Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
jullie zijn super.Biancacoo schreef:En dan dacht ik...'t gaat wel..life goes on.....iedere keer als ik bericht krijg of gebeld word op mn mobiel....schiet ik vol.....![]()
Sorry.....jullie zullen ook dingen tegenkomen die jullie aan Ava herinnerd.....
* gaat afleiding zoeken....
ik hoop dat ze vandaag een mooi afscheid hebben gehad voor zover zoiets mooi kan zijn maar jullie begrijpen wel wat ik bedoel...
bleh vies is dat he. Heb zo'n respect voor hoe jij je werk doet bij die kinderen
en spannend morgen, veel succes!
ze mogen er nu een uurtje per dag op en jeetje wat maakt dat wat uit, deken er nu ook af vanaf zondag, dat hele paard lijkt op te knappen. Ze zag er al goed uit hoor , daar niet van, maar nu eindelijk net dat laagje extra erop. Citaat:Pupsel zit nog in de luiers Tinebleh vies is dat he
Citaat:Zijn de paarden bij jullie ook zo baldadig en jolig? Die van mij lijken wel de hele dag prettig gestoord. Kleuterklasje. Ze lopen nu 3 iur per dag op de weide. Spring stuiter bok
Als je gaat is het in ieder geval heel zwaar. Vreselijk als iemand zo jong overlijdt...
moet steeds aan haar dochtertje denken wat erg toch allemaal