net thuis, ouderavond gehad...
nu moe...
sterkte voor iedereen die dat nodig heeft...
evelli, gesp achteraan zoals op de foto inderdaad, ik heb ook doorlopende strengen...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ga shoppen met vriendinnetje 
hopelijk werkt je heupriem-idee
Heupriem lijkt me met een grote sterke hond alleen maar gevaarlijk.. hij zal het eens onverwachts doen en je omtrekken/ mee sleuren.. lijkt me geen pretje.. om het nog maar niet over de schok op je rug te hebben..
...beentjes eruit en haar kont.....meteen naar zwaanshoek en....vanavond kreeg ik 2 paar geslepen messensetjes terug
en ook meteen een langere menzweep gescoord vanmiddag...
morgen verder scheren
) uiteindelijk wegen ze als ze volwassen zijn zo'n 20 tot 30 kg, dus dat valt wel mee.
, en IT heeft voor Wobbe ook zo'n zelfde wagentje, echt perfect voor shetlanders. 
Het wordt weer 5 dagen 16 graden... Dan kan die echt niet af... Alleen wel heel grote kans dat de deken gesloopt wordt.. Vorige keer was ie ook stuk nadat hij met deken had samengelopen met dit clubje Citaat:Over niet trekken, tja dat is lastig, want ik heb ze gekocht voor de sprint sport,....en dan moeten ze juist trekken als een gek aan die slee of kar...dus ga ze daar nu niet op corrigeren, want dat kan volgend seizoen als ze mogen gaan trainen averechts werken.
Nou ik heb manlief nooit zoveel beloofd bij het trouwen als dat ik nu de gemeente moet doen

.
haat zomereczeem
....
. 

Veel plezier hoor
. Inderdaad omdat ik wil de dat wintervacht goed door komt omdat ik bang ben dat de klap anders te groot is of ze ziek wordt
.
.
maar die gaat er wel binnen nu en een jaar uit voor wat anders 
.
. Fiorano schuurt ook
.
. Ik denk dat ze erg last hebben van het weer
. Dan weer warm dan weer koud.
Citaat:Ik heb ook een HCAmaar die gaat er wel binnen nu en een jaar uit voor wat anders
Zet je mij op de wachtlijst? Heb interesse!! *gaat meteen centjes sparen...*