[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

baudyh

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-17 20:57

Oh en super Janouk van Brooke. Ava zou er trots op zijn!!

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-17 21:05

Sterkte Baudy. Kan me voorstellen dat het moeilijk is als de herinneringen vervagen. Dat soort dingen zouden gewoon moeten blijven.

Narcolepsie bedoel je. Heeft Rembrand ook. Masr in jouw geval en dat van Ber is het geen Narcolepsie maar oververmoeid omdat ze niet gaan liggen. Dan lijkt het er wel op maar is het iets anders!

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-17 21:50

Ze heeft het het hele jaar door wel maar zo tegen het veulenen aan word het veel erger. Ook met het veulen straks. Maar inderdaad ze ligt nooit.

Diantha daar in tegen die snurkt languit. Die is ook binnenkort aan de beurt. Nog 3 weken.

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-17 22:04

janouk; leuk reactie terug van Brooks.
baudyh; die is echt dik....wauw bij showtime werden ze gek van haar aan het eind van de dracht, die lag zo plat dat het birth alarm steeds af ging.....ze bleven lopen naar de stal...
newmam: toch geen swartwalder geworden? hoop je laatste rit naar de hengst toe en anders zal ze een gevalletje 'sunrise' zijn.....wel dekken maar geen veulen...(wel de lusten niet de lasten _O- ) dan blijf je rijden.
tine: hoe gaat het met de pup? hoe komt hij dan zo aan de dunne?
vhu is voorlopig uitgereden....maar...voor een goed doel.
gem moet aan de zen.... _/-\o_

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-17 22:21

Agossie arme Zirola zo zwaar :* hoop idd dat het snel komt arme ding raakt compleet oververmoeid. Lastig met narcolepsie in zo'n stadium van de dracht.... Ber raakte idd oververmoeid doordat ze in stress situaties niet gaat liggen / zich geen slaap gunt. Ze heeft er bij ons (vrijwel) nooit last van gehad en bij nieuwe adres nog helemaal niet, gelukkig maar. Wil volgende week eens even bij haar gaan kijken de filmpjes en updates die ik krijg zien er nog steeds heel goed uit :)

Lijkt me heel moeilijk Baudyh. Ik heb het grote geluk dat mijn beide ouders nog leven, ze zijn ondertussen 83 in meer en af en toe mindere gezondheid maar ze zijn er nog steeds. Daar ben ik ook erg dankbaar voor. Mijn moeder vandaag dus 83 geworden. Hij kijkt vast wel af en toe met je mee :(:) fijn dat je straks weer met je moeder op vakantie gaat, dat is toch binnenkort weer? Erg leuk dat je dat doet.

Zo grappig, de osteo die ik bij Cathey heb gehad blijkt dezelfde te zijn als die Ollie1 bij Hero heeft. Da's toch ook toevallig. Hoop echt zo dat het gaat helpen en we straks eindelijk gewoon lekker kunnen rijden zonder dat ze steeds verstijfd of zo terughoudend is op enig moment, want dat is maar gebleven, soms meer, soms minder maar maar een paar keer gereden zonder enige staakneigingen helaas -O- . Heb het in mijn hoofd nu zo dat ik zoiets heb we beginnen gewoon opnieuw op onze manier dus even totale restart. Maar ja als ik zie wat er allemaal vastzat begrijp ik dat nu ook wel arm dier.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 06:05

@baudyh :(:) wat is Zirola mega. Ik hoop dat het veulen er snel is. Ppff

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 18:18

Nou manlief is nog steeds niet goed -O- maandag wordt zijn hart gereset... ben er best zenuwachtig over ... -O-

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 18:40

Getver vhu...... zijn hart gereset....dat klinkt vreselijk eng.......heel veel sterkte...vroeg me vanmiddag nog af...wilde nog berichtje sturen...

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 18:47

Pffff heel veel sterkte!

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 20:35

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 21:25

Oh die is zeker gaaf!!

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 22:16

Wow prachtig zeg *D Lanouska heel veel succes komend weekend!

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-17 06:02

:(:) vhu, ik hoop dat je man na de reset snel hersteld.

Lanouska wat een stoere foto. Gqaf

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-17 07:43

Zeker gaaf Gem.

Hopenlijk voelt hij zich snel beter VHU. Resiltaten van zo een reset zijn wel erg goed.

Mijn man is nu op de luchthaven van Moscow. Vannacht is hij weer terug en heeft even een weekend vrij. Lekker.

marga1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-17 13:09

VHU sterkte met jou man.
Baudyh ik hoop dat Zirola je niet te lang uit jou slaap houd.
Lanouska heeft der handen vol, succes dit weekend.
Janouk fijn dat je Brooks ook blij hebt kunnen maken.
Tine houd de pup het al droog/schoon?
Hier niet al te veel te melden, van het weekend de finale van de winter competitie (dressuur/vaardigheid)zal zien waar we eindigen kan alle kanten nog op.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-17 15:13

Marga: alvast succes !!
Belker: man het weekend thuis
Lanouska: wow, gave foto!!!
Baudy: hopelijk is veulen er snel, wat een buik. Arme merrie.
VHU: sterkte met je man; en grappig, zelfde osteopaat als Ollie1
Bianca: nog lekker met honden op pa geweest?
HT: hoe gaat het met jou?

Vandaag Koningsspelen op school. was erg gezellig en het weer hield zich ook goed gelukkig. Nu een week vakantie, heerlijk. Hopelijk veel buitenritten en veel slapen. Had gehoopt vanmiddag nog naar bos te kunnen, maar ben gewoon op. Niet zo gek natuurlijk. Vannacht er wel voor hem uitgegaan, maar hij had bench schoon en droog gelaten. Wel buiten geplast, maar meer niet.
Vanmiddag heb ik hem heel dapper gewoon in de keuken gelaten toen ik naar bed ging, alleen een plasje, maar niets kapot gemaakt gelukkig.

Nu maar even uitwaaien buiten bij het uitmesten. :wave:

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-17 18:06

Net nog even door het topic van Ava gescrollt... ;(

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-17 08:41

Vhu...... ik ook....en nu 2 weken verder alweer..... ;(
kaarsje aan.. ^)

Kan het nog niet loslaten.... :7

Tine..nee niet op pad behalve samen met ze wandelen...proberen rust te vinden en hoofd leeg maken...trainen was het idd koud genoeg voor..1x gedaan afgelopen week...daarna werkte lijf niet helemaal mee..helaas..

Gisteren ook geholpen bij de koningsspelen op school van zoonlief....leuke sport en spel bij de bovenbouw in de sporthal, heel leuk maar erg zwaar en vermoeiend voor de kids..zoon was gesloopt...

Mijn kleine vogelvriendje het staartmeesje is er weer...al ruim een week...grappig vogeltje <3 ..vliegt constant bij de ramen...was al in huis....dat was niet handig... -O-

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-17 11:12

Kijk naar de kleine dingen Biancacoo. Zoals je staartmeesje. Dat is een oude ziel die je steunt.

Wij genieten vandaag van mijn mans nieuwe speeltje.
Afbeelding

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-17 12:00

Belker.... dankje...ik geniet ook echt van alle dingen om me heen...idd er is zoveel moois !!
Wauw, gave auto hoor !!

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-17 13:48

Gave auto. Zo' n speeltje wil ik ook wel

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-17 15:38

Speeltje is leuk maar kan ook weer zo weg zijn. Het is een piketauto waar hij heen en weer mee rijdt. Hij is 24/7 beschikbaar en dit zorgt ervoor dat hij altijd naar vertrekpunt kan.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-17 16:29

:oo gave bak :~ maar hij moet natuurlijk ook goed vervoer hebben wat het altijd doet en snel is.

Mooi gezien Belker :j

Morgen is hier logistiek een erg ingewikkelde dag. Had het ook niet zo voorzien eigenlijk maar wilde gastvrij zijn voor onze gasten en tegelijkertijd verzette mijn moeder de dag waarop ze haar verjaardag wilde vieren en nu moet alles tegelijk :list: :=

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-17 18:29

VHU weer een leuke uitdaging dus :+
Belker inderdaad genieten van de kleine dingen, dat is zoooo belangrijk om alles vol te kunnen houden!
Bianca: logisch ook dat je het niet los kunt laten. Gelukkig heb je heerlijke honden om je af te leiden. Jammer dat je lijf het niet aan kan om echt te trainen. Ik heb de Koningsspelen als juf meegedraaid, was erg leuk om te doen. En wat heerlijk dat vogeltje <3

Vanmorgen eindelijk weer eens gemend met Samoerai. Ging redelijk gezien dat het toch weer een tijdje geleden was, maar niet zo fijn als de laatste keer. Daarna heeft zoonlief op Fabels gereden, dat ging weer heel fijn en ontspannen. 's Middags zijn Rembrand en Amerigo nog gereden door de bijrijders en is er iemand langsgekomen om ons te helpen met het trailerlaadprobleem van Fabels. Na een uur lijkt het probleem opgelost. Erg blij mee.

Vannacht gaan we nieuwe tijden proberen met Themba, want de laatste 3 nachten is hij keurig schoon gebleven. Hopelijk kunnen we zo langzaam toewerken naar 1x per nacht eruit.
Ik ga zo weer gestrekt, lampje is uit.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 09:57

Tine, sam voor de kar, goed bezig !! Hoop dat je btje geslapen hebt

Vanmorgen heerlijk getraind samen met vriendin samen..was gezellig...alleen die ene dikke regenbui op onze kop :D :')

Fijne zondag allen..