Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. Niet leuk als je op 2 onderdelen goed scoort en het derde niet wil lukken. Toch is de dressuur het onderdeel waar je het meest op kunt trainen en instructie volgen.
. Er dreigde een regenbui terwijl ik in de sluis stond. Probeerde dekking te zoeken en ging tegen de uitlaat van de generator aan staan. Dat was een beetje dom, om maar met Maxima te spreken. Helaas moest de sluis nog omlaag, kon ik niet koelen en brandde het lekker door. Zal wel een beste blaar worden. Heb er wel aloë-vera gel opgedaan.
.
Ik hoop dat de smid er straks nog iets moois van kan maken, ziet er echt niet uit. Verder gaat het met Rembrand prima, tenminste, hij loopt nog steeds niet kreupel en heeft nog steeds geen dik been. Oftewel, geen flauw idee hoe het gaat. Daarom volgende week een afspraak gemaakt voor 2e scan (is dan 7 weken verder) om te zien hoe we ervoor staan. Erg spannend.
) Nou, ze liep er mee of ze het altijd al doet. Ik longeer natuurlijk altijd met dubbele longe, dus ze kende het gevoel al wel een beetje. Heel af en toe is ze wat paniekerig als longe klem zit onder de staart, dus ik had staartriem losjes hangen. Vandaag weer gedaan en morgen maar eens borststuk erbij doen. Hoofdstel gaat helaas echt niet soort van passend worden, dus de kleppen kunnen we nog niet oefenen.
, maar ja, blijft nog wel moeilijk natuurlijk. Ik had de foto met mijn mobiel gemaakt en die is niet heel snel, dus was al blij dat het er zo op kwam -)
.
. Mijn zoon zit ook op kamp, maar wil als 16-jarige uiteraard geen mededelingen daarover doen naar zijn ouders
.
Bianca en Tine are back...........nu de rest nog
Gem schreef:Ach, er lopen er hier nog twee, dus die vullen de vrijgekomen decibels ruimschoots op.
Janouk: vliegroute checken... niet boven (bijna) oorlogsgebieden vliegen. Ik zou er ook niet gerust op zijn..
). Gekke Billy.
. Okee, ik ben geen koekjes/snoepjes/chippies/frietjes - moeder, al komen ze daarin ook niks te kort, maar elke keer commentaar van het consultatiebureau. Wat en hoeveel en wanneer ze aten. Werd er niet goed van
. Gem schreef:Tine, dat herken ik, die consultatiebureau-medewerkers die het liefst "curve-kinderen" willen zien. Ik heb 3 lange lijzen en alledrie niet dik te krijgen. Familiepannen warm eten en ruim een brood per dag eten ze hier weg. Okee, ik ben geen koekjes/snoepjes/chippies/frietjes - moeder, al komen ze daarin ook niks te kort, maar elke keer commentaar van het consultatiebureau. Wat en hoeveel en wanneer ze aten. Werd er niet goed van
.
) en te zwaar.
), maar er blijft nu meer "hangen" ipv dat het wordt verbrand.