[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

tallechie

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 07:52

Tine ja dat is dezelfde man volgens mij. En heb er nu al meer klachten over gehoord.

Ik zal aan de slag gaan. Vriendlief heeft net een glas laten vallen dus moet eerst stofzuigen. En dan een begin maken aan mijn drukke planning

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 07:59

Zoon is dus inderdaad ziekjes. Krijg school alleen niet te pakken om hem ziek te melden. Zo nog maar eens proberen. En dan maar zien of ik toch iets met de paarden kan doen. Dan is het wel fijn dat de bak in de tuin ligt.

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 08:42

Beterschap voor je zoontje Tine!
Tallechie lekker geregeld zeg, vriendje gooit met de glazen en jij mag puinruimen? ;)

Boodschapjes zijn al binnen hier, straks even mini rondje door het bos lopen met Beer en Bubbles en daarna Beer in de bench en Bubbles en Zhazha mee naar stal. Ik was gisteravond met Beer naar de manege en hij was heel lief en rustig. Helemaal niet bang voor de grote paardenbeesten.

Fijne dag allemaal!

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 08:44

@ Jenkins: ik denk dat je iets gemist hebt hoor :o Ik ben al terug thuis sinds maandag :=

Vandaag voorspellen ze temperaturen tot 25 graden en droog, vanavond voorspellen ze zwaar onweer. Uiteraard is overdag iedereen werken of op school, dus kan er niemand met me gaan mennen -O- Vanavond wou ik voor het eerst terug naar de hondenschool, maar als het zo erg gaat onweren als ze voorspellen... :? Het wordt dus een heerlijke dag voor mij... Maar goed, ik ben al blij als ik gewoon bij de beestjes kan zijn :D Ik had gewoon zo erg uitgekeken naar het eerst ritje terug in het bos!

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 08:48

goedemorgen allemaal...
moet nog bijlezen hoor...dus excuus dat ik niet overal op reageer...
SL balen dat je niemand hebt om te helpen..misschien valt het mee met het weer...afwachten maar..
Tine beterschap voor je zoontje !!

moet aan het werk..

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 09:09

Foto op de benefiet dag 17juni.

Hoi allemaal,
op de benefiet dagen was het de bedoeling dat ieder die deelnam een foto mee naar huis zou krijgen.
Helaas raakte de inkt te vroeg op :(

Nu mag je als je geen foto mee hebt gekregen, in plaats daarvan 1 foto digitaal uitzoeken, deze krijg je dan op aanzichtkaart formaat doorgemailt.
We hopen zo het geleden leed te verzachten, want die digitale versie is kostbaarder dan de mee gegeven foto's.

Je mag op www.kg-images.com of http://www.facebook.com/Lalokaphotos
1 foto uitkiezen.
Mail dan via de website naar de fotograaf van die website en zij zal de mail verzorgen.

Mocht je vragen hebben, mail dan naar trailteam@live.nl ,

groetjes,

Het Trail Team.
www.trailteam.nl

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 09:30

wat een superleuke actie Bicci !!!!

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 09:32

jahotch?
vond het zo nseu voor de zonder-foto-deelnemers, dus heb goed overlegd met de fotografen en zij stemde mee in :)

ben echt blij mee..

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 09:41

Bicci: mooi geregeld
SL: Jenkins weet dat je terug bent. Ze bedoelt dat ze jouw nachtelijke bezoekjes mist. Nu is ze hier alleen midden in de nacht.
Frensie: volgens mij heb je een superBeer. Lekker hoor dat hij het zo goed doet.

Net heerlijk gemend met Rembrand. Verzamelde draf en vooral verzamelde galop vindt hij nog wel moeilijk, dus genoeg werk te doen.

Zit nu even bij zoontje, die lekker aan het spelen is met kopje thee met honing erbij. Zometeen springles.... vind het wel een beetje spannend...

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 10:09

@ Tine: Haha wat dom van me :D Ik vind het nu wel leuk hoor, op Bokt zitten met een beetje leven in de brouwerij :o Veel plezier met springles!

@ Jenkins: Sorry, had het dus helemaal verkeerd begrepen :Y)

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 10:29

Ah tine zorgt voor opheldering, bedankt haha :P

Beterschap met je zoontje!

Vind het van sommige altijd knap hoe actief jullie zijn in de ochtend! Soms kom ik net me bed uit en dan hebben sommige al gemend enz :P

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 10:30

:(:) voor zoontje van tine

Hier ook al druk aan het ruimen.. Was aan het doen, badkamer al gedaan, afgewassen.
Nu iets uitgeprint. Moet vanmiddag naar school.. Het gezeik continues... :\ heb er geen reet zin in..

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 11:12

Net heerlijk gesprongen. Ben zo blij met Thabor. Wat een springpaard. Toen de les net begonnen was, zat ik ernstig te twijfelen of ik zou vragen om er een dressuurles van te maken. Vind het dan weer zo eng, is ook alweer een tijd geleden dat ik had gesprongen. Maar nu na afloop erg blij dat ik toch doorgezet heb.

Hebben in-uitjes gedaan, gekke was dat ik zodra ik over 1e was, verstand op nul zette en nergens meer over nadacht. Niet dat het eng was al dat hout voor ons, maar vergat ook op eigen houding te letten. haha. Maar goed, na een paar keer ging dat ook veel beter (ik zit te veel voorover. Altijd al, op Thabor nog iets meer, met bodyprotector aan nog iets meer en bij springen als dat nog mogelijk is nog meer. Oftewel ik zit bijna met neus tussen zijn oren hahah

Nou, ik ga paardjes terugbrengen naar de wei. Ze hebben weer braaf gewerkt vandaag. Hopelijk vanmiddag nog mogelijkheid om iets met pony te doen. Hangt van zoon en weer af.

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 11:25

Gezien het weer moet het lukken tine. Het wordt in het zuiden om 19:00 rot. Dus dat is rond 21:00 bij jullie
zoals buienradar het nu tekent dan he!

En stoer gesprongen!! :)

Hier broodjes aan het maken, met zelfgemaakte eiersalade. Zo m'n bach rescue opdrinken, en dan naar school..

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 11:38

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 13:52

Zoon gaat alweer beter, is gewoon heel verkouden. Helaas wilde hij niet slapen, dus ik kon ook niet slapen. De grasmaaier is vandaag weer teruggekomen van reparatie, dus net maar de tuin gemaaid. Stond erg hooi. Nou, ik ga douchen en mezelf weer laten pijnigen bij de fysio -O-

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 17:17

dakgoten schoon...er groeide plantjes in hahaha... :+
husky kennel verbouwd..nu hebben ze het nachtverblijf met buitenren wat aansluit op de grote speelren, zo kunnen ze overdag lekker rennen op het grote plein, veel meer ruimte dus !
het is hier nog droog !! *\o/* man wil nog trainen heeft wielrenfiets en is fanatiek.
Tine..is dat normaal dat je na fysio zo veel last hebt ??

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 18:44

dakgoten... die ga ik zo ook nog maar even nalopen. Schijnt veel regen te komen vannacht. Dan blijf ik liever op bed liggen.

Amerigo krijgt vrij vandaag, geen puf meer voor. Is ook wat lastig met ziekig kind thuis. Nou ja, morgen maar weer proberen.

Zit heel erg te twijfelen of ik de paarden naar huis moet halen voor de nacht. Zijn al zo vaak heftige voorspellingen geweest en dat het meeviel.

Fysio: nee is niet normaal. Vandaag heeft ze ander soort behandeling gegeven, hopelijk werkt dat beter.

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 18:46

mwa, buienradar geeft goeie buien aan zegmaar.. maarja.. of ze dan heel het noorden nog halen.. :=

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 19:31

Nou het noodweer komt hier nu over. Behoorlijke windstoten onweer flitst als een gek\
en het hoost behoorlijk. Gelukkig is het over een half uur weer weg hier.

Vanmiddag was het hier erg benauwd. Heb nog wel een rondje met ferro gedaan.

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 19:32

Hmm, ik had vanop buienradar nou net zoiets van ''ach valt wel mee''...
Vanmiddag waren het nog grote paarse vlekken.. Das al weg gelukkig.

Hier is het nu bijna windstil, stilte voor de storm, haha :)
Ik hoor het wel al heeeel diep rommelen

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 19:34

jah, radar zegt dat er wel ernstige buien en onweer aankomt, maar tis idd wind stil nog en helemaal droog...

janouk
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 19:34

Ik was vandaag zo fanatiek met rijden dat Janouk ervan schrok. Diepe zucht na het rijden: jemig, doe eens rustig, joh. :D

Let op Met bling bling gouden springschoenen. Ik zag vorige week Edward Gal er mee rijden en ik dacht dat wil ik ook. Dus heb ik ze aan Paul gegeven voor Vaderdag. Maar hij vindt ze niet mooi :( Michael ook niet.
Maar ik wel _/-\o_ _/-\o_

Pose na de Spaanse Pas: Paul was niet zo snel met foto maken.
Afbeelding

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 19:37

Haha, was dat nou ollie? Iemand hier had toch ook zo'n flashy kleurtje springschoenen?? :D

Knappe haffemaf! :)

Ik ga morgenmiddag naar stal. Paard wassen en tuig poetsen :D

janouk
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 19:39

Ja, Brutus heeft ze ook. Dus wij konden toch niet achterblijven.
Ik doe ze morgen in de Vaardigheidsring gewoon om als Paul Parcours aan het lopen is. haah :j