Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
VanHuisUit schreef:Vind dat ook het duurste wat ik tot nu toe heb gehoord / weet...
Daarbij wil duur niet zeggen dat het goed is. En je weet nooit of je paard 2 , 4, 6 of 10 weken nodig heeft of langer. De een verwerkt het sneller dan de ander.
of uitrusten wanneer hij mogelijk wat spierpijn zou kunnen hebben.

Citaat:Hier de menplannen even helemaal stop gezet.
Ik ga 'm eerst lekker rijden en met alles goed vertrouwd maken en dan zien we wel of we later nog eens in gaan spannen, ik heb nu zoveel plezier ook aan de andere dingen met hem dat ik het mennen ook echt niet mis op dit moment, dus geen haast...
en wie weet wel helemaal niet, we zien wel hoe het loopt...
Heb sinds 2 weken een klein vierwielig karretje. Adje heeft er nu 3 keer voor gestaan, hij deed het weer super
Heb vandaag mijn theorie en praktijk koetsiersbewijs gehaald, ben echt helemaal blij!
Dus kan nu veilig de weg op
) man gaat weg om beleerd te worden voor de kar.
.
.

Super dat het zo goed gaat!(:
bleek paar flinke haken te hebben en een wolfskiesje. Vandaag voor het eerst weer voor de wagen, hij was weer super braaf met inspannen en reed zo weer weg links- en rechtsom prima. Dus dat was ook erg braaf.

NathalietjeB schreef:hier zijn we al flink km's aan t maken en t gaat tot nu toe echt super enkel weg van dr plekkie vind ze best moeilijk..