond ze sommige dingen wel eng, maar hoe ze reageert en hoe ze dan snel weer ontspant <3 <3

Eerst bijna alle oefeningen aan de hand en daarna onder het zadel
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 22:49

Heerlijk plaatje Baudyh stevige knul zo te zien <3
En Tine, die Fabels is een wereldpony. Is toch echt super cool dat ze dat zomaar doet op die leeftijd (en jouw zoon net zo goed uiteraard).
Janouk gefeliciteerd, zo te zien 2e prijs, lijkt me toch een prima prestatie!
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 23-04-17 22:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 22:51

Wat super van je zoon en Fabels Tine. Fijn zoals ze samen bezig zijn.

Baudyh, mr. Brown, goed passende naam. Mij benieuwen hoe hij straks is.

Janouk, gefeliciteerd met meneer Anton.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 06:42

Janouk,.. te veel stuwen..sommigen zouden daar jaloers op zijn.. mooi dat jullie precies weten waar jullke aan kunnen werken, en toch mooi prijs, gefeliciteerd !
Tine. Dat ziet er mooi uit. Fabels is ook een stuk groter als Sam natuurlijk...best spannend..
Vhu..de dag gisteren doorgekomen ??

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 09:11

Janouk gefeliciteerd met je 2e prijs.

Fabels doet het top met al dat engs.

Ff ego post trots op Mr Brown.

Afbeelding

marga1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 15:30

Dames bedankt voor de felicitaties.
Gister een dubbele wedstrijd gereden was tevens de finale van onze club wintercompetitie.
dagprijs 1, eerste. Dagprijs 2, derde. En overall tweede geworden super tevreden dus een leuk bestede verjaardag.

Baudyh wat een lief veulen Mr. Brown en geboren op mijn verjaardag.

Tine hoop dat het al wat beter met jou rug gaat. En Fabels is een super pony.

VHU is het goed gegaan met jou man vandaag.

Janouk gefeliciteerd.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 18:00

Plaatje hoor <3
Tine hoop dat het weer wat beter met je gaat :(:)
En Marga wat een heerlijke verjaardag Y)(^) +:)+

Manlief is 'gereset' stelde volgens hem niets voor, hij kon al weer snel naar huis en zei dat hij zich direct al wat beter voelde. Ligt nu lekker in bed te snurken :z :)) dus we hopen er maar het beste van.
Gisteren is allemaal gelukt pfffff op en neer naar Groningen vanaf Rotterdam als je pas in de middag kunt vertrekken, het was een hele opgave. Maar goed.

Morgen gaan de paarden het land op, mogen ze er een paar uur op staan en dan in de groep. Cathey verhuis ik naar een andere groep want in haar huidige paddock groep is een ruin en die laat haar niet door echt super irritant. Moet ik eerst die ruin pakken (lastig dier beest is geloof ik gewoon jaloers dat hij geen aandacht krijgt of zoiets :roll: ) en dan kan ik Cathey eruit pakken. Is sinds paar weken zo en ik ben blij dat ze bij een andere groep mag op het land. Hoop wel dat het goed gaat uiteraard maar ja als je het niet probeert weet je het ook niet.

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 18:27

Marga1 nog gefeliciteerd dan.

Ik had best een lijstje hengsten voor Zirola bedacht omdat we meestal elk jaar weer een andere kiezen. Maar Mr Brown valt zo in de smaak dat we misschien wel weer voor Expression kiezen en dan hopen op een merrieveulen om aan te houden.
Tja keuzes best lastig

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-17 12:23

Pff mennen in een bak met springhindernissen tijdens een hagelbui is niet leuk -O-
VHU fijn dat het goed is gegaan

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-17 13:06

Mooie plannen Baudhy!
Nee dat lijkt mij ook geen succes Tine.

Vandaag alle paarden het land op *\o/* ga ze zo weer binnenhalen. Wel af en toe een regenbui maar land was klaar en stalbaas had ook zoiets van dan staan ze er in ieder geval weer op. Voorlopig nog wel 's avonds naar binnen. Paardjes waren natuurlijk helemaal blij *\%/* :)) altijd zo leuk om te zien. Cathey staat nu bij een andere groep, toevallig zijn dat alle bruinen van stal in de andere twee groepjes staan alleen maar vosjes en schimmels grappig he. En natuurlijk nog een groepje met de twee friezen van de stalbaas. Cathey maar wel even haar regendeken omgedaan het is echt koud :brr:

Verveel me onderhand wel met al dat gewandel.... mag gelukkig nu weer gaan longeren... maar vind het maar saai hoor als je er helemaal niet op mag }:0

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-17 13:35

Ik vind het echt bbrrr buiten.
Eindelijk de boekhouding af , morgen naar de boekhouder brengen.
Vanavond ledenvergadering : bau maak jij ff wat hapjes. Zo maar ff kaas snijden enzo.
Vanmorgen in ene een vertegenwoordiger op de stop. Fijn wilde net gaan longeren. Niet dus.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-17 13:41

Baudy: druk bezig, maar niet met de dingen die je wilde. En echt koud, hier maar 4 graden :brr:
VHU: gaan ze dan gelijk de hele dag op het gras????? Ik bouw dat hier met een half uur per dag op, ben als de dood voor enge dingen. Zeker met dit weer.

Vanmorgen naar garage voor zomerbanden, boodschappen gedaan en inkopen gedaan voor knutselwerk voor moederdag (voor school; hihi 700 wasknijpers gekocht, ze zullen wel gedacht hebben: die heeft een flinke was;-) ) Zometeen naar dierenarts. Themba voor enting en Mo omdat hij toch alweer erg ruikt uit zijn bek. Dat zou niet moeten, zeker niet zo kort na de operatie.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-17 15:21

Heb Cathey al opgebouwd naar een uur of twee per dag. Vandaag uur of 3.5 zoiets. Dan per dag half uur / uurtje erbij. Is mijn aanpak dan. Rest bemoei ik me niet mee :x Nu is Cathey geen 'dooreter' ze stond nu ook voor zich uit te dromen toen ik aankwam <3 dus dat scheelt ook wel. En ze staan al een maand of 2 nu ongeveer op een stuk waar ook wel gras staat, maar niet heel veel dus ze zijn al wel iets gewend. Zei 's avonds maar bedoel dus meer langzamerhand naar de avond :)

Even gelongeerd, grote cirkels. Ze lijkt veel losser in haar lijf. Dus ik hoop dat het haar goed heeft gedaan.

700 wasknijpers :oo :))

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-17 15:39

Handvaardigheid les voor 30 kinderen . Servethouder maken voor moederdag :D

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-17 15:50

Superleuk idee!

**geeft zichzelf schop onder d'r kont want moet nog een kamer netjes maken**

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-17 16:27

Ha Ha 700 wasknijpers!!

Sorry ff spam.
Afbeelding

Hij is gewoon echt leuk!

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-17 16:33

<3 kom maar op met die spam <3

Tine hoe is het met je rug?
Nou kamer schoon, ondertussen wel reep chocola opgegeten }:0 erg fout ...
Ben sinds ik de stal niet zelf meer mest 2 kg aangekomen... en denk ook omdat ik dus al een paar weken vrijwel niet meer rij. Sinds ik Ollie niet meer heb (en dus in vergelijking met daarvoor echt veeeeeeel minder rij plus dat ik van de winter totaal niet actief was vwb fietsen ed lijf werkte erg tegen) was ik ook al 5 kg aangekomen. Nu dus bij elkaar 7 kg erbij... nu was ik altijd vrij dun maar ben nu door de 70 kg grens. Weet nog niet of ik het erg vind maar het is wel een mijlpaal :7 (ben 1.78m).

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-17 16:38

Heerlijke spam <3 <3 <3

Rug was net zo snel weer weg als dat het op kwam zetten. Heel raar, maar goed, het is gelukkig weg.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-17 16:39

Gelukkig maar! Had gisteren opeens super zere steek achter mijn borstkas... echt heel heftig. Na paar keer doorademen zakte het gelukkig af... zal wel iets met leeftijd of zoiets te maken hebben voel me soms zo krakkemikkerig.