[AR] [HK] "in een rijtuigie...."

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

L_Rivaldo

Re: [HK] "in een rijtuigie...."

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-09 21:09

ziet er goed uit, Ga aan mijn pa vragen (aan de hand van jou foto's) of hij dit een beetje na kan bouwen :P

marrianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-09 21:50

zo dat vind ik een heel mooie constructie!
nou vandaag weer de pony's geschoren pffff ben er nog moe van wat een rotwerk, ik wilde het bij misty deze keer proberen zonder verdoving maar na 5 minuten toch echt de spuit sedalin erbij gepakt! ze hebben allebei nu lekker kniekousjes, ziet er wel lief uit! en mooie nieuwe dekens op!
het sneeuwt hier weer heerlijk!

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 09:08

@Evelli: daar zat ik nou op te wachten. Het blijft maar sneeuwen, we gaan dus echt ook voor de slee! Heb niet zo'n mooi balkje klaarliggen maar wel weidepalen, kan ik stuk vanaf zagen, bouten erin draaien en klaar is de zweng.
Maar 't ziet er nu nog wel erg koud uit buiten (:) :o

Ik moet eigenlijk verder met mijn scriptie. Ben weer gaan studeren een poos geleden en ben nu bijna afgestudeerd. Moet nog een verslag afmaken en natuurlijk nog een stuk van de scriptie schrijven. Deze vakantie is manlief ook thuis en heb ik dus alle gelegenheid om me regelmatig op te sluiten om de scriptie op gang te helpen. Maar goed, ik vlucht regelmatig naar bokt, of naar de pony's, hopeloos, voel me net zo'n 'echte' student echt uitstelgedrag.

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 10:16

:D.. hier nog zo een :D.. moet ondernemingsplan, scriptie en stageverslag nu echt aan beginnen. ondernemingsplan moet al de 8ste klaar zijn, ben al wel begonnen, maar moet nu berekeningen doen van prijzen enzo.. en dat is even wat meer werk.

Ik ga vandaag ook sleeen er staat nu zo veel sneeuw!! Ik heb nu op zolder mooie balken gevonden, alleen het probleem is, me pa slaapt nog en ik kan niet van zulke mooie bouten vinden als evelli heeft :P..

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 11:10

Mijn vader heeft net de balk gemaakt, wij hebben klosjes houd bevestigd aan de zeikanten zodat het niet kan afglijden, mijn vader had helaas maar 1 oog en die gebruik ik voor de slee (deze is niet helemaal dicht maar zo kan ik de slee snel loskoppelen van rivaldo) , misschien dat ik 3 draden op 3 punten wil gaan maken voor de drukverdeling. Ik ga me nu warm aankleden en hup naar stap :D Het sneeuwt weer heel erg hier en er lag al voldoende voor me slee :D :D :D

silfie35

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 11:17

Evilli wat leuk die slee! Heb ik eerder ook gedaan met een shetlander echt cool is dat!

Pony staat veel binnen ivm met vriezen en sneeuw. Vrijdag heeft hij ohz gelopen, vandaag gaat een stal genoot even met m stappen ik kan haast niet op stal komen, met de rolstoel, echt zwaar irritant!
Morgen rijd mijn zusje weer, en dinsdag knup ik hem er weer even voor!

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 12:43

Pony's worden vandaag even buiten gelaten

Ik ben erg ongerust over 1 van mijn katten. Die is sinds gisterochtend niet meer thuisgekomen. Normaal komt ze regelmatig weer even thuis en sowieso is ze 's nachts binnen. Gisteren een paar keer gezocht op haar vaste plekjes, wel sporen gezien maar geen poes. Ik hoop dat iemand haar heeft binnen genomen of dat ze in een schuur is gekropen. Geen idee of zo'n kat zo'n nacht overleefd???

marrianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 12:46

jeetje napie dat is vervelend! ik denk dat een kat met dit weer toch wel ergens een goed plekje vind!
ik wil sleeen maar ik heb geen geschikte slee!
echt jammer

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 13:33

Goeiemiddag!

Evelii, je slee ziet er netjes uit zeg :)
Napie, wat erg van je katje, ik duim voor je dat ze terug komt!

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 13:33

Mmh het dooit hier weer :\

marrianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 13:35

nou hier gaat het aardig tekeer, er ligt hier echt een flink pak sneeuw!

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 13:42

Gut wat vals, stuur eens een beetje hier heen ;)

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 14:23

Hier zowat een sneeuwstorm, arme paarden toch maar binnen gehouden nu.

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 17:00

Zo een sneeuwstorm haha :D

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 17:01

Wie heeft de MenSport puzzel al af? :))

Evelinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 17:15

Ik heb vandaag ook gesleed :D

Ze was zoo braaf, en het is echt heel leuk! Ik zal zometeen de foto's eventjes uploaden *D

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 17:29

Ben benieuwd naar je foto's!

Ik ga nu even voeren, er gaat flink wat hooi doorheen op zulke kouden dagen :D

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 17:44

Vandaag echt niet naar de pony's gekund, gelukkig heb ik gisteren net een nieuw pak compact gras van Hartog in de bakken gedaan, daar kunnen ze officieel 3dagen van eten (in combi met nog een half pak hooi zeker). Maar wat jelleee zegt ,ze eten erg veel vandaag. Maar het was niet te doen, we kwamen de straat niet uit, alles slipte. En dat midden in Rotterdam.
Dan doe je maar dit...

http://www.youtube.com/watch?v=19wgr70xK4M

Maar morgen moet ik beslist wel naar de pony's, ook al is het kruipend....
Wat trouwens een ontzettend leuke foto's / filmpjes zeg van al die skieende, sleeende, snowboardende mensen achter hun paard, echt heel leuk :D (:)

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 18:20

Dat filmpje, hahaha heerlijk :D

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 18:27

Wat sneu napie, hopelijk komt ie snel terug, opzich kunnen ze het best houden in dit weer lijkt mij!

Dat filmpje, heerlijk :D.. wij hebben sneeuw gevecht op de slee gedaan haha achter rivaldo :P

Vandaag rivaldo voor de slee gebonden en zijn bijrijdertjes gebeld of ze mee wilden doen, vond het gelijk ook wat veiliger met meer man.. oehh wat gingen we hard en wat vond hij het leuk!! (foto's en filmpjes komen nog!)

Vandaag rustig de tijd genomen om de 000 om de voorbenen te krijgen bij eentje ging het moeizaam, maar is me wel gelukt (zonder de rubbertjes van de weerhaken).. we hebben 2 uur lang met de slee gedraafd/ gestapt en ze bleven super zitten.. zelfs bij een van de hoeven was de haak los en nog netjes om de hoef, zelfs het uit doen op de hoef waar hij moeilijk aan ging kregen we hem zowat niet los :P.. ben ook niet bang deze snel te verliezen :D.. zal de weerhaken iets plat drukken.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 19:22

@Rivaldo: oefening baart kunst.. ;) wat voor hoefschoenen heb je trouwens?
@ Napie onze kat is net een uurtje geleden weer naar binnen komen lopen, die waren we dus vanaf vrijdag kwijt. Wij vreesden ook al het ergste. Hij heeft zich eerst rond gegeten en ligt nu op ons bed naast de kachel te slapen...vermoed dat hij daar de komende dagen niet meer vandaan komt :+ Bij ons hebben ze altijd wel veel beschutting van heggen, onder auto's, schuurtjes enzo.

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 19:40

Dat scheelt inderdaad weer, hopelijk komt die van jou ook snel terug napie!!

Ik heb de easyboots en moet je zeggen na zo'n ritje als vandaag ben ik zeer tevreden! Hij was zelfs open gegaan op een hoef en bleef nog zitten! (overigens ook de gene die moeilijk aan ging :)) Hij gleed ook niet uit met al dat sneeuw.

Evelinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 19:50

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 20:00

Eveline, die pony van jou! Die MOET ik hebben! :D Als ik m zo zie lopen op jouw fotos lijkt het net mijn mickje.

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 20:07

Ik ben nu oproepjes aan het printen voor in de buurt even te verspreiden. Ik hoop dat ze ergens naar binnen is gehaalt