[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-17 11:55

Biancacoo schreef:
Mooie dames Baudyh !!
Vhu, fijn een grote box en nog niet verhuizen ! Top.
Tine. <3 schitterende Themba.

Vanmorgen weer eens met de step en 2 snuiten naar het bos..... was echt genieten voor hondjes en ook hard werken en genieten voor mij.. de paden waren gefreesd thuiskomen...en voor het eerst geen fototje doorgestuurd naar onze Ava...sinds....ruim 2 jaar....dat is ontwennen ^) ..dus telefoon van man gespammed...

Je mag ons er ook mee spammen hoor

baudyh

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-17 11:57

Vanmorgen mezelf een schop onder de kont gegeven en db gelongeerd. Ging best lekker.

Net een nieuw matras besteld. Het Emma matras.
Die mag je 100 dagen uitproberen. Ben benieuwd.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-17 12:20

Onlangs heb ik een pocketvering matras gekocht bij ikea... _/-\o_ helemaal blij mee !! Slaap met minder pijn !! *\o/*
Goed bezig DB aan de longe

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-17 12:38

Wat een nachten Tine.

Goed bezig DB.

Klinkt goed Biancacoo.

Sav en ik vandaag
Afbeelding

Afbeelding

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-17 12:42

Wij hebben sinds de verhuizing een boxspring van Swiss Sense, veel te duur bed maar geen pijn in mijn rug meer!
Knap bezig Belker, mooi paardje.
En hondjes foto's mogen altijd van mij !

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-17 13:43

Biancacoo schreef:
Dat is best vaak eruit s'nacht Tine.... -O-
Hoop dat het snel wat minder vaak hoeft...

Ja, en het is behoorlijk slopend. Mowgli was al bijna zindelijk toen hij hier kwam. Wat een luxe! Maar goed, als de darmen tot rust zijn gekomen, wordt het hopelijk ook snel beter.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-17 13:55

Belker <3 <3 Wat een fijne foto's, gaat het goed allemaal met Savannah,..ze ziet er supergoed uit, jullie zijn een mooie combinatie !! <3
oehhh...ips...swiss sense.....droombed !! _/-\o_

foto lukt niet.. ^) maar staat op fb.. :+

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-17 14:05

Ppffff swiss sense lijkt me heerlijk, maar past niet in mijn budget helaas.
Ons bed is nog goed maar matras is drama. We hebben ook 2 enkele waar we elke keer tussen liggen. Heb ze al met een spanband aan elkaar!!!!
Dit matras kwam
Als beste uit de consumentenbond test. En het feit dat je hem 100 dgn uit mag proberen anders geld terug sprak me ook aan. Ben benieuwd wanneer hij komt. Komt gewoon met de pakket dienst opgerold vacuüm verpakt

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-17 14:14

Lieve allemaal,
Na het Paasweekend waarin we afscheid hebben genomen van Avaluna :(:)

Hier mijn financiële verantwoording:
Totaal binnengekomen bijdragen vanuit het topic (inclusief mijn eigen bijdrage) 116 euro
De rekening voor de bloemen en de rouwkaart was 56 euro

Dat maakt dat ik het weekend het restant 60 euro heb overgemaakt in memoriam Avaluna naar Brooke Hospital voor medische zorg voor de paarden en ezels die het niet zo goed getroffen hebben als onze dieren. <3

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-17 14:35

Supergoed Janouk !!
Fijn dat er ook wat naar Brooke overgemaakt kon worden, het bloemstuk zag er op de foto's erg mooi uit ! _/-\o_

Het condoleancetopic is ruim 14.000x bekeken...en 200 berichten.... :oo .....

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-17 16:13

mooi janouk,zal een sterretje vonkelen aan de hemel van ava voor het goede doel.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-17 20:47

Zal zeker wennen zijn Biancacoo ik denk dat je altijd aan Ava zult blijven denken op die momenten en dat is feitelijk ook weer mooi :* :(:)

Zo dat zijn veel looks en berichten :oo
Wat mooi dat Brooke zo'n mooie bijdrage krijgt van Ava ...

Belker wat ziet dat er heerlijk uit +:)+

We hebben toen we zijn verhuisd ook een nieuw bed genomen. Moesten er toch ook twee hebben voor de B&B dus toen een deal gesloten met een meneer die 2e keus Aupings verkocht incl 2e keus matrassen (anders was het wel heel duur...) en nieuwe lattenbodems. En we hebben zulke heerlijk matrassen echt geweldig :Z en in de B&B ook uiteraard, krijgen vaak van mensen te horen dat ze zelden zo lekker hebben geslapen :) . We hebben ook allemaal 'gescheiden' matrassen maar door de bedconstructie liggen ze prima strak tegen elkaar.

Vanavond nog even naar Cathey gegaan ze stond er relaxed bij, beetje timide :(:) flinke bak slobber gegeven.

Gretha was als pup eigenlijk best makkelijk en snel redelijk goed zindelijk ook 's nachts. Ze heeft een hele heftige puberteit gehad, begint nu eindelijk weer wat normaler te doen (heel erg blaffen af en toe bij het uitlaten pffff werd er soms gek van >;) maar ook dat is een fase :+ )

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-17 10:01

Afgelopen weekeind zagen we sporen van paard en marathonwagen die omhoog hadden gedraafd..lemelerberg op ..mooi om die sporen te zien..en zagen poosje geleden een schitterend 4-span vos welshes..fantastisch driftige pony's.
Vanmorgen stukje gewandeld.. was lekker.
Lijkt me mooi om nieuwe sport te leren met de honden..wil me gaan verdiepen in praktijkspeuren..speuren vermiste personen e.d.
Lijkt me mooi om te leren..en later zelf samen met pup daarin te groeien..

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-17 10:34

Ik heb met Ronaldo bij de Reddingshondensport getraind in speuren van vermiste mensen. Super leuk om te doen. Zelfs zijn diploma gehaald. Met Baloe lukte het niet zo: die heeft de concentratie van een garnaal. Ronaldo loopt het spoor super uit, mooi strak in de bochten en heel geconcentreerd.
Baloe begint enthousiast, overloopt vaak een bocht en als er een konijnspoor kruist, dan volgt hij dat liever haha niet zijn ding.

newmom

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-17 12:47

Hai Dames, jeetje, ik ben er even niet geweest, t is ook zo druk!
Ik krijg t ook niet meer bijgelezen in de korte tijd die ik op de computer zit. Sorry.
ik hoop dat t bij iedereen goed gaat, lees wel iets over een hondje met diarree, niet grappig!
en over het steppen met honden, heel erg gaaf!!!

ik heb een tijdje IPO gedaan met mijn hond, IPO 1 en 2 zit erop :) en ook het speuren, altijd leuk om lekker met je maatje bezig te zijn. zeker als ze t zelf ook leuk vinden!

ik ben nu met onze haf bezig te laten dekken, ik hoop morgen voor de laatste keer naar de hengst te rijden, (ik wil dr gewoon niet ergens in stalling zetten hihi erg he) ben fijn heen en weer aan t kleppen haha ik had een tijd de planning er een Schwarzwalder op te zetten, uiteindelijk is het toch een fewspot geworden :) net ff iets rijtypischer :)

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-17 13:02

Spannend Newmom.

Ik heb nog een panterbonte palomino, hengst.
Afbeelding

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-17 13:54

Janouk wat goed !! leuk hoor om dat samen met je honden te kunnen doen.
Newmom, IPO 1 en 2 !! knap hoor ! _/-\o_
Belker.. <3 <3 <3 <3 mooooooi is hij hoor !!

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-17 16:19

He newmom hoop dat het goed gaat bij jullie.
Belker , wat is hij super mooi, knappe paarden heb je hoor <3
Leuk idee Biancacoo jou kennende gaat dat super straks!

Nou Cathey zit dus echt giga vast in verbinding nek/hals/romp/schouder. Niet in het zijwaartse maar dus in het neerwaarts/voorwaarts. Precies wat ik dacht. Vielen tijdens behandeling heel veel kwartjes op hun plek. Nu oefeningen meegekregen en week of 4 niet erop, alleen ernaast. Over 4 a 6 weken weer behandeling. Ze heeft combi cranio en osteo gehad. Ze gedroeg zich voorbeeldig <3

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-17 17:07

Berichtje ontvangen van Brooke hospital. Ik had de link van bokt meegestuurd van het bericht van Gem en Bianca over het overlijden van Ava.

Brooke schrijft:
O, o, wat een vreselijk triest verhaal, wat ongehoord verdrietig. Zo ontzettend jong nog. Zo naar voor de nabestaanden.

Bijzonder dat de resterende 60 euro uit haar naam aan Brooke is geschonken.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-17 18:16

Janouk, Lief dat je bericht terug gekregen hebt. _/-\o_ het was ook een heel goed idee van je, om dat zo aan hen te schenken.
Gem.. :(:) hoe is het met je.... :*

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-17 19:22

Dank voor het plaatsen van het bericht, Janouk!

Biancacoo, niet zo lekker. Eerst Ava, en momenteel gebeurt er te veel, waardoor ik een en al onrust ben. Ook letterlijk niet goed in mijn vel. Ben toe aan een weekje rust aan boord. Volgende week mag ik :z .
Gelukkig met Miepje alles goed, momenteel een ritme van één keer dubbele longe-les en één aangespannen les per week. En verder wandel ik vaak een stuk met haar.

Ben dus niet zo veel hier in het topic, alles zit me een beetje hoog

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-17 19:54

Heel veel sterkte Gem :(:) ;( -O-

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-17 20:00

Komt goed, moet gewoon weer een beetje "zen" worden ;) .

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-17 20:26

Sterkte Gem!!

En wat lief dat ze van Brooke een reactie terug geven en wat een mooi bedrag!!

Verder even te moe om te reageren. Sorry Y;(

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-17 20:55

Sterkte gem, een grote knuffel voor je. Je hebt ook zonneschijn nodig net als ik denk ik.

Vandaag 20 jaar geleden dat mijn vader overleed. Tijd gaat zo snel. De herinneringen worden steeds minder dat is jammer. Ik heb straks langer mijn pony Ted dan dat ik me vader heb gekend dat is een raar idee. Ted heb ik 20 jaar en mijn vader heb ik 23 jaar gekend. Gek idee.

Zirola had vanmorgen wat aan de spenen dus het waken gaat weer beginnen. Hoop dat ze ons niet lang laat wachten. Ze heeft in dit stadium van de dracht heel erg last van dat ze omvalt in der slaap. Die ziekte ben de naam kwijt. Wat ber ook zou hebben.
Net viel ze ook zomaar om. Ze ligt nu ook niet meer dan snap ik dat je moe word.
Ze is ook altijd zo dik.

Afbeelding

Vandaag db en mezelf verwend met bloemetjes. Ha Ha

Afbeelding