Maar durf me pas in te schrijven als ik weet dat ik zelf weer auto kan rijden. Volgende week tuigpaarden dag, maar moet ook nog even kijken hoe ik daar kom. Een groom vinden is vaak lastig, maar eentje die kan autorijden nog lastiger. Al hoop ik dat het wel weer lukt volgende week.
Letsdunit
Geplaatst: 05-04-17 10:31
Voor ons is Harich ook iets verder dan "normaal". Daarom plak ik een lekkere bosrit aan Harich vast, je rijd daar zo het bruggetje over het bos in. Onze eigen vereniging (Wironruiters) heeft die dag ook nog een hindernis trainingsdag die ga ik dan helaas niet redden. Zondag eerst maar weer lekker met zijn allen naar het strand, wat hebben we het toch slecht
Vergelijken is moeilijk. Zo waren er een paar aanspanningen in de ring waarbij verzet voorkwam. Sommigen zelfs steigerend voor de koets. 1e proef wellicht meer spanning. Doen ze dat bij de 2e proef niet, krijg je een heel ander beeld. Andersom zijn er die na de 1e proef hun impuls verliezen. Zo kun je 2 verschillende proeven zien.
Sinterklaas heb ik die dag niet gezien.
Het is fijn als je commentaar erbij hebt staan waar je wat mee kunt.
Vanavond weer fijn menles, hopelijk kunnen we goed gaan werken aan de stelling en buiging! Zodat we zondag over 2 weken in Lisse wat nettere punten kunnen rijden. Zondag ook eindelijk kijken naar een eigen paardentrailer.
Ik heb jullie inderdaad ook niet gezien haha Ik denk dat het in Lisse wel makkelijker te zien is. Ik denk dat ik jou wel herken Patricia! We rijden ook in dezelfde klasse geloof ik?
Zijn er meer mensen die 30 april meedoen in warffum? Ik doe mee in de l dressuur en l vaardigheid. Ik ben benieuwd hoe de vaardigheid nu gaat daar. Punten proef niet op tijd.
Wij gaan niet naar Warffum, maar ik zag het inderdaad staan, maar klopt dat wel? Zag op andere vraagprogramma's hetzelfde staan. Een vaardigheid niet op tijd en dat geldt dan voor alle klassen, ze willen de instap simpeler maken voor nieuwe menners, maar nu wordt het wel heel erg simpel, of zie ik iets over het hoofd?
Susanne
Geplaatst: 08-04-17 07:35
De afgelopen paar keer heb ik dat ook gezien bij het inschrijven (vaardigheid niet op tijd) maar daar werd gewoon op tijd gereden.
Ja dat staat overal bij, geen idee wat het betekend maar het is gewoon vaardigheid zoals altijd. Misschien bedoelen ze ermee dat het geen mini marathon is?
Dank je Anke, nu snap ik het, gewoon op aanmelding dus, beetje raar dat dat zo op het vraagprogramma staat. Ik zag het al voor me, iedereen in stap door de vaardigheid, dan nog rustig even de barrage, bijna iedereen een eerste prijs
Sascho
Geplaatst: 08-04-17 09:07
Ohg jeetje, dat ik dat nou niet zelf had bedacht.. wel gek inderdaad dat dat daar al staat
Vandaag weer gestart bij ons op stal eerste x outdoor tweede proef. Niet super fijn gereden maar had 201,5 en 183 twee x eerste. Vaardigheid twee x foutloos en barrage ook beide foutloos dus 4 winst was een productief dagje zo. Volgende is in juni pas weer