Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

super!
Even boodschappen doen en vanavond gaan wij naar de stad geloof ik. Eventjes kijken bij de concerten in het park hier.
Schijnt wel leuk te zijn om eens te doen. Hoe is het geweest?
De paarden stonden eerst ver weg, maar kwamen steeds dichterbij tot helemaal bij ons. Ik had ze nog nooit in het echt gezien. Ik was wel enorm moe toen ik thuis kwam, voor mijn rug was het een beetje te ver.
Van ver leken ze veel groter dan toen ik naast ze stond, ik denk ongeveer 1.30m. Maar ik zie op het internet dat 1.32m de gemiddelde schofthoogte is, dus het is toch normaal
ben heel nieuwsgierig 
''
Ollie1 schreef:oke dat zou wel fijn zijn, ik pb je mijn email adres even.@askazita, ik heb hier wel een tweetal parcourstekeningen die wil ik je wel mailen als voorbeeld ? Als je me je emailadres PB dan komen ze jou kant op....
sander_lotte schreef:oke dankje dan past deze denk ik wel.@ Askazita: een schoftbeschermer moet niet onder het hele schoftje passen, ik zou zo schatten 20 centimeter aan iedere kant van de schoft.(ongeveer hé) Ik heb eentje die aan beide kanten tot in de helft van zijn buik komen, en dat gaat ook prima, maar dat is volgens mij een borstbeschermer.