[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Akshay

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 13:43

Gebruikte de tassen niet meer. Knoptassen en mijn westernzadel is al weer een maand of 9 weg :))
Zondag ga ik voorlezen bij VHU op wedstrijd :)
:P

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 13:44

dan is het ook zonde om te bewaren, snap je wel. Toch sund om te verkopen en andere kant doe je er niks meer mee.

floris is pas hier naar school geweest, proef, meneer had geen tijd voor mams, had vriendje al gevonden. Tja wat mot je dan ej. Terwijl een andere moeder zich moest los murmelen, gaf floris versneld kusje en versnelde zwaai. Tja ook goed, dus ben maar weer gegaan.

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 13:45

Biancacoo: ik zou je tuig buiten "uithangen" en dan op de foto zetten. Zo komt het niet mooi tot zijn recht (en als actieve MP - verkoopster weet ik hoe belangrijk goede foto's zijn ;) !

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 13:49

goede foto's zijn belangrijk. Ligt ook aan hoeveel en aanbod is.
Wij hebben ooit ook er iets op gezet, zo van moeten nog betere foto maken en daar vlogen ze toch op af :')

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 13:50

wil binnenkort eigenlijk weer eens pica's op een wedstrijd maken, komt er steeds niet van. -O-
met studie loop ik nu gelijk, maar wil dadelijk proberen voor te lopen ook ivm aankomende kraamtijd drukte etc.

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 13:55

BI: zondag weer in Heesch menwedstrijd :j !

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 13:59

goed idee, heb alleen smiddags verjaardag en daar heb ik zin in.......
hoelaat moet je rijden?

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 14:45

Ikzelf om 13.30 uur Y;( .

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 15:56

Ja zondag komt Aks me weer voorlezen _/-\o_ in Prinsenbeek. Onze starttijden liggen rond 10.30 :D maar is onder het zadel, niet voor de wagen.
Wat we daarna gaan doen :x
Heb net een werkelijk wel heel handig setje binnen van Imperial Riding deze ...
http://www.paardendrogist.nl/product/15 ... sourceID=0
En dus ook maar 5 liter Atex Daas ingeslagen :7

Hoeveel weken moet / mag jij nog Biancailonaa? Wat vond Floris van zijn nieuwe kamertje?

Wat is het benauwd vies warm weer zeg -O-

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 16:00

Zo even zwaaien en weer aan het werk. Ik ben vanmorgen op de rondleiding geweest van de Stichting Aap. Omdat vroeger ook jaren een aap in huis gehad hebben en later tot de conclusie kwamen dat apen toch geen huisdieren zijn, hoe geweldig wij er ook van genoten hebben, ben ik al jaren donateur voor Stichting Aap.
Zalig weer voor een rondleiding, maar het is weer schrikken hoeveel wasberen en degoes in de opvang zitten. }> tijd dat ze op de verboden huisdierenlijst komen. Wie bedenkt het nu toch om zo'n straatboef als een wasbeer in huis te nemen. Dan weet je zeker dat je huis binnen 1 dag volledig gesloopt is.

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 16:21

@ Janouk; mijn schoonmoeder overwintert altijd in Florida en daar zit ook een wasbeer bij haar huisje! Je kan echt niks buiten laten staan wat enigszins eetbaar lijkt voor dat beest, want hij neemt het meteen mee de mangrove in. Ze vindt het maar een engerd! Goed dat je donateur bent!

@ VHU; heb je zondag een officiele L2 wedstrijd??? Heel veel succes!!

@ Biancailona; doe je een fotografie opleiding of heb ik dat nu verkeerd begrepen uit je post?

Beer is echt zo enorm SUPER! <3 Hij heeft echt een hele goede start meegekregen van de vorige eigenaren en dat scheelt mij een berg werk. Echt heel triest voor ze dat ze uit elkaar zijn en dit kleine hondje nu moesten wegdoen. Maar voor ons is het geweldig. Ik denk dat we hier echt een super hond aan hebben.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 16:32

Frensie: hahaha, je schrijft: dit kleine hondje. Nou, klein is ie niet, tenminste niet voor zijn leeftijd
Janouk: had een aap in huis. Lijkt me echt helemaal niets :o
VHU: ik heb heel veel verschillende soorten stiften en gebruik een doorzichtig koffertje waar je spijkers/schroefjes ed in kunt bewaren. Werkt heel handig.
Ik ga vrijdag eens kijken wat de deet bij kruidvat kost en proberen of dat een goede oplossing is (Zaterdag ga ik met Rembrand aangespannen een buitenrit maken en zondag met zoonlief samen ohz, dus testmogelijkheden genoeg)
Hier ook vies plakweer. Maar goed, het is wel droog.

Vrijdag om 5 uur wordt mijn "nieuwe" bus afgeleverd. Ben heel benieuwd hoe hij eruit ziet. (via leaseplan, dus heb hem nog niet in het echie gezien)

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 16:35

Wat ontzettend fijn voor jullie Frensie dat Beer zo'n heerlijke hond is, super! Ja... we gaan het zondag voor 't echie doen de L2. Ze kan het makkelijk qua oefeningen maar als ze spoken gaat zien .... schijnt wel grote wedstrijd te zijn maar 'gewone' ringen op gras. En nu maar hopen dat het niet zulk mooi weer is dat er parasols staan :=
Janouk een aap in huis ... :oo echt? lijkt me doodeng :o
Tine nieuwe bus, mega stoer zeg *-:)

Bente vandaag op de wei....zie je dat oog....altijd alert <<)
Afbeelding

Hallo!
Afbeelding

Lekker racen *\o/*
Afbeelding
Afbeelding

Na ja zo te zien vermaakt ze zich prima zonder mij :D
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 20-06-12 16:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 16:37

@ Tine; vergeleken met onze 40 kg ridgeback is Beer nog maar een ukkie :D
Leuke plannen voor het weekend en morgen je bus! Hopen dat die helemaal bevalt!

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 16:38

Haha, ze stijgt helemaal op bij die 3e foto!

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 16:39

:+

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 16:45

Ow zie dat ik een dag voorloop Tine, vrijdag je nieuwe bus niet morgen al.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 16:52

Moet inderdaad nog een dagje extra wachten. Had stiekum gehoopt dat hij morgen zou komen, zodat ik eindelijk weer naar les zou kunnen.

Wat een geweldige Bente-foto's <3

En Ridgeback is dan weer een ukkie bij onze Leonberger haha. Maar ik vind Beer voor zo'n jonge hond wel een echte beer hoor.

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 17:14

Klopt ja, daarom ook de naam Beer :)
Net zat hij bij de deur te piepen. Riempje omgedaan, naar buiten toe, en hij liep meteen naar zijn 'favo' plas bosje en ging heel netjes een plasje doen! <3

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 17:29

Nog even over de kruidvat deet. Die is nu in de aanbieding, maar dit is bij zelfde hoeveelheid dus duurder dan atex daasspray!!!! Dus ik ga nog maar inslaan.

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 17:32

ow, handig om te weten, aanbieding...
want omdat het zo vlekvrij is, en ik het persoonlijk zo goed vind werken...
ga ik morgen ook ff inslaan, maar dan de kruitvat versie :)

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 18:57

@VHU; gave fotos!! :D
En L2? :oo Dat maakt het lezen nog niet lastiger toch? :P _O-

Knappe beer heeft goeie baasjes gehad die 'm ook dingen hebben bijgebracht.

Ik kwam op stal en kreeg berichtje dat de dressuurles-voor-paard-vrouw niet kon helaas. Dus toen mormel voor de wagen geknoopt en even serieus geoefend :P
Voor we een modderfiguur slaan :oo

Nu gauw even eten :D

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 19:06

Wat jammer dat Diddle'tje zijn dressuurkunsten niet mocht vertonen .... wat leuk dat je kon gaan mennen, is de wei bij jullie wel goed? Bij onze stal is de wei best wel heel nat.

L2 vind ik zelf makkelijker qua volgorde en logica dan de L1 hoor. En vorige keer moest je zo improviseren vanwege de short cuts die Bente nam denk & hoop dat we nu meer de juiste volgorde van de figuren gaan aanhouden hahaha.

Nou gelukkig beetje opgeknapt. Ik heb morgen wel een hele lange dag met heel veel afspraken, denk dat ik de helft maar ga verplaatsen naar volgende week, kan me niet voorstellen dat ik morgen alweer helemaal topfit ben %)

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 19:08

De weides bij ons zijn prima droog :) Zelfs bij ons achter, en dat is een heel nat stuk
Maar we hebben het er vandaag nog over gehad :P Volgens mij watert Breda af op rijsbergen/zundert/meersel dreef. Want bij ons is na 1,5 dag het water weg (Sluizen open :P )
en dan wordt het bij jullie pas nat volgens mij :+

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 19:11

Heb hier soort van avondje vrij. Zoonlief slaapt namelijk al. Vandaag was het juffen en meester dag (dan worden de verjaardagen van alle leerkrachten gevierd) en na school had hij nog een verjaardagsfeestje van zijn paardrij vriendin. Oftewel, leeg gefeest hahah. Nou, ik ga lekker strijken en planten water geven, dan even op de bank. Heb weer flink last van rug. Kijk nu al uit naar fysiobezoek van morgen :n