@tine; wordt er bij jullie noorderlingen ( ) de hele week zo weinig regen verwacht? Hier gaat het goed door nu hoor, nog even en er staan zelfs plassen
Biancacoo
Geplaatst: 09-04-13 12:36
tja....t'word nog vervelender, want de huisarts..wil nagaan of ik geen kinkhoest heb....fijn.......... dus ik baal er stevig van..kan weinig doen want dan krijg ik hoestbuien..en ben vreselijk moe..moe moe moe..... ik wil geen regen.......word ik depri van...
Ik heb het niet zo op regen, maar ben er nu wel blij mee hoor.. De natuur heeft toch echt wel water nodig
Wbt de hoestbuien, weinig doen dan Hopelijk kunnen ze gauw helpen met medicijnen
tine10
Geplaatst: 09-04-13 12:54
Normaal wil ik ook geen regen, maar alles is zo kurkdroog, de luchtvochtigheid is ook veel te laag. Heb daar al een tijdje last van (droge keel en neus). Voor gras, planten, bomen en uiteraard mijn nieuwe bak mag er best wat vallen. Liefst in de nacht, heb ik er geen last van.
Zometeen zoon naar school brengen en dan hopelijk paar uurtjes slapen. Dan nog uitmesten, bleh.
avaluna
Geplaatst: 09-04-13 13:08
Hier regent het ook wat, prima, al was de bak nog prima te doen, maar gisteren mooi kunstmest op een wei, dus ook eens goede timing.
@Biancao: , hopelijk valt het mee.
Moet ook van manlief naar de ha, maar wil nog even wachten, kijken of ik het er wat uit kan rusten/slapen. Manlief is bang voor longontsteking, maar ikzelf denk dat het wel niet zo'n vaart zal lopen, maar eens rustig aan, doen.
Biancacoo
Geplaatst: 09-04-13 13:57
Dacht ik ook ava....maar ha is van andere mening, ik ben er verder niet ziek van. Doe rustig aan..
ik ben vanmiddag in het ziekenhuis geweest voor uitslag van de ct scan. nou blijkt dat me rechter kaak kopje niks doet. als in zeg maar geen verschil van foto met open mond als foto met mond dicht. kaak is ook scheef moet dus voor de spiegel oefenen met mond/kaak recht open en dicht doen. als ik pijn heb van dat voltaren emugel aan buitenkant kaak kopjes er op doen. en met 3 maand terug komen.
tine10
Geplaatst: 09-04-13 14:31
Lanouska: gaat zichzelf nu dagelijks uitgebreid in de spiegel bekijken. Ik hoop voor je dat het werkt en dat je dan van je oorpijn afkomt.
Ik heb nog eens nagekeken over de luchtvochtigheid. Ideaal is 50-60%. Binnen is het hier 38% buiten 27%. Oftewel, wat droogjes.
Kon niet meer slapen, dus ga nu maar even rustig op de bank zitten.
Frensie
Geplaatst: 09-04-13 18:05
Even ego bericht: Gwin is goed! Pees zag er super uit, beter kan je niet wensen na zo'n blessure. Ze loopt af en toe een pas onregelmatig op de harde volte rechtsom (linkerbeen was geblesseerd). Uitgebreid kreupelheidsonderzoek gedaan en buigproeven; allemaal negatief. Hij kon die kleine onregelmatigheid niet verklaren, maar maakte zich er ook geen zorgen om. Gewoon aan het werk gaan en dan zien hoe het zich ontwikkelt.
Laatst bijgewerkt door Frensie op 09-04-13 18:11, in het totaal 1 keer bewerkt
Gem
Geplaatst: 09-04-13 18:11
Das fijn nieuws, Frensie!
tine10
Geplaatst: 09-04-13 18:25
Dat is super nieuws Frensie! Eindelijk. En anders kan je altijd nog een fysio haar lekker los laten maken. Gwin zal zelf ook wel blij zijn dat ze weer aan het werk mag. Echt super
Bah wat naar Biancocoo..... ik heb flink aantal jaar terug kinkhoest gehad en ben er heel erg ziek van geweest maar kreeg er toen dus ook nog hele fikse bronchitis achteraan en de medicijnen die ik kreeg bleek ik allergisch voor. Dus al met al was dat nogal een slijtageslag....
Frensie wat super Lanouska hoop dat het gaat helpen...
Verder hier rustige regenbuitjes ... heerlijk ruikt lekker fris. Van mij mag het wel een paar dagen zo blijven regenen (zo op die manier he).
Ik ga zaterdag vrijwilligen bij endurance en zit dan bij secretariaat. Erg leuk vind ik zelf maar moet dan om 06.00 uur beginnen
Vanochtend vroeg flink eind gewandeld met Ollie, was heerlijk.
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 09-04-13 19:11, in het totaal 1 keer bewerkt
happytime
Geplaatst: 09-04-13 19:10
Frensie, wat een goed nieuws,eindelijk weer rustig aan het werk Vhu- ik moets vanmorgen aan jou en ollie denken wat betreft longeren.....tiamo aan de longe geeft hetzelfde beeld als jij met ollie....pony loopt minder dan degene die de longe vastheeft Maar.....tiamo luisterd beter dan sun en tara ,kunnen de dames wat van leren Hier ook regen gehad,maar ben blij dat het een uurtje droog is,ik kreeg gisteren nog een zak kunstmest,maar was re royaal en had weer te kort....net gehaald dus zo maar zak 3 erop En dan snel naar menles,ik duik weer als groom achterop,fijne avond iedereen
VanHuisUit
Geplaatst: 09-04-13 19:13
Veel plezier HT! En gelukkig ben ik dus niet de enige met een anti-longeer-poown Denk dat ik haar voorlopig niet meer aan enkele lijn ga longeren, maar of freestyle of lange teugelwerk, dat longeren zo van mij heeft totaal geen zin
VHU ik zit zaterdag op de vetgate, hoef me pas om 9 uur op het secretariaat te melden
Hier ook heel blij met de regenbuitjes. De buitenbak bij stal is nu te mul om Gwin te longeren, heeft echt regen nodig. Daarna kan ik met Gwin aan de slag.
VanHuisUit
Geplaatst: 09-04-13 19:18
Wat leuk, zien we elkaar ook eens een keer in 't echie! Denk dat ik om 09.00 uur al helemaal gaar ben hahaha.