Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
verzorgster gaat met dids rijden (En springen, zodat ik kan zien dat dat niet eng is)

!
. Hier is het ook oppassen dat je niet belazerd word.....
. Knappe Rembrand en Thabor! Hier een half jaar geleden een Oldenburger ingereden terwijl pal naast de bak de graafmachines bezig waren met het sleuven graven voor de electriciteitsvoorziening t.b.v. verlichting rijbak en het aanleggen van een verharde strook voor de tractor
. Paard keek niet op of om
.
. Wordt nog lastig om de juiste handschoenen bij de juiste leidsels te krijgen
.
. Maar het lukte alle keren
. Daarna nog een stukje door het dorp. Was even ongerust toen er een ballon over de weg langswaaide, precies toen ik langs een rij geparkeerde auto's stuurde, maar mijn leerpaard is zoooo braaf
!
: vriendelijke handen en "nauwkeurig" rijden (aldus mijn instructeur) 
. Vind het erg fijn dat hij ook graag met haar ment / haar een leuk paard vindt.

hoofdpijn die een kindje heeft gekregen, een tweeling dan zeker......hier nog zo'n kwakkelzieke...
)
) mij kan laten inzien dat springen inderdaad niet eng is 

) en over de weg. Alwyn heb ik op zijn nieuwe plek nog niet buiten mee gement maar dat gaat binnenkort wel gebeuren.

Citaat:Er werd me aangeraden om sil ponybrok of granenmix te voeren.. halve kilo per dag.
)

tine10 schreef:Silvester - 3 jaar - 3 a 4 dagen - 50gr vitamine korrels Pavo / zweewier / handje muesli / omega olie
Diddle - 13 jaar - na échte arbeid (dwz; buitenrit/longeerwerk etc )soms -> komt uit op 1x per week - 1,5 handje Cavalor Strucomix, soms een bakje zelfgekookt lijnzaad (agossie die Diddle staat echt op rantsoen )
Snuit - 14 jaar - 2x per week - handje bix na werk
Alwyn - 4 jaar - 2x per week - handje bix na werk
maar met de pony's zijn we pas net weer bezig. met 'werken'. Gaf ze 'thuis' geen bix na het werk, maar boterham / wortel e.d. nu staan ze op pension, geef ik ze handje bix omdat ze ander hooi voeren, denk dat dat van mijzelf meer vitaminen in zaten
Rizanta - 13 jaar - 5x per week, - 2 kg sportbrok, 1 beker Omega 3-6-9 mix, na het werk 1 voerschep slobber van Subli, als ze echt hard heeft gewerkt 2 scheppen slobber
sunrise: 12 jaar,4 a 5 x per week(longeren,mennen,OHZ) 2x daags 1handje brok,1 handje calvalor meusli,hand luzerne
tiamo: 3 jaar,3x 15 minuten longe,2x daags handje brok,hand luzerne,hand pulp
Amerigo: 17 jaar, 5 a 6 keer per week (mennen, longeren), 3x per dag handje pavo natures best muesli; onbeperkt hooi
Rembrand, 13 jaar, 6 a 7 keer per week (mennen, ohz, buiten; intensieve training) 3x per dag 1,5 schep pavo winners sport muesli; onbeperkt hooi
Thabor, 4 jaar, ben ik nog aan het aftasten, krijgt nu 3x per dag 1 schpe pavo natures best muesli, onbeperkt hooi, maar ja, is hier pas vier dagen, dus kan er niets over zeggen.
Fifi (13 jaar , 1.58m., werkt 5 tot 6x per week): 3 voerscheppen lucerne + 1/2 tot 3/4 schep basismuesli + 1/2 schep zemelen + omega olie + 1 schepje equilin + 1/2 schepje force + compactgras + hooi, verdeeeld over 3x per dag)
)
Doet ie anders nooit (nou ja, is al heel lang geleden). Toen Rembrand op stal gezet, daarna pony (want ik had R al vast toen pony uitweek) gelokt. Thabor werd toen wel erg onrustig, is het niet gewend om alleen te staan. Moeten we dus nog wel trainen, want ik wil in mei met Rembrand en Amerigo op wedstrijd. Dus eerst maar in de stal oefenen denk ik, dat dat in ieder geval lukt en we veilig van huis kunnen. Hoe zouden jullie dat aanpakken??