Hier in het bos houden ze ook altijd 's winters huskywedstrijden. @VHU: Kicken he? Verbaas me er iedere keer weer over hoe sterk Peppie is. Ook de bult op blijft hij doorbuffelen! Kokkie is nog net wat sterker, maar die loopt nu veel springwedstrijden. Binnenkort heb ik weer met Kokkie een wedstrijd in Driesum/Wouterwoude.
en dus duidelijk in de zomer een stuk lichter dan in de winter. Maar ze verkleurt ook van de antimug volgens mij. Vorig jaar had ik Bremsenbremsen, die verkleurde ze vorig jaar niet maar die verkopen ze niet meer. Eeuwig zonde was geweldig spul. Nu heb ik er een paar keer Atex Daas gebruikt, werkt trouwens ook goed alleen zit er van dat hertshoorn in (die niet-Bremsen zonder hertshoorn vind ik niet goed genoeg werken) en volgens mij verkleurt ze daar van.
dan kan ik beter gaan draven en galopperen anders loopt ze alleen te stuiteren. Maar goed, betekent wel dat we geen last hebben van muggen en dazen
! 
Ik kende vroeger een meisje en die had als bijnaam Baloe, dus moet alsmaar aan haar denken...