Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
). Snuit ging als een trein, was ook hele stukken goed te mennen voor groom, was ik erg blij om want anders vind ik het voor haar wel heel lang zo'n heel stuk op de wagen zonder dat je zelf kunt mennen. Maar dat ging echt lekker. We zijn naar de stalhouderij gegaan via een nieuwe route, omdat die hele weg dus opgebroken is. En bij de stalhouderij wilde dhr Hanemaaijer natuurlijk ook nog even Snuit proberen
Ik had verteld dat ik moeite had met halthouden dus we zijn even gaan oefenen. Snuit 2x recht omhoog voor de wagen
maar goede tips gehad en een paar keer ging het bij mijn instructeur dus echt heel goed (er is dus hoop
). Hij vond Snuit 'een echte welsh' , nu weet ik dat hij welshjes erg leuk vindt, dus ik ga er maar vanuit dat het positief bedoeld was
is uit mijn broekzak gevallen. Gelukkig zit er nog een huissleutel aan het fietsslot. Konden we wel het huis in. Maar ik ben dus al mijn sleutels (ook van school) kwijt... dikke flip.
Kan Tijger straks echt aan het werk.
Vervelend hoor...
en we hebben het hartje gehoord 

Citaat:de zweep hebben we vlot genoeg te pakken als het moet he...
bicci schreef:dankjewel milanka...
mennen alle kletsers hier ook zelf?
of zijn er bij die alleen kletsen maar mennen gewoon een leuke disipline vinden?