Citaat:Jammer dat Han het toch niet heeft. Lijkt me moeilijk om dat dan ook echt los te gaan laten.
Is het ook, maar het was vanmiddag zo duidelijk, dat er bij mij echt een kwartje viel. Helaas heeft hij mijn paardengenen niet ge-erft.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Naaltje schreef:morgen
la-to- ka-ot.. toetsenbord ha-ert
onderandere o- de mno-qrst en de cijfers en hun tekens, uitroe-teken etc.. dus ik ga maar wat verzinnen, want zo kan ik geen ra--orten ty-en. backs-ace doet het ook niet meer, delete wel gelukkig..
grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr $^R^^ :@
.
. Ze vindt het "aantrekken" van de wagen nog steeds het moeilijkst (dus van stilstand wegtrekken), dus dat wordt nog steeds in draf gedaan, tot ze de gang te pakken heeft. Ze kreeg direct alles voor haar kiezen; er kwam een tractor langs met sproei-armen uit (eng, eng
), maar deed geen gekke dingen. Daarna een groep van 20 bejaarde wandelaarsters die haar blijkbaar om e.o.a. reden zo knap vonden, dat ze met 20 dames voor haar begonnen te klappen
!! Dat was nog veeeeel enger
.
.
Ik hou van mn knollie

wil ook 

en dat je kar is goedgekeurd ook 

tandarts is nu ruim week geleden geweest, dus bitje mag weer ongestraft in zn bekkie toch.

4 hoog, koolmees met lef

Overigens gebruik ik dat longeersingel-bandage-idee ook wel in trainingen langs de fiets. (dan wel zonder die halsverlenger)
Knappe merrie!
Mendressuur B zijn we nog 3e geworden met precies 180 punten. Kreeg minpunten omdat hij geschoren was
en ze vonden hem tegen de hand komen tijdens de middendraf. Nja, moet de foto's nog krijgen, maar voor mijn gevoel reed hij juist 2x een prachtige middendraf.
En mag je man er écht op rijden? 

Citaat:VHU, mag ik dan vragen of je alsnog snuit wil verkopen? of, omdat han geen paardengenen blijkt te hebben, verkopen jullie dan freddy?
ik ben eindelijk met Rizanta op buitenrit geweest
ben er zo blij om
Ik wil wel dressuren in de bak zo nu en dan, maar ik wilde ook naar buiten
Dat was precies wat ik nodig had blijkbaar, want vandaag dus gewapend met de slof op pad. En toen zo ontzettend grappig. Ik had geen clipje meer voor de slof dus had het geheel met een touwtje aan singel vastgemaakt. Ik maar verkorten en verkorten toen we over de weg gingen en ze enorm naar ik weet niet wat moest kijken, had ik op een gegeven moment de stoten van de slof door de bitringen
was het touwtje geknapt. Met andere woorden, die slof is echt mijn eigen idee van een noodrem, want hij werkte helemaal niet en ze liep er dus, wel stuiterend maar goed, gewoon langs. En ik zat maar stoer te rijden
Dus heleboel weer aan elkaar geknoopt en zo verder, als ik dat lijntje nodig heb, so be it. Slof dus verder vrijwel niet gebruikt. We hebben leuk rondje gedaan van zo'n 1,5 uur, grotendeels stap, ook stukjes gedraafd. Ik was zo trots en blij met mezelf en mijn grote onder het zadel zo'n
merrie

hij is heel knap, heeeel lief, en heel brutaal naar Nelson