. Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
. Allemaal gezeur en gedoe, gestresste collega's en van die vragen die je gewoon als docent moet weten, mensen die alles tegelijk willen en moeten terwijl er best wel het een en ander 'later' kan
Was blij dat ik vanmiddag gewoon helemaal in Gilze (vanuit Leiden, wie dat heeft verzonnen
) naar stagebezoek moest, kon ik lekker de boel de boel laten hahaha.
Misschien gewoon lichtvlekje of zoiets waar hij zo van schrok?
Wis is nu 5 maanden en 15 kg.... maar ook totaal ander type hond natuurlijk. Fijn dat hij goed is opgevoed. Wis heeft hier een paar keer een fikse opdonder gehad van onze Mies (echt gillende Wiske en gruwelijk grauwende Mies en zelfs twee keer gaten van tanden in haar hoofd/neus/wang), nu gaat het al tijden goed. Wel af en toe wat gemopper maar Wis kiest nu eieren voor haar geld
hier geen ervaring met zolang niet reizen, langste was ooit denk ik 20 uur in totaal of zoiets (was eerrrrrrrg
).
aan de andere kant wel goed dat hij afgebroken is weet je dat dat niet goed was, moet toch niet gebeuren terwijl je in de wedstrijd bezig bent

nu maar even kijken of ik zo'n aankoop hier door de budgetcommissie krijg hahahahaha...
om op te vreten,zou er ook graag 1 willen hebben

Echt een lekker beestje! Super dat hij zo braaf is!
voor de minder leuke dingen.
kun je wel gebruiken...fijn dat je nieuwe zadel goed past !!

Ik ben echt een trien, want ik vind het jammer dat ik ze verkocht heb
ook even
, denk goed aan jezelf..

beer
Zo schattig Wiske is ook helemaal lui, ligt steeds heerlijk naast me te slapen

Ponylief heeft een enerverende week! Vanmiddag wordt hij gereden door iemand
Ben heel benieuwd, vind haar heel gaaf rijden dus ben benieuwd wat ze met de mijne kan 
)