Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
lijkt me vreselijk moeilijk om je zoon 3 weken zo ver weg te moeten laten gaan....brrr..nachtmerrie...helemaal nu met al dat gedoe..maar wel bijzonder dat hij dat mee kan maken, ook wel veel positiefs voor hem natuurlijk, nou , we duimen gewoon met zijn allen dat hij weer veilig en vlot thuis is !!
en het is idd echt verschrikkelijk; heeft hier ook veel impact. VHU heeft de vakantie er ook weer bijna op zitten en Image en Janouk spelen verstoppertje
, idd heel veilig, maar zoals iedereen denk je toch wel ff...
.
toch wel ideaal voor ze hoor, deze wei.
) ... moet je hem nu zien, grootste van zijn klas en nog altijd stevige vent

Gefeliciteerd.
hopelijk valt de schade nog mee.
en veel succes bij de wedstrijd morgen.
voor wie ik vergeten ben..
. Staat ook op mijn verlanglijstje, maar het duurt nog even voor dat bovenaan staat
.
. Jammer dat de mesitran (honingzalf) op stal staat. Dat durf ik er zo op te smeren.
word je zelf dan ook niet helemaal lekgeprikt? Hier gelukkig nog steeds weinig dazenoverlast maar we zitten dan ook niet in het bos. Pony's lopen ook nog steeds zonder maskers of dekens.
merken de honden al dat jullie zo druk zijn met verhuizen?
gaaf hoor. En lekker op wedstrijd
haha..maar zover is het nog lang niet.
. Vaseline ligt in het vakje onder de bokstoel ivm piepende remmen... gaat lekker hier
.
. Heb er nu nog steeds aloë-vera gel op, maar dat plakt steeds als ik ergens tegen aan stoot.
ik ben er nog hoor! 
Weet vooral dat ik met jullie meeleef en jullie verhalen blijf lezen.
Mij toevoegen op Facebook mag trouwens altijd.
Owja en mijn contract is met een jaar verlengd. Dus ik blijf nog wel even een busy bee! 
Gelukkig gaan we langzamerhand vooruit. Zondag 3 augustus ga ik voor het eerst sinds mei weer een dressuurwedstrijd starten. Even om te oefenen voordat we het Districtkampioenschap rijden. Daar focus ik mij voornamelijk op de vaardigheid, maar als je een paar 100km in de auto gaat zitten, pak je toch ook even de dressuur mee.
Dus daarom 3 augustus voor de 2e keer M starten
Gisteravond is Sam voor het eerst behandeld - cranio sacraal - (hij zet regelmatig door de spanning en stress zijn rug vast dus daarom voor een behandeling gekozen), dus nu staat hij even 5 dagen stil, maar meneer is dit jaar in topconditie. Zeker na die instructieweek. Ik ben heel benieuwd hoe dat gaat uitpakken na zo'n eerste behandeling. Blijkbaar hebben Sam en ik heel wat klachten gemeen als ik het gister zo hoorde
Mocht je een Welsh pony (met papieren, maar hoeft niet perse bij het NLse stamboek te zijn) hebben, geef je dan vooral op
Het is echt een supergezellige wedstrijd (combi van ohz en mennen).