Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
dierenfan schreef:Bodyprotector...ik vind die alleen voor normale mensen. Met helaas maatje meer lijken die dingen onvindbaar. Dus extra reden nooit wedstrijden te gaan rijden helaas
Elisa2 schreef:Het is alleen verplicht in de marathon..of beneden de 18 in alle diciplines.
Hahaha... Ik denk dat de markt nog niet groot genoeg is om ook te faciliteren voor de minder standaard maten? Ik zie ook niet echt veel dames en heren versies en daar zit toch echt duidelijk verschil tussen in lichaamsvorm.
.Elisa2 schreef:Pfft dat is wel echt een hele nare diagnose! Ik hoop echt dat er nog voldoende verbetering gaat komen..recreatiepony is ook goed denk ik?
.
Eerste deel zat Berry op de bok. stukje langs de weg, bos in, door waterplassen en gekke hobbels, heuveltjes, door ritselende blaadjes. Ook nog stukje gegaloppeerd over een bospad. Super fijn om dit allemaal rustig vanaf het achterbankje te kunnen observeren. Berry heeft alleen de eerste dag met hem in de bak gereden en daarna is ie elke dag met hem het bos ingeweest. Dus Stippel was ook helemaal in zijn sas inmiddels.
, ook weer heel snel loslaten. Dus al kletsend de rit doorgezet en heerlijk door het bos gedraafd. Geen galop gedaan, ook niet onbedoeld
. Pony liep echt happy. Ik was happy! Ook gelijk die bosrit van mijn bucketlist kunnen strepen; hoop dat er nog vele volgen.