Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
assie schreef:Wat vooral nieuw is, is de capverplichting vanaf 1 april. Op het gehele wedstrijdterrein moet iedereen die op de kar zit verplicht altijd een cap op. Op straffe van uitsluiting. Even je buurmeisje meenemen van trailer naar losrijterrein betekent dus ook cap (én bodyprotector in geval van minderjarige) aan voor haar. Anders ben jij uitgesloten.
ik woon in de Bollenstreek en heb een (bijna) 10 jarige Friese ruin.
. Leuk als je meekletst.
.
.
Dennis schreef:Op de meeste locaties is het vanuit de locatie al verplicht een cap op te hebben.
En op deze manier is er geen discussie. Dus ik vind het helemaal prima.
Heb hem thuis ook altijd op, dus zal voor mij ook geen verschil maken.
Morgen (weer) controle met mijn jonkie bij de dierenarts. Waar we een maand geleden groen licht kregen om op te bouwen is het nu waarschijnlijk einde sport carrière.... Minimaal een jaar in het land gooien is voor nu het behandelplan (beetje afhankelijk nog van morgen).
. Degene die daarna het lekkerst zat, een sirlancelot, was maar 150 euro :€ . Die is het dus geworden. Voor het mooie zou ik eigenlijk een stukje weg moeten snijden bij de heupen, zodat ie daar mooier/beter overheen valt, maar dat mag vast niet.