@ patrick, zag dat ze bij chardon ook niet erg scheutig met de punten waren
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Nu morgen gauw nog even bij de stal regelen dan hoop ik dat hij volgende week kan komen.
Sta helaas de rest van de week op een beurs met het werk, dan vind ik het geen fijn idee dat de pony's elkaar aan het 'uitproberen' zijn..

hopelijk gaat het allemaal passen!
.. hij vond het echt even heerlijk om op die manier even naar buiten te gaan. Tum had vandaag even lekker vrij 
) Morgen gaan de meiden weer met de paardjes aan de slag en mag ik cake en weer appelflappen maken voor stal
..

, is sinds ik terug ben van vakantie. Hij loopt wel gewoon en graast. Heb ze gisternacht wel binnengehad, omdat het toen maar 2 graden was (nu 9 graden voor komende nacht opgegeven, dus vond dat nog wel warm genoeg om buiten te blijven). Toen kostte het ook erg veel moeite om hem binnen te krijgen. Zelfs toen Amerigo allang binnen was. Hij had wel gewoon gemest en geplast. Vanmiddag bij longeren dus ook gewoon lekker gewerkt aan longe. Na afloop wel bezweet (niet extreem) en flink aan het hijgen, maar ja, hij heeft best wintervacht en het was erg warm in de zon en uit de wind.
wat grappig, ik dacht dat jij al mega veel les en begeleiding had gehadCitaat:@VHU de enige offciele menles die ik gehad heb, was een instructieweek in ermelo vorig jaar.
dus dacht ik dat je ook menbegeleiding had.

)
!
In 't donker waarschijnlijk dus.. brr