Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Super gedaan meid en heel knap dat je dat hebt gedurfdCitaat:heb ik hem maar iets (enkele passen, of een paar meter) laten draven, maar wel geprobeerd bij me te blijven houden.
en daarna weer gewoon Ho! en laten stappen (want we gingen inmiddels alweer 'schuin' het oprijpad af)
en toen was het ook eigenlijk bijna over.
), denk ik o jeetje, straks springt er zomaar iets uit de bosjes
en dan lig ik ernaast
) naar Thabor, wat heerlijk voor hem dat hij weer een paard heeft. En jullie zoontje, wat is het toch een heerlijk mannetje. Jij hebt gewoon allemaal heerlijke mannetjes
ik hou het gewoon heel simpel met dingen die ik toch al heb. Heb mijn oude dressuurhoedje van ... denk ik zo'n 15 jaar geleden
ontstoft en hij ziet er nog prima uit, menschort dat ik van Nouvel had overgenomen (zwart/grijs geblokt) en mooi makkelijk donkergrijs jasje dat ik nog heb liggen, paste er perfect bij. Alleen nog even goede blouse uitkiezen. Denken jullie trouwens dat ik een blouse moet nemen die omhoog knoopt, als bij een rijjasje , of eentje met zo'n kraag die je over je jasje kunt vouwen, wat is netter bij deze outfit? Neig zelf naar een rijblouse. 't Is bij elkaar nogal klassiek / truttig
maar volgens mij hoort dat toch wel een beetje bij dressuur, of moet het vlotter, ik heb werkelijk geen idee
.
. En zo heel af en toe heeft hij een poetsbui. Maar dan heb je het echt ook wel gehad
).
knap !!
normaal is het zo'n stresskanon die alleen maar kan joggen voor de wagen, dus ik was erg blij, sorry egopost !!!!!
VanHuisUit schreef:@IT ik was ook heel blij toen ik weer heelhuids thuis was. Weet je wat het is, elke keer als je weer heel thuiskomt / het goedgaat krijg je weer ietsjepietsje vertrouwen erbij. Dus echt, komt goed
oren leven nog wel hoor

Eerst menles met Amerigo, dan les met Thabor (ga er morgen voor het eerst op en dan vind ik het toch wel prettig als ik dat op de juiste manier doe) en dan 's avonds nog naar verenigingsles met Rembrand. Citaat:Maar hij was blijkbaar bang dat we pony zouden verkopen, daarom ging hij toch steeds maar.
maar ik denk dat het er bij Han dus echt niet inzit hoorPoes is wel gesignaleerd door de overburen, eergisteren, tenminste dat dachten ze.....ik weet het niet hoor, heb weer naar haar gezocht maar niets gevonden. Morgen doe ik weer een ronde briefjes ophangen, denk wel laatste poging voorlopig. Zal ook nog even belronde doen naar asiel e.d. wie weet...
, ik mag morgen de route nalopen (ben niet goed in routes
), als ik het kan, kunnen de kinderen het (onder begeleiding hoor) zeker
ik heb morgen menles en ga even rondje met Snuit doen.

(wat ga ik brullen hoor, daar niet van, maar ik probeer me die zin voor te houden...) Ik vind dat ik er wel bij moet zijn bij de dierenarts, heb het beestje 16,5 jaar geleden voor mijn verjaardag gekregen... Ben met 'm opgegroeid dus.. dat ben ik hem wel verplicht als het einde er echt aan komt 
thats the tiger 
)
morgen proberen met vriendje er mee uit te gaan, dus da's over paar uurtjes al, hij heeft cursus nl..
. De voorbereidingen zijn al begonnen.
Leuk om te lezen dat je toch genoten hebt van je buitenrit met rizanta! top dat je de stap genomen hebt!

da's cool!
snuit de boktpony 
*
En natuurlijk is Sun erg cool, haha! Het beste paard van stal en mn allerbeste vriendje... oh en dan voel ik me zo schuldig naar storm toe, want dat ook een supershettie en mn vriendje... maar toch anders dan mn Sunny

en kort daarvoor was me andere katje doodgereden en kort na me oude kat me andere katje