Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

En dat wil ik zo houden
En die van mijn stalgenote blijkbaar ook..Ik ga nog 's proberen te sleutelen! 

.jpg)
(je paard dan he
)
haha
Klussers zijn inderdaad vermoeiend, je hebt niet de beschikking over je eigen huis voor je gevoel... nou ja, nog paar uurtjes en dan is het voorbij
superknap..ik moet ook, maar het is momenteel niet zo dat het me lukt...ik moet wel, dus ik zal eens hard met mezelf in gesprek gaan..moet toch een keer beginnen.. 
ben je daar nog ??
je mag niet sporten als je ziek bent zegt mijn man dan...maar ik fiets niet hard en maar 3 km....dat is geen sporten..
toch ??
dat mogen ze niet doen...maar ze hebben dus haarfijn in de gaten wanneer ik niet thuis ben...ondeugend....
voor de hoest! Is het een droge/scherpe hoest? Dan helpt een dropje tegen je gehemelte om op te sabbelen, want hoe meer je hoest, hoe erger het wordt en ook je stembanden kunnen dan geïrriteerd raken. En natuurlijk gewoon rustig aan doen mop! 
arme stem... is die gestolen??? Zal eens kijken of ik hier stemmen kan vinden meid! Van harte gegund namelijk!
bah Fijn dat ik dat nu zomaar 9 maanden uit mijn hoofd kan zetten en enkel mijn best hoef te doen om niet teveel aan te komen (wat aardig lukt zover)
Ben benieuwd. Is al heel lang geleden dat ik in verenigingsles heb mee gesprongen. Is toch heel anders dan priveles.