Citaat:
heb ik hem maar iets (enkele passen, of een paar meter) laten draven, maar wel geprobeerd bij me te blijven houden.
en daarna weer gewoon Ho! en laten stappen (want we gingen inmiddels alweer 'schuin' het oprijpad af)
en toen was het ook eigenlijk bijna over.
Super gedaan meid en heel knap dat je dat hebt gedurfd
Dat fluiten of liedje zingen werkt zo goed, ik ben vandaag ook regelmatig gaan fluiten toen ik het eng vond met Rizanta. Dan was het zo stil in het bos, krijg ikzelf bijna de zenuwen (sorry, ben stadsmens
), denk ik o jeetje, straks springt er zomaar iets uit de bosjes
en dan lig ik ernaast
@Tine je man kijkt echt zo tevreden en blij (bijna verliefd
) naar Thabor, wat heerlijk voor hem dat hij weer een paard heeft. En jullie zoontje, wat is het toch een heerlijk mannetje. Jij hebt gewoon allemaal heerlijke mannetjes
Ik heb ondertussen mijn outfit bij elkaar voor de dressuurwedstrijd 23 april
ik hou het gewoon heel simpel met dingen die ik toch al heb. Heb mijn oude dressuurhoedje van ... denk ik zo'n 15 jaar geleden
ontstoft en hij ziet er nog prima uit, menschort dat ik van Nouvel had overgenomen (zwart/grijs geblokt) en mooi makkelijk donkergrijs jasje dat ik nog heb liggen, paste er perfect bij. Alleen nog even goede blouse uitkiezen. Denken jullie trouwens dat ik een blouse moet nemen die omhoog knoopt, als bij een rijjasje , of eentje met zo'n kraag die je over je jasje kunt vouwen, wat is netter bij deze outfit? Neig zelf naar een rijblouse. 't Is bij elkaar nogal klassiek / truttig
maar volgens mij hoort dat toch wel een beetje bij dressuur, of moet het vlotter, ik heb werkelijk geen idee
Mijn groom heeft in ieder geval een zwarte cap en zwarte jas. Als ze op de wagen zit (ik ga waarschijnlijk met de tweewieler) moet zij dan ook een menschort? Of kan ze dan gewoon met zwarte broek? Weten jullie dat?