[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

janouk

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 12:26

Afbeelding

Genieten met Janouk en Meneer Anton door het Amsterdamse Bos. Gewoon omdat het kan.
Het was ongelooflijk druk in het bos met veel groepen zwetende mensen in veel te fluoriscerende shirtjes en te strakke broeken. En niet opgevoede honden.
Maar we hebben genoten.

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 14:01

Ik vind begrafenissen altijd wel heel intens maar vaak wel " mooi" om mee te maken. Maar dat is aan ieder voor zich.
Sterkte ermee gem en Bianco en de rest. Voor mij stond ava verder weg dan voor jullie, maar het maakt je wel weer bewust van dingen.

Ik ben 17 jaar geleden hard van Ted gevallen en voel daar nog altijd de gevolgen van. Soms minder soms meer. Nu is het weer erger. Het is mijn linker heup dan straalt het naar mijn bovenbeen en onderrug. Lastig dus. Beperkt me best op dit moment. Om chaga van te worden.

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 15:04

Afbeelding
zo baas jij wil een leuke foto maar we mogen niet de wei op......hier heb je de leuke foto...

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 15:49

Hahaha sta je dan met je camera *-:)

Weet iemand waar Lanouska is? Ik mis haar in het topic.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 16:01

Hahaha, daar kun je het mee doen.

Ik denk dat Lanouska heel druk is met mennen en wedstrijden. Mis wel de verhalen! Volgens mij leest ze wel mee, maar ze moet maar weer eens wat posten ;-)

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 16:07

Heb Manon de groetjes gedaan van jullie allemaal en iets in het condoleance-register geschreven ;( .

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 16:13

Gem schreef:
Heb Manon de groetjes gedaan van jullie allemaal en iets in het condoleance-register geschreven ;( .

Dank je wel.

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 16:20

dank je wel gem,fijn dat je gegaan bent :j

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 16:28

Heel mooi...bedankt Gem. _/-\o_
Bijzondere dag vandaag...

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 17:16

Dank je wel Gem. Heel fijn.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 17:18

Dank je wel Gem. Fijn dat je toch bent gegaan. Ik denk dat je anders achteraf spijt zou hebben gehad als je niet was gegaan.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 17:21

Wat lief van je Gem dankjewel :*

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 17:22

Weet het wel zeker. Heel emotioneel.... had een favoriet nummer op hoog volume aan staan in de auto (noem dat mijn pijnstillers :o ), waar vervolgens de uitvaart, hoewel in een meer gepaster beschaafdere versie, mee begint. Nooit geweten dat Manon van dit nummer hield.
Laatst bijgewerkt door Gem op 15-04-17 17:47, in het totaal 1 keer bewerkt

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 17:43

Wat bijzonder...

Wat trouwens een geweldige foto HT stelletje draken.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 18:34

Ht....hahaha...ponnekes (B)engeltjes..
Baudyh, heel rot die oude trauma's.... hoop dat je snel minder last hebt... :(:)
Gem........heb verder geen woorden meer voor....

Net even beetje uitgewaaid...........Ava's kaars brand nog...

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 19:09

Gem schreef:

Ah dat is lief. Goed dat je gegaan bent!

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 19:31

Gem schreef:

Dank je wel :(:)

Mijn man werkt hier https://ambu-trans.eu

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 19:50

@ gem fijn dat je geweest bent. Zal niet makkelijk zijn geweest.
@ belker dat zal ook af en toe pittig werk zijn voor je man.
@ biancacoo voor jou nog een extra knuffel.

Vandaag met cardi 2 proefjes gereden. de eerste leek wel of hij een fles ba(cardi) op had.

Smiddags nog een rondje met de andere 2 gedaan. Lekker uitgewaaid al vond ik het wel best fris.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 21:13

Zo, vanavond flinke stress gehad hier. Ik was de prascendpillen voor Amerigo aan het snijden (hij krijgt 3/8 per dag). Maar er kwam iets tussendoor, dus ik was er even bij weggelopen en had het op aanrecht laten liggen. Daarna helemaal vergeten dat ik daar mee bezig was. Zie ik tijdje later allemaal braaksel in de keuken liggen. Maar ja, van wie en waarom? Zoonlief ontdekte dat Lika wat aan het kwijlen was, dus dat was de dader. Maar tijdje later begon pupsel ook. (wsl heeft hij iets van braaksel van Lika opgelikt en zo ook troep binnen gekregen). Pff, twee zielige hoopjes hond, waarvan 1 slechts 12 weken oud. NIET LEUK. Dus dierenarts gebeld, maar die had uiteraard geen dienst, dus vervanging gebeld. Die wist niets van prascend af en ik moest maar norit geven. Nu vind ik dat een beetje eng, want als je niet weet wat het is en doet, kan dat toch fout aflopen. Dus de fokker gebeld, want een broertje van Themba is naar een dierenarts hier in de buurt gegaan. Kijken of hij een oplossing zou weten. Ook niet. Toen paardendierenarts gebeld, maar die had dit ook nog nooit meegemaakt. Maar deze was wel meest behulpzaam, want belde later terug. Ze had overleg gehad met hun kleine huisdieren afdeling. Die wisten het ook niet, maar gaven het advies om vervangende dierenarts weer te bellen en hem te vragen om naar vergiftigingscentrum te bellen. Dat heeft de beste man gelukkig voor ons gedaan, maar ook dat gaf verder geen duidelijk antwoord. Want nooit eerder meegemaakt. Maar bij paarden is 1e uur het ergste en het duurt 27 uur voor het uit het lichaam is. Dus theoretisch hebben we het ergste gehad, maar we kunnen nog bijverschijnselen gaan krijgen. Dus maar in ploegendiensten waken. Ze lijken inmiddels al wel opgeknapt, Lika heeft weer krul in de staart en Themba heeft even gespeeld, en ze waren beide beledigd dat ze geen eten kregen. Maar daar wachten we nog maar even mee en dan maar beginnen met rijst en kip.

Man man, wat een stress...

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 21:17

Dat is schrikken Tine! Hoop voor je dat het meevalt. Zo heeft een Jack Russell hier eens het broodje met een streepje tranquigel opgegeten dat was ook niet tof

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 21:20

Hier een keer veel te grote wormkuur gegeven aan kitten... is gelukkig goed afgelopen.
Ongeluk zit in klein hoekje wat een stress Tine!

Ips gefeliciteerd met je fantastische wedstrijd :)F

Voelt wel vreemd om weer zo in het topic te praten maar denk eerlijk gezegd dat Ava niet anders gewild had...

marga1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 21:24

Oeps dat is echt schrikken Tine hoop dat het met een sisser afloopt. Sterkte vannacht.

Maisie ik verdenk mijn pony's er ook af en toe van dat ze een fles drank in het hooi verstopt hebben.

In de vooravond toen het regende zo gelachen mijn maflinger stond zo als gewoonlijk in de schuilstal wij noemen het ook wel het weerhuisje want hij is net een geit heeft een hekel aan water. En de shetten waren aan het racen en bokken in de regen net alsof ze blij waren dat het regende.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 06:20

Goedemorgen...

Haha dronken pony's....
Tine..bahbah....hoop dat t allemaam weer oke is met de honden..
Gem....was er nog een supermarkt open gisteren....of heb je lege koelkast.....

Frisse ochtend.. fijne Paasdagen allemaal.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 07:10

Jemig wat een schrik. Ik hoop dat je beetje rustige nacht heb gehad.
Prascend is zulk heftig spul. Dat je heel langzaam went aan een paard.
Janouk heeft een keer een broodje gejat met een hele prascend voor Image en die werd er al zo naar van. En zij weegt 470kg. Kan me voorstellen hoe beroerd de honden zich moeten voelen
:(:)

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 07:32

Goedemorgen
Ik denk dat ze bij elkaar zo'n 5 pillen op hebben (3,5 3/8 stuk en een hoopje gruis van het snijden). Ik vermoed Lika eerst, en daarna via braaksel Themba. Gelukkig kunnen honden in tegenstelling tot paarden braken en is het er blijkbaar allemaal uit gekomen, want na dat uur braken hebben ze niets meer gedaan. Vanmorgen hebben ze beide een klein beetje rijst op. Themba trok er zijn neus voor op, eigenwijze drol. Lika heeft het wel gewoon braaf opgegeten.

Hier schijnt een lekker zonnetje. Fijne paasdag!!