Maar goed dat zijn plannen he

@Frensie de ponywagen wil ik niet kwijt want enkelspan lopen ze daar erg fijn voor,het is erg moeilijk een fijne enkelspan wagen te krijgen voor dat wat kleinere spul. Daarbij gebruikt mijn stalhouder mijn wagen ook voor beleren van kleinere pony's en het enkelspan rijden van zijn pony's. En dan 'leen' ik Rattan weer enz, zo gaat dat he. Maar als ik tweespan wil starten zal ik een 1.25 wagen moeten hebben, kan ik dan ook wel weer lenen van stalhouder maar omdat ik toch al wat langer zit uit te kijken naar nieuwe(re) wagen voor Bente denk ik nu dat het handig is er een te nemen die zowiezo tweespan ook kan en die wellicht 21 inch is ipv 23 inch omdat dat bij de pony's mooier past (en voor Bente is het ook nog een prima maat). Nu moet ik zeggen dat de wagen van mijn instructeur/stalhouder ook een 23 inch is en daar kun je ook prima 2 pony's voorzetten, dus 23 inch zou ook goed kunnen hoor. Maar 21 inch zijn soms net weer wat goedkoper en lichter. En ze wikken en wegen we verder

Is trouwens erg fijne, stabiele en lichtlopende wagen dus mocht iemand belangstelling hebben, meer info per pb

Wil volgende week met de voorjaarsvakantie eens langs bij van Schie, vind de Cavalier wagens wel heel gaaf en ze lijken me ook degelijk.