Iedereen mag in dit topic zijn eigen mening hebben en dat netjes neerzetten. Volgens mij gebeurd dat ook redelijk. We hoeven het echt altijd niet met elkaar eens te zijn. Maar een beetje respectvol reageren is toch wel het minste wat je kan doen.
Als iemand in jou ogen iets doet wat jij nooit zou doen mag je dat ook gewoon neerzetten. Jammer dat er gelijk zo fel op gereageerd word.
Ik voel een beetje afgunst, maar elke huisje ( of stalletje) heeft zijn kruisje.
Maar goed welkom Melissa. Wat ik zou doen in zo een geval is hem maar 1 sec stilzeten en weer wegrijden telkens een beetje meer. Hij vind het waarschijnlijk buiten een beetje spannend en misschien jij ook wel. En als het buiten niet wil dan denk je vaak van te voren al ooohhhh als hij het maar doet.
Hier nog altijd regen. Ben het nu alweer zat. Kom maar op met die zon
Met alle paarden gaat het goed gelukkig.
Heb wel weer een zorgen kindje. Onze jack russel billy dacht dat ze het wel kon winnen van een paard. Niet dus die loopt nu op 3 benen. Pootje lijkt niet gebroken maar ze heeft wel pijn. Geef haar veel reiki en homepatische antibiotica. Kijk het even aan.
Laatst bijgewerkt door baudyh op 21-07-14 16:22, in het totaal 1 keer bewerkt