Meestal heb je wel paadjes of zo, of in de sneeuw is een pad gemaakt. Dus volgen ze in de bocht het pad. Maar op kruizingen moeten ze gewoon goed luisten want voor een bocht minder je geen vaart, dat kost allemaal extra tijd anders. Dus roep je voor de bocht bv HOA en schieten ze snel naar links. Met de kar gaat dat altijd wel goed maar met de slee ben ik wel eens uit de bocht gevlogen hoor haha.
Wij doen alleen sprint en middle distance.. je mag met 4 of 6 honden niet eens starten in long distance. Dat is ook niet te doen voor 4 hondjes 800 km lopen.
Susanne
Geplaatst: 20-12-09 22:04
Dit is een filmpje, doet ie het?
edit: ff verwijderd, ik upload hem even bij youtube, moment!
Haha, nee nooit wedstrijd gedaan tegen mijn pony's. Dat redden ze echt niet hoor, die honden gaan zó keihard, dat houd geen enkel paard bij. Nouja misschien een renpaard haha.
Ziet er stoer uit jelle, dat gaat hard zeg .. vind het erg mooie honden.. heb zelf een malthezer ook een leuk ding .. me vriend vind honden niets,, maar later wil ik ook echt een eigen hondje die lekker mee gaat naar stal
Napie
Geplaatst: 21-12-09 10:43
Mijn ponietjes in de sneeuw, foto's gemaakt door bokker Orlando die ze gisteren lekker even buiten heeft gezet. Stal is nu officieel onbereikbaar voor me geworden. Vanmorgen om 6 uur richting werk, mijn autóotje zag het bijna niet zitten. Die durfde de straat niet uit. Met veel moeite uiteindelijk vooruit weten te krijgen maar ik had het zweet wel even in de handen staan.
ik zou de fiets pakken. Vind dit weer ook helemaal niets. zit nu op mijn werk tot half 6 en dan vanavond met een omweg naar mijn ouders om de paarden te doen. Binnendoor is nu echt te gevaarlijk.