[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 7

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

baudyh

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-14 10:29

Ik weet niks van baby's en voeding. Hi hi

Chio Aken leuk maar beetje ver weg.

Gisteren db lekker gelongeerd tegen een uurtje of negen. Toen was de zon achter de bonen en niet zoveel dazen meer.
Heerlijk was het toen.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-14 10:39

Ik weet ook niets van babyvoeding, omdat ik borstvoeding heb gegeven. Vond ik het makkelijkste dat er bestond. Altijd bij de hand ;-)

Zoonlief zat vanmorgen om 8 uur alweer in het zadel. Nog even oefenen voor morgen. Als het morgen ook zo gaat, zijn we heel tevreden. Menkar van Amerigo naar buurman verderop gebracht voor de jaarlijkse onderhoudsbeurt. Daarna Rembrand heel blij gemaakt. Er zijn vandaag een vriendje en zijn oudere zus hier aan het spelen (moeder had geen oppas, dus gezegd dat ze gewoon lekker hier moesten komen) Die zus zit sinds kort op paardrijles, dus zij mocht van mij op Rembrand stappen in de grote bak. Rembrand helemaal blij (na 5 weken steeds hetzelfde paadje buiten stappen), hij ging zelfs aan de teugel lopen. Gek beest. Paarden staan weer achter, dus ik ga zo zadel en dergelijke poetsen, alles inpakken voor de wedstrijd van morgen en dan nog de keuken soppen.

Vanmiddag heeft zoon dan nog springles met Samoerai en komen mijn ouders.

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-14 11:14

Zou iemand voor mij het artikel over de leidseldrukmeter kunnen scannen en doormailen? Ik ben wel benieuwd, wil een clinic gaan organiseren voor de menvereniging, dus ik baal wel een beetje dat ik de mensport hier niet aan boord heb.

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-14 17:56

hier geef ik borstvoeding dus merk is niet van toepassing.
net geboren

Afbeelding

Afbeelding

zondag:
Afbeelding

Afbeelding[/quote]

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-14 18:28

Ff tussendoor, nogal druk met van alles, wat een prachtig kindje Sonjim <3 :* en wat fijn dat je zus Mikko heeft kunnen helpen +:)+ enne.... ook bij borstvoeding kunnen ze last hebben van krampjes hoor, als je bijv iets pittigs hebt gegeten ;)

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-14 18:42

Wat een plaatje <3

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-14 19:13

Ik ruik bijna de Zwitsal als ik van die foto's zie **heerlijk**

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-14 20:06

wat een leuk ventje <3
gem:sorry kan je niet helpen met de mensport,ik heb hem wel maar deze digabeet kan niet eens foto's hier plaatsen laat staan het stuk scannen en verzenden... >;)
Janouk: fijne vakantie en als er wat met de paardenbeesten is....michael kan altijd bellen hoor :j
hier rustig, rommel maar wat aan,3 weken geen menles dus dan maar zelf met sun wat kilometers maken,zondag ritje dorp gedaan en geen zebra-janouk tegen gekomen (die gaan altijd eerder op pad, sun en ik slapen meer uit...) :Z

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-14 20:12

Oh, wat een knap ventje en het geluk spat van het scherm <3 .

Ja, jullie zijn allemaal wat ver weg, gem is ook niet in de buurt, eens kjken wie ik er nog blij mee kan maken.

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-14 20:34

Ik had het idd heel leuk gevonden om mee te gaan, Avaluna :j . Over "ver weg" gesproken: over een uurtje bevinden we ons op het hoogst bevaarbare punt van Europa. Ik stel me dan altijd voor dat ik op een berg sta en zo aan alle kanten de rivieren naar de verschillende zeeën zie weg lopen :D .

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 05:52

Mooie foto's van knap mannetje. Heerlijk om te zien.

Gem: ben ook niet zo handig met scannen. Sorry.

Om 5.15 ging de wekker. Amerigo heeft zijn ontbijt al op, mijn ontbijt staat nu klaar. Gelukkig is het buiten nog aangenaam. Willen jullie allemaal even flink duimen draaien voor zoonlief ;) ?

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 09:36

Heb geduimd Tine! Fijn dat hij zo vroeg moest.
Het is hier nog best lekker als je niet te veel doet. Net pony's nog water bijgevuld, mest geruimd en aai over hun bol, vind dat altijd maar moeilijk. Nu nog even boodschappen en dan naar de boot.

wat afschuwelijk de ramp met het vliegtuig niet te bevatten...

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 09:40

Gem, als ik het artikel had.....had ik het je meteen doorgestuurd..maar kan je niet helpen..sorry !!
Sonjim.. <3 mooie foto's van je knappe zoon !!
Tine, succes voor je zoon vandaag.
Vhu, wat vind je moeilijk ? als je niets met de paardjes kunt gaan doen ?..ze staan er heerlijk bij op de weide.

Die ramp met dat vliegtuig.....niet te bevatten..

t'is voor ons in de sledehondensport een rare erg verdrietige week, vandaar dat ik wat meelees en even wat post..want ik kan het nergens anders kwijt......begin van deze week is een vader van een jonge musher verdwenen met de hond..en beide niet levend teruggevonden..en zelfde dag..een heel jonge midden in het leven staande vrolijke meid, beginnend musher....door heel bizar ongeluk ook overleden.......brrr...ik had haar afgelopen winter net ontmoet..heel bizar.. ^) het maakt het leven even heel kwetsbaar..

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 10:29

biancacoo: heel veel sterkte,ik kan me voorstellen dat je er down van bent net als met het vliegtuigongeluk....wat een ellende.
VHU:hier hetzelfde ritueel:voeren, mesten aai over de bol en doegie.....
Tine hoe heeft je zoon gereden?

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 11:09

:(:) Biancacoo zit je niet mee. Sterkte.

Gem ik heb problemen met de scanner anders had ik het graag voor je gedaan. Ben er nog mee aan het stoeien, als het lukt hoor je van me.

Ppff heftig al die slachtoffers van vlucht
MH17. Ik volg het op de voet. Geen idee waarom, grijpt me erg aan zo iets. Ook angstaanjagend om te zien hoe dit ontwikkeld moet ik zeggen. Ik hoop dat de mensen die dit op hun geweten gepakt en gestraft worden.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 11:10

Nou dat is ook wel heel heftig Biancocoo.... ;( wat erg.
Ik vind het altijd moeilijk weg te gaan en mijn dieren een paar dagen of langer niet te zien. Ook met Wiske hoor en de katten. Ben altijd bang dat er iets ergs gebeurt en je er dan niet voor ze kunt zijn. Niet dat ik depri wegga maar het zit wel in je hoofd zeg maar.
Maar goed daar kun je niet aan toegeven anders kun je nooit ergens heen natuurlijk en degenen die voor ze zorgen zijn verantwoordelijke paarden/dierenmensen dus dan moet ik het maar overgeven.
Maar blijft altijd 'een dingetje'.

HT waar ga je heen?

Dat vliegtuigongeluk vind het vreselijk. Is neergeschoten, dus geen ongeluk maar bewuste actie. Dat is toch niet te bevatten. Ik volg het ook en vind het ook 'eng'.

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 11:16

Het feit dat je " per ongeluk, oeps foutje" 300 onschuldige mensen waarvan de meeste lekker op vakantie gingen zo uit de lucht knalt. Dat is best beangstigend vind ik. Gewoon het feit dat dat gewoon maar kan.

claud01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 12:56

:wave:

Wat een leuke foto's van Mikko! Geniet van hem!!

Hier ook geen mensport dus kan je helaas niet helpen Gem.

Janouk, een beetje laat maar fijne vakantie!

HT, 3 weken geen les dus zelf maar kilometers maken met Sun. Buitenritjes zijn toch ook altijd wel leuk om te maken, vind ik.

Avaluna, kaartjes voor CHIO gekregen. Je zult vast wel iemand vinden toch. En anders ga je met zijn 2-en en verkoop je de andere 2 kaartjes.

Tine, jullie waren vroeg vandaag. Das met dit weer alleen maar gunstig als je zo vroeg moet. Ik heb ook voor jullie geduimd.

VHU, pony's alleen een aai over de bol gegeven en water bijgevuld en mest geruimd. Is ook veel te warm om meer met ze te doen.

Biancacoo, voor jullie is het dus een hele nare week. Dikke :(:)

Hier wordt het ook op de voet gevolgd, die vliegtuigramp. Ik vind het sowieso vreselijk dat mensen elkaar kunnen beschieten/bombarderen omdat ze andere visies hebben maar dat er dan ook nog onschuldige mensen bij betrokken worden is helemaal vreselijk. Als iedereen elkaar in zijn waarde zou laten zou dat heel wat oorlogen schelen. Ik hoop maar dat dit niet nog verder gaat escaleren en we straks geen derde wereldoorlog o.i.d. krijgen.

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 12:56

helemaal mee eens,vraag me dan ook wel af ;hoe zou die persoon het hebben die het vliegtuig neergehaald heeft? (1,het is zijn missie alles neerknallen wat voorbij komt, 2,oeps..jammer of 3 levenslang een trauma hebben op die ene fout?

VHU; waar ik heen ga? ik was op weg naar mijn werk... := maar werd door een lieve baas gebeld of ik niet thuis wilde blijven omdat het rustig in de kapperzaak is... +:)+

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 13:38

Ht, lekker vrij vandaag, dat wel mazzel.

Het is niet te geloven met dat ongeluk....en nu in vakantie periode..heel veel mensen moeten nog het vliegtuig instappen.....nare gedachte....
vhu, is ook moeilijk om de dieren een paar dagen niet te zien....ik was na 2 dagen al weer blij thuis te zijn bij de hondjes..en die bleven goed verzorgt achter..

de vrouw die zo jong is is gestorven dat kwam door een lift ongeluk, notabene van haar eigen appartement..ongelooflijk heftig ongeval..in capelle aan den ijssel...echt een ware nachtmerrie, morgen word ze begraven, er word een erehaag met sledehonden gemaakt waar ze tussendoor gedragen zal worden....bijzonder, maar ook wel heftig..

ik hoop dat de gevolgen van het vliegtuig "ongeluk" geen nare zware gevolgen gaat krijgen...maar ben daar best wel bang voor...moet er niet aan denken...

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 13:49

Bianca: Fijn dat je hier toch je ellende een beetje kwijt kunt en wij je mogen helpen. Heel veel sterkte!!!
VHU: ik vind het ook altijd "moeilijk" om de dieren achter te laten. Of net als zondag, als zoonlief met Amerigo op kamp gaat. Maar goed, ik probeer dat toch maar los te laten.
Gem: ik zal vanavond wel even manlief vragen te helpen met scannen.

Iedereen bedankt voor het duimen. Zoonlief heeft echt supernetjes gereden. Ben zooo vreselijk trots op hem. Helaas heeft hij wel bijna 1% minder gehaald dan de nummer 1. Maar dat zijn ca 3 punten, dus heel theoretisch is er morgen nog een kans. Het blijft een jurysport en ene jury wil iets anders zien dan de andere. Maar wij stonden nog net niet te kwijlen hahaha. Vooral 1e helft van de proef ging super, alles aan de teugel. Hele proef gingen de figuren keurig. We hebben niet gewacht op de protocollen, want het duurde erg lang.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-14 16:06

Rustig hier.

Zoonlief is laatste, tweede en reservekampioen geworden. Het is maar hoe je er tegenaan kijkt hahaha. Supertrots op hem, want hij heeft weer een heel nette proef gereden. Oke, er gingen een paar dingen nog niet zo goed, maar ze deden beide hun best. Amerigo is en blijft gewoon een moeilijke pony om te rijden, dus ik vind het super dat hij op kampioenschappen toch wp weet te scoren.

Morgen op ponykamp, even weer iets heel anders.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-14 16:14

Heel rustig hier...
pffff man, wat is het heet buiten..... {:} {:} {:} {:}

mooi dat je zoon bij de kampioenschappen mee gereden heeft, dat is al bijzonder op zich..
Ruimte voor verbetering is er altijd..maar hij mag trots zijn dat hij er gestart is !!

verder....even time-out dagje vandaag,....noodzakelijke dingen zijn ingepakt....komende week nog wat dingen en dan de week erna, echt verhuizen.....onwerkelijk, maar een mooi vooruitzicht !!

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-14 16:28

Bianca: dat is nu ineens wel heel dichtbij. Heerlijk vooruitzicht, alhoewel.... met die hitte... Gelukkig gaan jouw honden wel koelen in de schelp. Hier drinken ze er alleen maar uit. Straks maar even naar het kanaal hier in de buurt, dan gaat in ieder geval de Leo even zwemmen.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-14 16:30

ik hoop vanavond of morgenvroeg nog met ze naar het water toe te gaan..even kijken waar we naartoe gaan..is niet zo veel hier dicht in de buurt..