[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

mirror666

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 16:14

:(:) jeetje VHU... Als 'k kan helpen met voorschieten? := :(:)
wat een #@Q$$%@ dat ze zo'n telefoon pikken

@bic; foei.. Wij hebben de regen gewoon getrotseerd :D

Nou, net terug thuis. Ben daarstraks lekker de hond op wezen halen bij m'n ouders, lekker mee naar stal. Stalgenootje opgehaald en lekker de wei afgemaakt :D
Dids even gereden, heel speciaal! :D Heb er fotos van :):)
en daarna de paarden verhuisd, ze staan zo mooi in d'r weitje :+:

Tass

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 16:15

VHU :(:).

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 16:15

Hoe gaat het met je rug Naaltje? Al wat beter?

Tjee VHU :\ dat is balen zeg......

Tass

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 16:20

Ik heb stik rugpijn :\

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 16:23

jeetje vhu, balen zeg....

Ik heb een heerlijke les gehad. Veale vind het lastig, probeer hem op een andere manier te rijden, vindt hij moeilijk en wordt dan gefrustreerd, maar aan het eind liep hij erg fijn.
Alwyn is gewoon een schatje. doet wat hij moet doen. Bak was wel wat zwaar voor hem

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 16:29

fijn dat het toch goed ging tallechie!! :)

@tass; balen van je rug. Kommet?

@evelli; mijn rug gaat gewoon rot.. := Ik loop op pijnstillers en met zo'n nierband om... Ik kan zóó slecht stilzitten.. :+

Tass

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 16:36

Ik te gespannen/verkeerd/te strak gezeten met mennen gister :+...

Had na mijn eerste les toen ook al rugpijn :').

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 16:57

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 17:03

Stelletje kletsbeppen...

Tass: instructeur moet dan idd meer op jou letten.
Naaltje: beroerd dat je rug nog niet beter gaat.
Tallechie: lekker gelest. En jij woont echt ideaal met al die ruitersportzaken in de buurt. (zei zij heel jaloers)
VHU: dat is wel heel flink balen. Ben je daar niet voor verzekerd?
Avaluna: geeft niets, is toch ook niet bij te houden..

Pony heeft vanmiddag weer als kinderpony gefungeerd. Deed het super, ondanks kou en wind. Eerst zoon laten rijden, die is een stuk verder. Ben bezig hem in de galop ook een volte te laten sturen. Daarna vriendinnetje. Die heeft per ongeluk ook een galopje gedaan, maar zat heel netjes en pony kwam meteen terug op stem.

Nou, ga zo eten koken. Aardappeltjes, gekookte rode kool met appel en speklapjes, echte hollandse pot.

Ga morgen zielig alleen naar theater. Had met manlief in de voorverkoop allerlei kaarten geboekt, maar ja, nu hij in MIddelburg werkt, komt hij natuurlijk niet even naar huis. Had wat kennissen gevraagd, maar niemand kan, dus dan maar alleen. Dansshow met Ierse dans (Spirit of the Dance)

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 17:10

Pff VHU, wat rot zeg! Dat is wel een dure grap als je dat allemaal moet gaan betalen!

Tine met de brave kinderpony <3

@ Tallechie: wat leuk dat Alwyn je zo goed bevalt!

Tass

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 17:16

Ik heb er zelf ook op gelet en dacht dat ik ontspannen zat??
Blijkbaar toch niet :').

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 17:22

VHU balen zeg !!!

Naaltje dat je dat durft met de hond naast diddle....zou ik nooit doen met mijn oude pown...maar ja die valt meteen zonder pardon honden aan met zijn voorbenen, dus is niet veilig.. :Y)
Is leuk als je samen met hond naar het bos toe kan !!

Tallechie superpaarden heb je dus !! fijn gemend !
Tine zonde dat je alleen moet, is toch gaaaaaf dat spirit op the dance !! je zult vast genieten !! :j wens je heel veel plezier ! *\o/*

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 17:23

paard wil neuzen met de hond. En zelfs als de hond per ongeluk toch aan zijn achterbenen staat te snuffen etc gaat er alleen zo'n oor naar achter van :oo mam!! daar! :oo haal 'm weheeeg!
:')
Anders zou ik het ook nooit doen hoor := :D

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 17:26

tine hoe laat is dat? en waar?

Ja ben super blij met mijn knollies :-)

Heb voor morgen en overmorgen met stalgenoot afgesproken, 's avonds zijn er lessen, maar ben s middags vrij, omdat ik eigenlijk moet leren, maar ga toch voor de ontspanning maar even heen

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 17:27

Als ik de paarden hier op de wasplaats heb, lopen de honden er ook onderdoor, ze snuffelen aan elkaars neuzen. Zo mooi om te zien (bedenk nu dat ik daar nog nooit een foto van heb gemaakt, toch eens doen) Katten geven de paardenbenen geregeld kopjes.

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 17:27

jeetje VHU dat is mooi klote!

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 17:28

tallechie schreef:
tine hoe laat is dat? en waar?

Ja ben super blij met mijn knollies :-)

Heb voor morgen en overmorgen met stalgenoot afgesproken, 's avonds zijn er lessen, maar ben s middags vrij, omdat ik eigenlijk moet leren, maar ga toch voor de ontspanning maar even heen

20.00 uur in Stadskanaal.

Moet hier eigenlijk dringend foto's gaan inplakken. Maar is supergrote stapel en vind dat uitzoeken zo'n K klus. Dus zit maar hier :o

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 17:30

mmm... dat ga ik niet redden... heb om 19 uur vergadering, helaas

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 17:33

Ik ben gewoon 'de bok' met dat geld. Had gewoon direct aangifte moeten doen, dan was er niets aan de hand geweest. Dan is het diefstal. Nu kan ik dat niet meer aantonen. Dus vette pech. En ik heb van mezelf daarom dus een prepaid, kun je nooit meer kwijtzijn dan je prepaid.
Maar goed.... ik duik van de week in mijn kasten en ga dus goed opruimen.... alleen jammer dat ik dat geld liever ergens anders aan had besteed (nu maar weer zoeken naar 2e hands deken voor Bente en ff geen nieuwe kleren etc.... en vooral hopen dat de auto niets krijgt of de wasmachine het niet begeeft, dat soort onheil...).

@Tallechie vind het erg leuk te lezen dat het zo goed gaat met Wyn. Pony werkt inderdaad altijd voor je is heel braaf en welwillend dier.
@Tine Spirit of the dance is erg mooi, als het is wat ik denk dat het is. Heb er ook een keer een show van gezien in Ahoy hier. Echt heel apart en met veel 'vaart' in de voorstelling. Rodekool met appel en spekstukjes :9 heerlijk!
@Tass schouders ontspannen, handhouding op juiste manier (moet instructeur je uitleggen, achenbach gebruiken helpt hier veel in) rustig en ontspannen proberen te zitten en bokkussen goed instellen zodat je steunt op je benen en niet op je rug, opletten hoe je zweep vasthoudt, echt bewust bezig zijn met die houding dus. Zorg dat je steun hebt bij je voeten en dat je je niet (onbewust dus) vastzet in je bekken/rug. En ik weet niet of je recht achter het paard zit of dus zo schuin? Als je schuin zit opletten dat je recht voor je uit blijft zitten, dus niet richting paard draait, doe je vaak ook onbewust.
@Naaltje denk dat je toch nog teveel doet? Anders even fysio of manueel therapeut of zoiets? :(:)
@Avaluna gewoon bijblijven hahaha :list: :x
@IT inderdaad ja :7 en wat een ge-K bij ej zeg! Paardendrogist is super service +:)+

Bente is vandaag gelongeerd, ze heeft lekker gewerkt, dus dan kunnen we morgen fijn direct aan de menles beginnen :D
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 25-10-11 17:41, in het totaal 1 keer bewerkt

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 17:35

@vhu; ik doe nog teveel ja :o als het over 7 dagen nog zo is gaan ze maar eventjes kijken op fotos of alle werveltjes heel zijn. Want dan wil ik dat wel even zeker weten :)

ik moet even een wasje ophangen :)

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 18:12

Geweldig hond-paard topicje trouwens Naaltje 8-)

Maar denk echt dat je teveel doet. Het is gekneusd, dus elke keer als jij nu gaat rijden, of werken op de wei, of veel lopen / staan, wordt het weer 'gekneusd', dat gaat niet werken. Denk echt dat je een paar dagen gewoon niet moet rijden en heel rustig moet doen....en bij kneuzing werkt het zo dat de zwelling inderdaad komt na het werken, dus tijdens merk je het niet zo, maar als je weer tot rust komt des te meer (bloed toe/afvoer is dan niet goed ivm zwellingen).

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 18:14

kijkt onschuldig..
Maar het is zo verleidelijk.. Als het niet pijn doet om dan wat te gaan doen... :o

Ik weet gewoon dat je eigenlijk gelijk hebt := maar.. ik ben echt slecht in luisteren naar m'n lijf.. :\ *gaat onderdanig in een hoekje zitten* :=

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 18:17

Nou ja eigenlijk is het de pot verwijt de ketel, ik ga ook door totdat ik er zo ongeveer bij neerval maar goed, dacht 'k moet 't ff zeggen :o

En nu blijven zitten ~~}>

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 18:22

VanHuisUit schreef:
Nou ja eigenlijk is het de pot verwijt de ketel, ik ga ook door totdat ik er zo ongeveer bij neerval maar goed, dacht 'k moet 't ff zeggen :o

En nu blijven zitten ~~}>

moet zo nog boodschappen doen :=
oh ik ben echt erg :o

Maar morgen wordt het toch pokkenweer, dus dan ga ik m'n best doen thuis te blijven. Goed? :P
Afbeelding
onze kudde trouwens :D
*\o/* Dids staat eindelijk, na 7 maandjes alleen, weer in een groepje!! :+:

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 18:33

Wat kijkt didd's tevreden zeg !! zo lekker in een groepje.
En naaltje...doe rustig aan, anders krijg je nog chronische klachten ervan...luister naar VHU !! :Y)

Vind het echt gezellig met hond en paard samen ...maar zou het niet durven.
man die hafje hier heeft staan heeft oud duitse herder, die gaat elke zondag mee naar het bos. los zonder riem, zijn dressuurzweep fungeert als soort target stick, daar moet de hond heen lopen als hij op zijn schoen tikt.....die hond is errug braaf !!!! :j