[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 16:26

zo gaat weer proberen mee te kletsen, nog al druk geweest met van alles, onverwachts twee paardjes van een vriendin opgehaald. Uitleg ga ik hier niet geven, maar zeg maar moesten ineens weg. Dus hier twee paardjes erbij.
verder kinderen, floris intussen op zijn eerste schoolreisje geweest. Was zeer geslaagd. Waren naar joepie in breda geweest.
intussen sophie update, zij heeft de waterpokken gehad. Nu eet en drinkt ze minder, dus zullen wel tandjes bijkomen.
ilona intussen wat ronder, want door het brrr weer weinig gedaan. O, ja laatst moest ze weer actief zijn en ik ook, want ze heeft floris op school opgehaald en dat betekend voor mama de terugweg ongeveer vijf kilometer terug lopen en ja zoonlief wilde ook draven natuurlijk.
verder nog druk voor Het Trail Team natuurlijk net als Bicci.

Probeer vanavond wat terug te lezen en te reageren als ik eraan toe kom.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 16:27

@Tine: ik heb ook last van carpaal tunnelsyndroom, is iig erg hardnekkig :(:)

bicci

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 16:48

leuke foto's van kapsel naaldje!!
staat je goed :))

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 17:02

avaluna schreef:
@Tine: ik heb ook last van carpaal tunnelsyndroom, is iig erg hardnekkig :(:)

Wat doe jij om pijn te verlichten? Ik kreeg tip om braces te kopen en die snachts om te doen. Als ik op google zoek, kloppen de beschrijvingen wel helaas. Ook de pijn snachts. Had gehoopt dat het gewoon iets simpels was toen ik het tegen fysio zei. Maar goed, weet nu in ieder geval wat het is.

annemie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 17:40

Aks; Staat je erg goed je nieuwe kapsel! Succes met je taaie leesvoer........
VHU; wat goed dat je zulke vorderingen maakt met ollie, topper!
Tine; Da's geen goed nieuws, daar zul je inderdaad erg last van hebben. Leuk zeg die geiten, bij mijn schoonouders hebben ze ook een stel. erg grappig. Zij hebben een soort speelhuisje tot hun beschikking. Ziet er erg grappig uit.
PSM; heerlijk een plek om te kunnen mennen, ideaal.
Biancailona; 2 paardjes erbij en Floris op schoolreisje geweest. Fijn dat het leuk was.
Avaluna; Da's niet fijn als een markeringspunt wegvalt en je je daar altijd op orienteert.....Al een oplossing gevonden? Aan de ab, hoop dat het snel werkt!
Frensie; heerlijk zo'n leerpaard.
Baudyh; goed nieuws!

Hoop dat ik nu weer bij ben, sorry voor als ik wat vergeten ben.
Net terug van het werk, nu snel koken, zoontje naar bed en dan weer naar vergadering van bestuur van de menvereniging. Wordt weeer een latertje waarschijnlijk.... Fijne avond allemaal.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 17:45

Tine, als je het zeker wilt weten even overleggen met je Huisarts, dat die je doorstuurd naar neuroloog.
die meten op of je echt carpaal tunnel syndroom hebt, zo ja..dan meten zij voor je brace's op maat aan. word het allemaal vergoed, en zit je ook met de juiste maat brace.
Een fysiotherapeut die kan wel symptomen herkennen, maar pas na meting van de neuroloog weet je pas echt zeker dat je CTS hebt.
Die brace's hielpen mij niets.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 17:51

Ik ga morgen even afspraak maken met huisarts. Hoe eerder ik erbij ben, hoe minder erg het wordt, hoop ik.

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-13 18:30

@Tine en Ava: hier ook een vriendlief met CTS, hij heeft echt baat bij de behandeling van de fysiotherapeut, die bestaat uit combinatie van de warmtelamp, energiestootjes en massage/oefeningen. Eens in de zoveel tijd komt het wel terug maar niet meer zo heftig als de eerste keer. En natuurlijk moet hij oppassen met de mate van belasting van die arm/hand, zodra hij bijvoorbeeld te zware boodschappentassen tilt met die kant, krijgt hij echt last. Hij doet dat natuurlijk eigenwijs als hij is af en toe toch, maar dan helpt gelukkig de fysio weer vooralsnog. Zodoende nog altijd niet de operatie moeten doen, terwijl ze dat vijf jaar geleden al zeiden.

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 19:50

Lees zo even bij. Even twee foto's showen

Afbeelding
Afbeelding

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 20:04

Hier gaat het nu al een tijdje goed *klopt af* en dan doe ik eigenlijk niks, op wil ik ook echt niet als het ff kan.

@Tallechie: leuke foto's <3 , ook echt leuk dat je nog zo contact houdt met de nieuwe eigenaren van Veale. En volgens mij ben je flink afgevallen +:)+ , je ziet er iig goed uit.

Zo, ga afsluiten en plat, ben zo eigenwijs als de pest, maar merk stiekum toch wel dat ik m.n. 's avonds gewoon slecht van vermoeidheid wordt := .

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 20:10

Biancaoo gelukkig schone longen en verder afwachten

Iedereen lekker met de honden bezig, of de honden met zichzelf/ soortgenoten.
Ik mis momenteel een hond ook, maar is verstandiger om er niet meer aan te beginnen.

Gwin mag eindelijk weer wat gaan doen. En lekker aan het rijden op bieb en zus van bieb.
Hier binnenkort waarschijnlijk ook weer op het paard… sinds 2,5 jaar… nog even verder overleggen.

Honden horen gewoon hondenbrokken te eten… maar ja als ze de kans krijgen…

PSM fijn dat je meer men mogelijkheden hebt. Wij hebben ook een vrij zware bak, rijd dus nu ook op het. We gaan wel kijken wat de mogelijkheden zijn.

Vhu goed bezig. Fijn dat ollebol het zo oppakt.

Ava met een kuurtje en rust houden…. Dat kan als vrouw / moeder natuurlijk niet… dan staat het leven stil. Ava mist schoorsteen, hopelijk verdwaal je niet

Aks in de boeken… ik moet ook nog even, moet nog een aantal opdrachten. Je foto ziet er leuk uit

Tine vervelend van dat tunnelgedoe… Ik weet wat het is, heb ook nog steeds dagelijks pijn aan polsen, ellebogen en vingers e.d.

Ava ik ben inderdaad afgevallen, zo’n 18 kilo. Ik heb dagelijks contact met de nieuwe eigenaren. Via FB voornamelijk. Ik ga 10 mei naar hun toe om te kijken Dan heb ik Engels mondeling (was eerst 11 mei, maar nu 10 mei) en dan ben ik in de buurt.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 20:38

Leuke foto's en echt super dat het goed gaat met Veale Tallechie. Bente staat helaas weer te koop op marktplaats.
Aks was vergeten te reageren op je nieuwe look, ziet er goed uit *D

Nou ik vond het maar weer koud en ellendig weer vandaag :brr: ben er echt zo klaar mee. Was wel weer iets warmer maar toch nog die wind en die regen bleh.

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 20:54

VHU heb de advertentie voor je gedeeld inderdaad. Dat is erg jammer inderdaad. Ben ook ontzettend blij dat hij het zo goed doet, dat geeft mij ook een goed gevoel.

Heb weinig van het weer mee gekregen, hele dag gewerkt, daarna Daantje opgehaald. Nu rust.

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 21:01

Wat een leuke fotos komen er voorbij :)

Tunnel karpaal syndroom, ai dat is echt heel vervelend... Ik ken een pony die dat heeft in zijn voorbeen...

Wow knap zeg tallechie 18 kg afgevallen, ik ben inmiddels10 kg kwijt... Maar t wil niet echt meer lukken... :|

Hier net heerlijk gelongeerd, weer eens met dubbele lijnen, fijn paard...

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 21:05

PSM hier staat het momenteel ook stil hoor, maar sport ook niet en heb geen hond meer.

Moet hoognodig gaan sporten, maar ja tijd hé. Hopelijk kan ik binnenkort het rijden weer oppakken en de marathons komen er aan, krijg ik ook beweging. Moet eigenlijk nog wel wat af

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 21:25

Bedankt voor het delen. Eigenlijk hoop ik dat ze gewoon daar blijft waar ze nu staat, degene die haar nu rijdt kan er prima mee overweg... maar ja, zal wel niet gebeuren, zou ze een van haar andere eigen paarden weg moeten doen.

18 en 10 kg.... _/-\o_

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 21:39

Dat zou een mooie kans zijn vhu...

Ik wil stiekem nog naar 15 kg, maar over een maand moet ik mijn jurk afpassen en daarna mag ik niet meer afvallen dus probeer ik t nu maar vooral stabiel te houden :P

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 21:47

Wel bijgelezen maar zoveel info dat ik alles weer vergeet lekker handig!!

Ik baal, heb ik net de training met db weer opgepakt is hij weer een ijzer kwijt. En in die Sahara zandbak van ons ook niet terug te vinden. Ga as zondag met de hippo's in Annen een enjoy the ride rijden en dan wil ik er graag 4 ijzers onder hebben. Mijn hoefsmid zit in Taiwan. Een vervanger heeft geen tijd. Morgen nog wat proberen. Maar ja weinig kans dat dat lukt. Als ik nou zeker weet dat de rit bijna helemaal zandpad is durf ik het wel aan. Maar eens uitvogelen.

Oh ja wormenkuren. Wij doen nooit mest onderzoek maar ja we verkopen zelf wormenkuren dus dat is een soort van makkelijk. We ontwormen ongeveer 3 a 4 keer per jaar. Meestal wel een keer voor lintworm en een keer voor rode bloedcellen en de rest ivermectine.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 23:18

Baudy: balen van dat ijzer. Ik ga zondag ook meedoen met die rit. Ben heel benieuwd.
18 en 10 kg eraf. _/-\o_ Ik heb er nu met moeite 2 vanaf en wil er zeker nog 10 af, maar of dat ooit gaat lukken. Ik hou zo van eten en snoepen :9
VHU: balen dat ze weer te koop staat. En weer was inderdaad minder. Toch ben ik erg blij met de regen, land heeft het heel erg nodig.
Tallechie: super dat Veale zo goed gaat en mooie samenvatting waar ik me verder even bij aansluit.

Vanavond met Thabor naar verenigings menles gegaan. Hij ging echt heel erg fijn. Echt weer dressuurmatig aan de slag geweest. <3 Een paar keer schrok hij van iets, maar dan was het alleen zo'n rare verstijving/rilling en daarna liep hij gewoon braaf weer door. Hij was wel moe aan het einde van de les. Arme beest, komende 2 dagen mag hij ook nog flink aan de bak. Nou ja, goed voor zijn conditie ~~}>

Nu maar snel naar bed, morgen weer druk.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 07:00

Respect om zoveel kilo af te vallen. _/-\o_ Ik zal het Janouk laten lezen: die moet na het vele stilstaan deze winter zeker 30 kg nog kwijt. :Y)

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 07:32

Goedemorgen

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 07:59

Aggosh arme janouk :))

Mooie fotos tallechie! :)

Gisteravond naar verjaardag geweest. Wilde eigenlijk nog voor school aan de slag, maar te laat terug uiteraard..
Nu gauw afmaken, en gauw naar school brengen.
Hopelijk vanmiddag even met de kar op pad :)

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 08:01

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 08:07

Aks nee is niet te bekijken

edit Goedemorgen... alhoewel hij hier niet zo goed is... slecht geslapen, chagrijnig kind... geen goede combi

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-13 08:10

:wave:

Goedemorgen!

Nog 1 dagje klussers over de vloer en dan weer even rust voor het volgende item :roll: