Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

en een leuke naam

dus we hopen er maar het beste van.
) en dan kan ik Cathey eruit pakken. Is sinds paar weken zo en ik ben blij dat ze bij een andere groep mag op het land. Hoop wel dat het goed gaat uiteraard maar ja als je het niet probeert weet je het ook niet.
ga ze zo weer binnenhalen. Wel af en toe een regenbui maar land was klaar en stalbaas had ook zoiets van dan staan ze er in ieder geval weer op. Voorlopig nog wel 's avonds naar binnen. Paardjes waren natuurlijk helemaal blij
altijd zo leuk om te zien. Cathey staat nu bij een andere groep, toevallig zijn dat alle bruinen van stal in de andere twee groepjes staan alleen maar vosjes en schimmels grappig he. En natuurlijk nog een groepje met de twee friezen van de stalbaas. Cathey maar wel even haar regendeken omgedaan het is echt koud
Nu is Cathey geen 'dooreter' ze stond nu ook voor zich uit te dromen toen ik aankwam
dus dat scheelt ook wel. En ze staan al een maand of 2 nu ongeveer op een stuk waar ook wel gras staat, maar niet heel veel dus ze zijn al wel iets gewend. Zei 's avonds maar bedoel dus meer langzamerhand naar de avond

kom maar op met die spam
erg fout ...
(ben 1.78m).