Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.. alleen vraag me af hoe ik slee daar krijg en hoe ik de strengen moet vastmaken. Denk dat ik voor de zekerheid als het lukt iemand er naast laat lopen. Weet ook niet hoeveel sneeuw er op stal gevallen is.

en zo af en toe nemen ze enorme sprints, echt ik wist niet dat pony's zo hard kunnen racen door de sneeuw. Was zo verbaasd en ook wel een beetje bang dat ze zouden vallen dat ik geen filmpje heb gemaakt. Maar alles is heel gebleven
L_Rivaldo schreef:hoe doen jullie dat met zo'n slee? Gaat die niet door als je paard stil gaat en hoe maak je het vast?

ik moest wel een beetje lachen. op de terugweg moest ik wel een beetje beter opletten en wat strenger zijn, anders had madam me anders echt onderuit getrokken, nu snap ik dat de oude eigenaren haar niet als kinderpony wilden verkopen.
dan krijg je er wel extra zin in. Ze beleren trouwens ook, als Alwyn al is ingewerkt op lange lijnen, longeren en sleepje kan ik hem er een week heenbrengen en dan spannen ze hem elke dag in plus stukje rijden. Ze waren erg enthousiast over Welshjes
Dus ik kijk goed wat ik er allemaal van vind met het koetsiersbewijs en als het goed voelt kan Alwyn daar dan echt leren voor de 4-wielige kar te gaan. Plus dat ik dan een adresje heb waar ik ook menlessen kan nemen voor na het koetsiersbewijs. Dus ik ben helemaal blij. Het is best wel een gepuzzel als je uit het 'onder de man' komt en je wilt overstappen op mennen, want het zijn twee totaal verschillende circuits.
.. en dan hoop ik dat het wel kan,, geloof dat het flink gaan sneeuwen vannacht