Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ben benieuwd na de uitslagen. En ben ook benieuwd hoelaat ze vanochtend zijn gestart ivm het slechte weer..
maar dat zal denk ik pas vanavond laat of morgen worden
)
*)
Jammer van het slechte weer. Werd hier vanochtend wakker van het onweer en dacht meteen aan iedereen in Ugchelen. Aangezien dat maar een klein stukje verderop is.. 
patrick76 schreef:uitslagen van Uchelen staan op http://www.hoefnet.nl
.
Echwel bij deze een schouderklopje voor jullie op de rekenkamer!
Prachtig weer op vrijdag en zaterdag, hoewel ik erg blij was met onze vakantieplek in de schaduw. Maar jeetje wat een weer op zondagmorgen
We stonden de ponies in de stromende regen klaar te maken voor de marathon. toen ze helemaal opgetuigd waren, ging Michel eerst maar even vragen of het wel doorging, en ze waren aan het overleggen, maar het ging door. Pony's voor de kar geknoopt en op naar de veterinair. Het begon toen net in de verte te onweren. We mochten gewoon starten, maar als het niet verantwoord was, kiezen voor eigen veiligheid en die tijden dat bekeken ze dan later wel. Bij Start A gekomen was er toch weer twijfel over wel starten of niet starten. De wedstrijd word een uur stilgelegd maar omdat we al bij start A waren, mochten we als laatste starten. Tja nat waren we toch al. We draaien net de bossen in en een enorme donderklap! Toch doorgereden en na 10 minuten nog een keer. We voelden ons toch niet onveilig daar onder al die bomen, maar juist toen we een beetje open ruimte boven ons kregen, kwam ook de kriebel opzetten 'waar zijn we in vredesnaam mee bezig?' Toen zagen we nog geen 100 meter van ons vandaan de bliksem inslaan gevolgd door zo'n enorme klap dat 1 van de pony's wel 2 meter de lucht in vloog van schrik. Dat was de druppel, ik zag een pad wat ik herkende en we zijn er meteen ingedraaid om zo snel mogelijk dat bos uit te komen. In plaats van over bospaden reden we over kleine riviertjes heen. Gelukkig is alles goed afgelopen. Later is het A traject ingekort en geneutraliseerd (toen was het onweer over) Tijdens het E traject was het zelfs weer mooi weer! Het was een hele ervaring, maar het is wel de eerste en laatste keer dat ik met onweer ga rijden.