[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Frensie

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 17:16

:wave: Smikkel!! :wave: Welkom terug!

@ Biancacoo; ik doe al heel lang geen cursus meer met Beer. Maar het gaat super met hem! Sinds kort heeft hij het apporteren helemaal door, haha. Eerst wilde hij de bal niet meer teruggeven maar nu blijft hij hem brengen. Hij gaat bijna elke dag mee naar stal en dat vindt hij geweldig. De paarden zijn ook helemaal gewend aan hem. Enige minpuntje... hij eet hondenpoep... heb het hem nog niet af kunnen leren!

@ Lanouska weer gereden!

@ Tine met de kur bezig geweest, lijkt me behoorlijk ingewikkeld!

@ Gem weer leuke foto's van paardje! Ben benieuwd hoe hij het werken voor de kar op gaat pakken!

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 17:21

zwaait naar smikkeltje :wave: :wave:

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-13 17:26

Hey Frensie en Bicceltje :D

@Frensie: ik las over Gwin, wanneer ga je naar kliniek voor onderzoek? Echt balen zeg :(:)
@Bic: een zwaai terug :wave:

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 17:45

@ Smikkel morgenmiddag

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 18:10

frensie..hier ook 1 die hondenpoep eet..zo ranzig...en afleren hooooo maar..
hij eet ook maar van 1 hond..zal aan de vertering van het voer liggen, maar fris..is het niet..bah !!!
moest aan beer denken omdat een kennis van me ook een zwarte lab heeft, en die is nu met puppycursus bezig...gaat prima. :j
succes voor morgenmiddag..duimt heeeeel hard !!

lanouska..dapperrrr dat je weer op de pony's bent gestapt !! en geen vliegles dit keer.

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 18:46

Hee smikkel! :) Fijn dat het gewoon goed gaat. Wel *** dat je niet naar mick kunt :(:)

Naar school geweest, daar even heerlijk ingestort :')
Thuis gauw de fiets naar stal gepakt. Laatste droge dag, dus gauw van genieten nog! :) Heb dus lekker gelongeerd aan de dubbele lijnen met Dids :) Hij was stuiterig!! :):)

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 19:09

Smikkel is back in *\o/* the house *\o/* *\o/* *\o/* <3 . Kan me voorstellen dat je mick mist, maar is nu even niet anders ukkie en jij gaan nu toch echt even voor :j . Gelukkig dat je man toch wat met hem kan doen. Fijn dat je zwangerschap goed gaar <3 en nu gaat het ineens snel!

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 19:10

@gem: wat leuk, begonnen aan de longe, spannend, hoor.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 19:27

Komt ook even Smickey gedag zwaaien :wave: super dat het goed gaat allemaal .... en gelukkig kan manlief inderdaad Mick ook doen, da's wel erg fijn dan. Lekker blijven broeden :j

Avaluna niet in orde.... bah naar voor je ... :(:) Frensie.... ik zal voor jullie duimen... Biancocoo :(:) en dan van oud naar jong.... wat een prachtig trots veulentje Baudyh en 70e veulen wow... Mosel start zijn mencarriere en Diddle zet 'm voort beiden aan de lange lijnen grappig. Poeltje goed bezig maar :brr: heerlijke actiefoto's *\o/*

Hier vanochtend Ol even buiten gehad met stal doen enz maar vanavond wilde ik toch even bij haar langs en toen nog even aan longe gehad...dat blijft ze echt een verschrikking vinden :+ maar goed heeft ze tenminste wat gedaan. De aandacht vindt ze wel leuk en ook gewoon het naar de bak lopen of daar gezellig staan beppen maar die rondjes aan een longe echt, je ziet haar denken, wie dat verzonnen heeft is niet goed bij zijn hoofd geweest >;) terwijl ze onder het zadel of voor de wagen echt lekker voorwaarts is, los in de bak ook ... raar beest.

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 22:17

hey smikkel weer even aanwezig. Jammer dat je niet naar mick kan maar
idd goed op jezelf letten.

Vandaag naar kraay geweest. Mooie wagens gezien en offerte laten maken.
Nu nog maar eens een paar nachtjes over slapen. Ze hebben daar wel echt
een mooie locatie!! Was wel 2 uur heen en 2 uur terug dus was/ben
behoorlijk gaar.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 07:46

Goedemorgen

Slechte nacht, had erg veel pijn in rechter arm en hand. Geen idee waarvan en waarom. Maar het houdt je wel wakker ;(
Mijn les voor vanmorgen maar even afgezegd. Ga wel voor mezelf even trainen, maar een les is nu even teveel.

Nog even een vraagje voor de mensen die in Onstwedde zijn gestart. Hoe hebben jullie het ervaren om 2x vh te kunnen rijden of wellicht hebben jullie andere deelnemers erover gesproken? Ik ben nl wel benieuwd. Weet het van 1 en die vond het super en ikzelf vond het ook leuk.

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 07:51

Goedemorgen!

Tine misschien zere arm door het zand scheppen? Daar was je gister toch ook nog mee bezig geweest?
Maisie offerte laten maken bij Kraaij! Ze hebben inderdaad hele mooie zaak daar. Ik woon er redelijk dichtbij.
VHU misschien met Ollie longeren veel overgangen maken en dergelijke om haar zo te activeren? En zelf iig uitstralen dat jij het wel leuk vindt.

Zo, werk zit er al weer op ;)
Straks eerst lekker de zus van Bieb rijden en daarna naar de kliniek...
Zelf denk ik dat haar pees wel in orde is en dat ze nu niet helemaal goed loopt doordat ze zich een aantal maanden anders is gaan belasten om haar pees te ontzien. Maar even afwachten nog.

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 07:52

tine vond het ook leuk, maar alwyn had moeite met 2 x dressuur en 2 x vaardigheid achter elkaar
snuit heeft 's ochtends dressuur gelopen en s middags vaardigheid, die had er geen moeite mee.
resultaten vielen tegen, maar dat was mijn eigen schuld

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 07:55

Frensie: ben gister niet meer toegekomen aan zandscheppen, dus dat is het niet :D
Tallechie: heb jij ze gelijk achter elkaar gereden of met pauze/andere deelnemers ertussen?

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 08:16

Nee direct achter elkaar... waren geen anderen aan het wachten

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 08:24

succes frensie! :) Klinkt heel logisch wat je zegt, dat ze zichzelf een beetje vastgelopen heeft door de peesblessure :)

Oef.. Ik heb gisteren veel te veel boeken/papieren van school mee terug gesjouwd (in tas en armen) en daar was rug het zo te voelen niet mee eens :')
Nou, ik ben benieuwd of het gaat regenen vandaag.. Zou wel 's mogen voor 't gras :=

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 09:14

frensie, dat klinkt heel logisch !! ik duim heel hard voor je !
aks..auw rug... :(:) :(:) doe je voorzichtig !?!?!
tine zere arm...hoe kom je daar nu aan ??? vreemd, doe rustig aan vandaag..
maisie bij kraaij geweest..owh.. :~ die hebben zulke mooooie wagens, ik ben benieuwd...
baudyh..70e veulen..wauw :wow: dat zijn een boel veulens...
vhu met ol bezig geweest..longeren niet leuk.haha..tja..paard spiegelt lekker.

ollie1..hoe gaat het met jou en brutus en hoe is het eigenlijk met hans jullie shet ??? en heb je nog van die overheerlijke dingen gebakken die ik echt niet mag ??

ik moet vandaag nog naar de huisarts...die hoest word erger en ik krijg het benauwd bij inspanning..dus dat is niet goed..maar even voor de zekerheid heen gaan.. >;)

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 09:16

omdat hier ook mensen misschien willen helpen en de inschrijvingen allang niet meer alleen uit breda komen;

hulp gevraagd :)

ter promotie van de benefiet 2013,

mensjes die willen helpen om de winkels in hun buurt vol te hangen met posters,
wel eerst vragen aan de winkel eigenaar tuulk :)

en met winkels bedoel ik, de bakker, slaper, super markten, dierenarts, buurthuis, dierenwinkel...
etc etc

wie wil helpen?
gaat om regio breda, teteringen, haagse beemden, prinsenbeek, princehage, rijsbergen, zundert,

nah, alles ruim rond de wedstrijd locatie dus :)

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 09:19

oef biancacoo, succes bij huisarts.. Hier ben ik de hoest en longprut te lijf gegaan met een hoestdrankje. Maar toen was ik al zo ver heen dat ik bovenaan de trap even moest gaan zitten :') := Heb toen van vriendlief nog 2 dagen gekregen om beter te worden, anders werd het verplicht huisarts. Gelukkig ben ik daar onderuit gekomen O:)
Bij mij is het hoesten nu nog niet helemaal weg zelfs..'t is een hardnekkige...

Hopelijk huisarts wondermiddeltje :))

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 10:18

Hier wordt ook heel wat afgehoest, maar het wordt niet erger (ook niet minder -O- )

Bicc: te ver weg, anders had ik je graag geholpen
Bianca: verstandig om even langs arts te gaan, klinkt niet goed.
Ollie: inderdaad al even niets gehoord, hoe gaat ie?
Frensie: sorry, overheen gelezen, succes met Gwin. Spieren zijn wellicht ook wat stijf geworden van het niets doen? Fysio langs?
Aks: studentenklachten door zware tas

Net Rembrand gemend. Bak was erg zwaar en Rembrand drammerig. Heerlijke combi :n Net bak maar even gesleept en nu de sproeiers er weer op.
Nu ga ik pony even pesten, die mag in de kleine bak (wat een luxe toch)

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 12:07

het is ook echt ongelooflijk droog overal he tine.. :\
Hier zijn sproeiers onnodig nu. Het regent hier. Dat was hard nodig.. Ik zie overal vogels op daken/schuttingen zitten die van de regen genieten :)) De parkietjes hier zitten ook heerlijk in de drup :)

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 12:21

het regent hier ook. Fijn hoor. Bak was bij ons al te zwaar om te longeren. en de wei ook gortdroog.
Mijn pa ging hem gisteren slepen maar het stoof nogal.

Iedereen sterkte met alle verveldende hoestjes en kuchjes !!

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 12:26

regen ??....hier nog zonnetje hoor.
Tine lekker met de paarden aan de gang...goed bezig !

ik moest van huisarts meteen door naar ziekenhuis...lekker dan..rontgenfoto maken van longen..en bloedprikken..geen griepje dus..wat wel..weet ik nog niet en arts ook nog niet...kan infectie oid zijn..en ik hoop dat het daar dan bij blijft..donderdag of vrijdag de uitslag..tot die tijd...benauw ik lekker even door...

zoontje krijgt vanmiddag vriendje te spelen..beetje moeilijk gevalletje....maar zal wel goed gaan.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 12:28

Jeetje, Bianca :(:) Sterkte nog tot in ieder geval donderdag/vrijdag. Hopelijk krijg je dan medicijnen die je helpen.

Hier ook geen regen, verwacht ik ook neit voor vandaag met 15% kans.

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 12:34

Oei Biancacoo dat is schrikken! Hopelijk valt het mee!
Hier ook (nog) geen regen, wel heel welkom!

Vanochtend lekker gereden!