mijn jonge pony heeft lekker rust tot volgend jaar die heeft genoeg gedaan dit jaar.
Ik ga gewoon lekker rijden en plezier maken
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

). Tussen de hindernissen helemaal geen verharding.

(ben helemaal niet trots op Adje
)
maar zou niet anders willen :d Echwel schreef:Haarlem wij hadden in Beesd een beest van een agregaat, echter doordat de rijders zoveel electrische zooi bij zich hebben tegenwoordig was nog aan het eind de capaciteit niet voldoende..
Dan vraag ik mij af ben je op wedstrijd of aan het luxe kamperen, je hoort zelfs over stoomcabines in grote vrachtwagens..
Aan die behoefte moeten verenigingen dus maar klakkeloos voldoen en dan rijst bij mij de vraag...Wie zal dat betalen, zoete lieve Gerritje
BlackDevils schreef:Ik weet niet hoe het bij jullie zit maar voor mij persoonlijk beginnen de kampioenschappen 2009 behoorlijk te leven.
Als bokkers zullen Gaitlover en mijn persoontje mee rijden en Echwel op de rekenkamer?
http://www.instapendraf.nl/Kampioenschappen/index.html
haarlem schreef:De stalling brengen wij onder bij particulieren en bedrijven zo dicht mogelijk om het wedstrijdterrein.BlackDevils is er al iets bekend over de stalling? dicht bij het wedstrijd terrein?
? GaitMonster schreef:Dat bericht was waarschijnlijk een mooi oranje papiertje voor bevestiging van de kampioenschappen. Briefje voor de omroep graag inleveren bij het secretariaat.Ik heb gister bericht gehad. Alleen zat er ook een blaadje voor de omroeper bij maar moet ik die terug sturen of inleveren bij aankomst?