[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

__PSM__

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 08:29

Hier ook niet helaas...

Tjee gisteren heerlijk met boytjuh bezig geweest...

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 08:33

Filmpje staat op facebook, maar kan het dus ook niet opslaan.. jammer... ^)

Bijna klaar met document. Hoop dat het goed is, en anders steken ze het maar in hun *** :P
Gauw afmaken en dan ontbijten :)

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 08:35

je moet het filmpje dan op openbaar zetten aks :)

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-13 08:51

Akshay schreef:
Bijna klaar met document. Hoop dat het goed is, en anders steken ze het maar in hun *** :P

wat grof :oo

:))

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 08:56

ben ik ook :))
Nah, 't heeft niks met mijn afstudeeropdracht inhoudelijk te maken.. Maar met de nasleep van die afgekeurde opdracht vorig jaar. Ben daar wel een beetje klaar mee.. :\

@Jenkins; mijn hele facebook staat niet op openbaar O:) En dat wil ik zo houden :)) En die van mijn stalgenote blijkbaar ook..Ik ga nog 's proberen te sleutelen! :P

Document af, en geprint. Dan mag ik nu ontbijten, en kan ik met de trein van 10u naar school :)

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-13 08:59

groot gelijk hoor Aks, ik maakte maar een grappie hè :))

en even een 'zonnetje-momentje' voor onze Mick; die wordt vandaag 13 jaar hieperdepieper:

Afbeelding

(oude foto trouwens, heb geen recente)

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 09:03

geproficiflapstaart met peerdebeesje smikkeltje !!!!

*\o/* *\o/* *\o/*

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-13 09:05

dank je wel baasje van krentenkadetje :))

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 09:10

wat een puppyface op die foto! :)) (je paard dan he :P )
Gefeliciteerd! :D

Zo, mail verstuurd. Nog even gewijfeld of ik zou aangeven dat ik de papieren versie maandag wel kom brengen.. Maar ik zal ze maar niet meer redenen geven om te gaan stieren :')

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-13 09:14

lijkt geen dag ouder dan 12 he ;-) haha

ze vragen altijd of het een veulen is als hij die oortjes zo naar voren zet en zo'n vragende blik trekt (maar hij heeft veel uitdrukkingen haha) :?

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 09:31

paardje jarig!!

Hoe laat start jij martine in Annen misschien kunnen we elkaar zien. Wij hebben daar om elf uur afgesproken. Ik heb een hoefsmid gevonden en kan om kwart voor 11 terecht. joepie

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 09:54

Amerigo is vandaag 19 jaar geworden *\o/*

Baudy: mijn groom kan pas om 12 uur bij mij zijn, dus denk dat we daar om half 1 zijn? Fijn dat je een smid hebt gevonden.
Smickey: gefeliciteerd, wat een heerlijk hoofd heeft hij toch. Zo vriendelijk.
Aks: druk bezig met school

Heb net toch maar even afspraak met huisarts gemaakt ivm armen.
En lekker gemend met Rembrand. Nu snel uitmesten en eten koken voor ik weer naar school moet om zoonlief en een vriendje te halen.

Heb paarden ook weer dunnere jas op gedaan. Als het goed is kunnen ze over een paar dagen lekker in hun nakie in de wei.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 09:59

Gefeliciteerd met Mickey *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* , wat een lekker koppie <3
Klussers over de vloer zijn vermoeiend :(:) , ben blij dat manlief eigenlijk alles zelf kan.

@baudyh: gelukkig gelukt met de smid.
-O- telefoontje tussendoor en de rest alweer kwijt

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 10:00

@tine: gefeliciteerd net amerigo *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 10:12

nog niet kunnen terug lezen kan het toch allemaal niet zo goed bijhouden met de kids en meer paardjes, dus blijf ik even in mee lees stand.
Probeer af en toe te facebooken, voor degene die deze hebben :wave: tot snel allemaal, kruipt weer in mee lees modus :list:

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-13 10:29

@Tine: hieperdepiep voor Amerigo *\o/*

@Ava: ben jaloers op jou met een manlief die zoveel zelf kan ;-) Klussers zijn inderdaad vermoeiend, je hebt niet de beschikking over je eigen huis voor je gevoel... nou ja, nog paar uurtjes en dan is het voorbij :D

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 10:33

ook proficiat met amerigo!!!

*\o/* *\o/* *\o/*

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 10:34

Tine gefeliciteerd met Amerigotje..19 al weer...tjee...oude knollebol word het al !
Smick..mickemans jarig, ook gefeliciteerd met de pretbek !
Aks goed bezig met je verslag..
ik las over kilo's afgevallen...wauw :wow: superknap..ik moet ook, maar het is momenteel niet zo dat het me lukt...ik moet wel, dus ik zal eens hard met mezelf in gesprek gaan..moet toch een keer beginnen.. :))
Tallechie heb je nog een bepaald dieet gevolgd..of gewoon niet meer lekkers eten ??? ^)
PSM je past vast in je jurk...spannende tijd voor je !
biancailona..gewoon af en toe binnenvallen hoor...dat is wel zo gezellig..
vraag me af hoe het met ollie1 gaat ??? :Y) ben je daar nog ??

ik heb een stukje gefietst....ontaarde thuis natuurlijk in hoestbui.. :roll: je mag niet sporten als je ziek bent zegt mijn man dan...maar ik fiets niet hard en maar 3 km....dat is geen sporten.. :? toch ??

verder...hoorde ik mijn hondjes huilen..toen ik op de terugweg was..man..wat een herrie.. := dat mogen ze niet doen...maar ze hebben dus haarfijn in de gaten wanneer ik niet thuis ben...ondeugend.... _O-

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-13 10:39

@Biancacoo: :(:) voor de hoest! Is het een droge/scherpe hoest? Dan helpt een dropje tegen je gehemelte om op te sabbelen, want hoe meer je hoest, hoe erger het wordt en ook je stembanden kunnen dan geïrriteerd raken. En natuurlijk gewoon rustig aan doen mop! ;-)
Die kilo's... tsja, ooit straks als onze ukkepuk er is, moet ik er wel zo'n 30 zien kwijt te raken minimaal... helluppp... Ik blijf wat dat betreft megatrots op onze Ollie1, die heeft dat vorig jaar maar dapper en knap gefixt!!! _/-\o_

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 10:45

Hahaha, lees over stembanden; hier al 2 weken geen stem meer -O- .

@biancao: stoute hondjes *D , toch maar even rustig aan doen, hoor, al weet ik hie moeilijkmdat dit is :(:) .

Afvallen: lastig -O-

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-13 11:24

@Ava: :(:) arme stem... is die gestolen??? Zal eens kijken of ik hier stemmen kan vinden meid! Van harte gegund namelijk!

En afvallen: :x bah Fijn dat ik dat nu zomaar 9 maanden uit mijn hoofd kan zetten en enkel mijn best hoef te doen om niet teveel aan te komen (wat aardig lukt zover)

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 12:22

Zo dalerboy heeft weer 4 ijzers. Fijn dat dat gelukt is.

@martine er is een startlijst voor zondag. staat op de site van de brinkruiters en daar staat dat je om 12 uur start. Beetje vaag want wij staan om 10.15 lekker vroeg. Ga vanavond ff bellen,dat kan best een beetje later. Ze hebben ook niks over starttijden gezegd dus een beetje raar.

Ik was in januari ook 12 kilo kwijt maar ik denk dat er wel weer 5 bij zijn. Ik hou te erg van lekker eten. ha ha.

ook amerigo *\o/*

Mijn papa zou jarig zijn geweest vandaag maar is al weer 16 jaar niet meer bij ons. Hij zou 84 zijn geworden. Ik ben de jongste thuis. Heb nog een zus van 46 en twee broers van 48 en 53.Ik word 40 dit jaar....Volgende week de 19e wordt mijn broer dus 49 en dat is ook de sterfdag van mijn paps. Blijft altijd een beetje rare tijd.

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 13:16

Hier een off day... chagrijnig kind werkt niet bij mij. Doe dus vandaag helemaal niets. Vanavond 'moet' ik naar stal omdat iemand komt helpen met longeren.

Aks al druk geweest en tine ook

Mick en Amerigo jarig. Gefeliciteerd

Biancaoo ik heb geen dieet gevolgd. Gewoon kleine porties gaan eten, wat meer fruit, meer bewegen en niet snoepen. Ik eet nu af en toe heus wel een koekje of iets dergelijks, maar eerder bleef het niet bij dat ene koekje. Nu wel. Het restant is nu ook wat moeilijker, maar wil niets volgen omdat dat niet bij mij werkt

DB heeft weer 4 schoenen en kan je mee doen.

De rest even kwijt

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 13:54

Tallechie :(:)
Baudy: fijn dat het gelukt is. Wat idioot dat ze, zonder dat ergens te melden, ineens met een startlijst werken. Ik heb een mail gehad dat ik tussen 11 en 14 kon starten. Heb dus even een mailtje gestuurd dat ik dit niet netjes vind. Mijn groom moet smorgens werken en kan niet eerder dan 12 uur bij mij thuis zijn. Als jij het niet had gezegd hier, had ik het ook nooit geweten. Ze hebben geen mail gestuurd naar de deelnemers. Errug raar! En rare tijd voor jou en je familie dan zo inderdaad. Sterkte.

Ik mag straks naar de verenigingsspringles. Die is vervroegd ivm activiteiten morgen op de manege. Manlief zit dan echter nog in de auto onderweg naar huis, dus ik mag heen. *\o/* Ben benieuwd. Is al heel lang geleden dat ik in verenigingsles heb mee gesprongen. Is toch heel anders dan priveles.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 14:01

Amerigo en Mick zijn jarig *\o/* *\o/* *\o/* Feestje