[AR] SGMW Outdoor 2009

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

eva92

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-09 20:11

haha ik maakte ook maar een grapje. ;)

mijn jonge pony heeft lekker rust tot volgend jaar die heeft genoeg gedaan dit jaar.

Ik ga gewoon lekker rijden en plezier maken :D

jouke_h

Re: SGMW Outdoor 2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 09:23

Iedereen die naar Heeten is geweest het naar zijn zin gehad?? wilde komen kijken met de jury mee maar is er niet van gekomen :(

mriekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 09:59

Ik kijk met een goed gevoel terug op de wedstrijd in Heeten.

GaitMonster, gefeliciteerd met je 1e plaats!!

Hoe is het met de texel-gangers gegaan?

Divine

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 10:57

Texel-ganger hier: mooie wedstrijd gehad, behoorlijke dressuur gereden, foutloze vaardigheid, razendsnelle marathon, 1e plaats van mijn rubriek.
Was onze eerste keer op Texel, ik wil volgend jaar weer!
Lekker weer gehad, mooie accomodatie, hmmm.....

GaitMonster

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 11:21

Gefeliciteeeerd! :)

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 11:59

iedereen gefeliciteerd met de prijzen!

weet iemand of er in haaksbergen veel verharde weg is?

Patricia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 12:00

Dat kan ik wel voor je navragen Liberty.
Wij gaan er dit jaar zelf voor 't eerst heen, maar vrienden zijn er vaker geweest. :)

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 12:07

Texel was weer schitterend, alleen al door het mooie weer!!
Vaardigheid was een erg leuk parcours, 2 lijntjes door ene hindernis heen waar ik persoonlijk dan weer niet zo kapot van ben, maar agh. Hij leek niet moeilijk, ook gemakkelijk binnen de tijd te rijden, maar er zijn toch veel fouten gemaakt.
Hindernissen waren erg mooi, zijn altijd hele bouwwerken daar en dit jaar ook erg veel alternatieven in de hindernissen, dus het was echt goed zoeken naar de beste weg, leuk!!
Zelf erg tevreden met de dressuur, helaas een pechballetje in de vaardigheid en een nog snellere marathon dan Divine :P

Alle NK-gangers heel veel plezier en succes daar!

Divine

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 12:41

Haaksbergen heeft een mooi A-traject, weinig verharding (althans, vorig jaar :D). Tussen de hindernissen helemaal geen verharding.

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 12:42

Oke, das mooi, want liberty heeft geen achterijzers meer, dat wist ik al wel dat dat niet anders kon :\

Divine

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 12:53

Dan heb je in Haaksbergen geen problemen. Je moet wel even over de verharding van D naar V, er zitten aan het begin en einde van A wel wat verharde stukken, maar het overgrote gedeelte ging vorig jaar door een heel mooi stukje natuurgebied. Dat moet te doen zijn zonder achterijzers.
De mijne loopt trouwens ook zonder ijzers achter, geen probleem.

S_zanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 20:23

Heeten was super.
Leuke hindernissen. (we jammer dat er bij bijv de waterbak weinig anders mogelijk was in het lijntje) maarja, als je linksvoor paard niet langs een fontein durft kom je nog niet ver ;)
Vaardigheid was mooi en goed te rijden.
2 pech balletjes, maar super tevreden ivm dat zelfde LV paard (Adje) wat voor de 5e keer mee was en het super deed.

dressuur 216, 214, en 204 punten als ik het goed heb.
We gaan de goed kant op met 3 dikke punten! :D (ben helemaal niet trots op Adje O:) *\o/* +:)+ )

Vandaag ook show gereden in Medemblik.
We rijden dan met de paarden aangespannen uit de vrachtwagen, doen een beetje gek en rijden er dan weer terug in de vrachtwagen.
Paarden waren super relaxt, (ze weten wat er gebeuren gaat) en ze luisterde prima.

links achter heen onderweg wel zn ijzer er af getrapt en had een klein wondje. (we hadden te weinig springschoenen }:0 ;( )
Gelukkig niet ernstig, maar zo leer je wel snel.

Nu nog naar Haaksbergen en 7 nov. een show in Hamburg (Duitsland)
Paar trouwerijen tussen door en dan winterstop.

pff... heb het er maar druk mee, :O maar zou niet anders willen :d

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 21:24

ik heb toch maar besloten af te melden voor haaksbergen, het is toch een end rijden voor ons en dan zo zonder ijzers vind ik wel een risico.

S_zanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 21:37

liberty schreef:
ik heb toch maar besloten af te melden voor haaksbergen, het is toch een end rijden voor ons en dan zo zonder ijzers vind ik wel een risico.

Jammer, ik vind het een van de mooiste wedstrijden!

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 21:48

ja ik vind het ook jammer, maar ja, het is zo'n 200 km rijden en als ik dan merk dat ik het een te groot risico vind, vind ik het weer zonde.

haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 07:40

Echwel schreef:
Haarlem wij hadden in Beesd een beest van een agregaat, echter doordat de rijders zoveel electrische zooi bij zich hebben tegenwoordig was nog aan het eind de capaciteit niet voldoende..
Dan vraag ik mij af ben je op wedstrijd of aan het luxe kamperen, je hoort zelfs over stoomcabines in grote vrachtwagens..
Aan die behoefte moeten verenigingen dus maar klakkeloos voldoen en dan rijst bij mij de vraag...Wie zal dat betalen, zoete lieve Gerritje

net even weer een keertje de berichtjes gelezen, dus ben weer bij. ben het er mee eens dat men kan overdrijven, maar een lampje en de koelkast laten werken is toch niet te veel gevraagd? voor mij persoonlijk hoeft het geen dilemma te zijn ik kan altijd zelf een agregaat meenemen. dat geldt niet voor iedereen.

haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 07:47

BlackDevils schreef:
Ik weet niet hoe het bij jullie zit maar voor mij persoonlijk beginnen de kampioenschappen 2009 behoorlijk te leven.
Als bokkers zullen Gaitlover en mijn persoontje mee rijden en Echwel op de rekenkamer?
http://www.instapendraf.nl/Kampioenschappen/index.html

Ook ik zie er naar uit om in hengelo te gaan starten, het debuut voor mijn paard. het doel is mee rijden zonder druk op de ketel, ervaring op doen en vooral veel nieuwe indrukken voor m'n jonge paard, afgelopen zondag marathon traning gedaan, pakte het super op. ben benieuwd hoe het gaat lopen in Hengelo. BlackDevils is er al iets bekend over de stalling? dicht bij het wedstrijd terrein?

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 09:17

Haalem, koelkast stond op gas, lampje lukte alleen als de buren geen koffie aan het zetten waren
Omvormer kapot en de oplader van de pc door te laag stroom..
En ohh wat hebben wij op de rekenkamer die pc's nodig

jina001

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 11:29

MAAR ECHWEL, je wist toch dat ik op dat moment m'n droger had aanstaan................... :D :+ 8)7 :)) :D

BlackDevils

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 12:27

haarlem schreef:
BlackDevils is er al iets bekend over de stalling? dicht bij het wedstrijd terrein?
De stalling brengen wij onder bij particulieren en bedrijven zo dicht mogelijk om het wedstrijdterrein.
Maar omdat we voor dit weekend 80 viervoeters een onderdak moeten verschaffen ontkom je er niet aan dat sommige een eindje verder weg zullen staan.
Maar ik geloof dat het wel zo ongeveer rond is. Je zult op korte termijn wel bericht krijgen.

GaitMonster

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 14:58

Ik heb gister bericht gehad. Alleen zat er ook een blaadje voor de omroeper bij maar moet ik die terug sturen of inleveren bij aankomst :)?

BlackDevils

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 15:20

GaitMonster schreef:
Ik heb gister bericht gehad. Alleen zat er ook een blaadje voor de omroeper bij maar moet ik die terug sturen of inleveren bij aankomst :)?
Dat bericht was waarschijnlijk een mooi oranje papiertje voor bevestiging van de kampioenschappen. Briefje voor de omroep graag inleveren bij het secretariaat.
Voor stalling is er denk ik nog geen bericht uitgegaan.

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 15:33

jina001 schreef:
MAAR ECHWEL, je wist toch dat ik op dat moment m'n droger had aanstaan................... :D :+ 8)7 :)) :D

Ja en je jacuzzi stond aan, je haardroger enz enz

Patricia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-09 12:51

Weet er iemand al iets over de starttijden voor de marathon op het NK?
Valt dit binnen dezelfde tijden als D en V?
Zou ik fijn vinden om te weten ivm supporteren :)

BlackDevils

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-09 16:31

In de marathon wordt omgekeerd evenredig gestart aan de uitslag A+C binnen de rubrieken.
De indeling van de rubrieken is nog niet helemaal bekend maar we beginnen waarschijnlijk met de 1po, vervolgens 2po, 4po/ta, 1pa, 2pa, 4pa.
Maar pin me er nog niet helemaal op vast hoor...

Maar eigenlijk is het toch ook niet belangrijk om te weten. Alle rubrieken zijn leuk om te kijken en verdienen aanmoediging!