Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
En oogzalf smeren bij een paard is geen pretje!(begrijp hem wel, zou het zelf ook niet in mijn oog willen
)
Dat zou zelfs echt geweldig zijn, zou echt een oplossing zijn voor mijn geldprobleem
Ik krijg rillingen over mijn hele lichaam als ik zoiets te horen krijg. Zoiets gun je echt niemand! Het is echt een pracht van een beest, echt een black beauty, en veel te jong om nu al te gaan!

Verder heeft hij nog nooit kreupel gelopen, gelukkig maar!! en hoefbevangen ook niet enz
Hopen dat dit zo blijft
. Ik voer het hle jaar door hooi bij, ook als ze op het land lopen.
) De eerste 2 weken dat hij op de zomerweide mag is het verschrikkelijk! De buurman is zelfs komen aanbellen om te zeggen dat hij Romeo wel érg dik vond geworden
Waarna me kat ook nog eens achter een onderdeeltje van de klok aanging en dus langs alle lamellen liep enz.
), overbelasting daar let ik sowieso goed op, en overgewicht heeft hij nog niet...
Je moet doen waar jij je het beste bij voelt
.
. 
Het lapje over de neus was vanmorgen wel wit en nu donker bruin, maar ach...Zo veel kan ik nu ook weer niet verwachten hé
Toen ik hem vanmorgen bezig zag, dacht ik dat het ding geen kwartier zou overleven. Hij duwde zijn neus tegen de grond en dan ging hij draven, dan stopte hij, schuurde hij met het ding tegen zijn been, dan probeerde hij zijn hoef erop te zetten en los te trekken, echt verschrikkelijk hoe hij zijn best deed!
(en het ziet er nog zeer intact uit, behalve het vuil zijn dan..)
zijn jullie aan het pesten ofzo
6 paginas bijlezen.. 
Voor Laura, laat die kerel maar eens bedenken wat ie nu mist! en ook een hugg voor rivaldo met 't hoesten..

. Motivatie was even weg, had haar al een maand niet voor de wagen gehad ivm tegen vallende uitslagen bij de ABOP terwijl ik echt een super proef (volgens alle omstanders) neer gezet had. Maar ze kan het nog hoor
.