[AR] [HK] De paden op, de lanen in...... rijtuigje deel 9

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Spaikey

Re: [AR] [HK] De paden op, de lanen in...... rijtuigje deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:27

Super fijn Greendragon!

Mijn ene pony loopt met hoefschoenen wekelijks buitenrit.
De andere op blote voeten maar zei gaat niet wekelijks op buitenrit.

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:04

Wij hebben ze wel beslagen en normaal in de wintermaanden 3 maanden ijzerloos maar afgelopen winter kwam dat niet uit qua planning dus jaarrond nu op ijzers. Echter hier lopen ze nogal regelmatig voor de wagen en hoefschoenen met Belgische trekpaarden is niet echt een top combinatie. Niet qua grote en niet qua manier van lopen/sloffen.

Ac_tion

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:19

Ik heb de pony alleen voor op ijzers, dat is ze zo al jaren gewend van de vorige eigenaar. We rijden nog niet veel op de weg dus het is nog afwachten hoe haar achterhoeven zich gaan houden komende zomer, anders gaat ze rondom op ijzers.

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:02

Wat leuk waidida om dat met je vader te gaan doen.kijk eens op de website van hoofdstad aanspanning,die organiseren die ritten en zie je meteen een lijst met datums wanneer en waar ze dit jaar zijn en de koetsiers willen met alle plezier al je intresse vragen beantwoorden :j

marga1

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:29

Ik rij veel buiten en heb de shetten op hoefschoenen lopen. En in de zomer ook vaak op blote voeten als de hoeven wat langer worden, dat scheelt vijlen.

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:43

Hier ook hoefschoenen, ben geen fan van ijzers..maar als je veel over de straat gaat is het misschien wel te overwegen. Die historische tochten lijken me ook wel mooi.