Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

daarna samen met groom op pad. We zijn dik uur weggeweest. Flink geoefend met halthouden, bochtjes maken, een tempo proberen te draven, rechtrichten. Allemaal over de weg / parkeerplaats-werk dus qua trekken niet zo inspannend (ze was ook totaal niet moe). Ze liep op een gegeven moment echt heel mooi over beide leidsels, lekker knabbelen op bit, vlot te draven
. Voelt dan zo fijn als je weer even op dat punt bent. Dat je weet waar je weer naar toe wilt en dat het er dus in zit
.
, nou ligt dat wat gevoelig natuurlijk, hahahaha. Nu nog even snel op kantoor, dochter ophalen en cadeautje voor een feestje halen en dan zal ik even de bank opzoeken, totdat ik moet stofzuigen (dat kun je hier echt geen dag overslaan), de was moet doen, koken en de beestenboel en wilde Romeo nog mennen, maar dat zal wel helemaal niet de bedoeling zijn
.
. Die heeft daarna zulke last van winderigheid gehad! Na enkele uren zo'n pijn in zijn aars had dat hij steeds omkeek wanneer hij er eentje liet
!!! 
Dan hoeft de omheining niet dicht en kan ik dus in mijn eentje erop 

Heb een stel boeken voor mijn neus liggen die gebruikt worden in opleiding voor dierenartsen
...
.
maar goed er zat een maattabel bij, blijkbaar heb je die ook voor honden. Kan me overigens niet voorstellen dat ze bij stal zo'n duur dek hebben hoor voor geitemans maar blijkbaar zijn er hondendekken in vele soorten en maten

Ons mam d'r gekoesterde orchidee
(bij elke beweging ''pas op m'n orchideeeeeeeee''
)
)