Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Flurk schreef:IDe meeste figuren in de menproeven zijn groot en de baan ook dus echt scherpe wendingen vallen wel mee)
in het zz dressuur geldt dat niet. Daar zijn voltes 10 en 15 m in verzamelde draf en galop. En zeker in de vaardigheid vind ik op gras dat we zeker kalkoenen nodig hebben om kort te kunnen wenden en weer te vetrekken. Flurk schreef:O wat jammer zo lekker gereden en helemaal naar mijn zin de eerste proef maar we kwamen volgens de jury niet goed genoeg uit de verf dus helaas geen winst. Onze tweede proef was bagger ( andere jury) maar die punten vielen mee.grappig was van beide juryleden 198 punten. We moeten er 204 hebben voor winst dus tja beetje pech. Nu even doortrianen en 17 mei herkansing tijdens haflinger evenement in heerjansdam.
P.s dit word ook een koudbloeden wedstrijd dus er kunnen nog deelnemrs bij.
Kijk voor info op
Dahwest.nl
, ze liep ongeveer zo
, pony stond nog op koningsdagoptocht stand van gisteren. 2 e proef was niet briljant, maar beduidend beter, dus wptje. 
2x in Franeker, wie meer? Helaas geen vaardigheid. Ging in Garderen verbazend goed dus wil nog wel een keer, hihi.
heb je toch een stukkie gereden voor de drs/vdh
Gewoon tzelfde als ik al had maar nu wat beter passend en kan ik die netjes houden voor de wedstrijden. Na 2 maanden wachten en extra dagen werken om te sparen, can't wait. Kunnen we weer mooi voor de dag hopelijk zaterdag al.