Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
en een gezonde prijs 
wel weer leuk om dat te zien...toch maar de (over een uurtje is het precies 3 jaar geleden van hij geboren is) kwpner zadelmak maken en gaan rijden?????

ben na het naar bed brengen van zoonlief even gaan liggen en werd net pas weer wakker
nu dus ook wel erg wakker
), voorbijrazende niet bestuurbare shetlandertjes, springende paarden in springring (had ze nog nooit gezien zo), standjes met van die flapperende luifeltjes erop en een heuse omroeper plus muziek
dus erg goed dat we nog niet de endurance hebben gedaan. Maar goed al met al een proef met 184 punten en dat waren volgens de jury echte punten want ze vond het winstpuntwaardig ook als het een echte wedstrijd was geweest. Zaten flink wat 7-ens tussen en 8, ook paar 4/5-en want het was natuurlijk hier en daar nog wel errrrrug spannend. Maar ging al veel en veel beter dan de eerste keer.

lekker ding.
ze blijft altijd wel mooi in de krul dus lijkt het nog aardig maar is natuurlijk niets hahaha . Maar het was al een stuk beter dan toen met de juryhokjes want toen konden we maar de helft van de ring echt gebruiken nu zaten we op zo'n 80%
Hoop komend weekend dat we een keer een proef kunnen doen in de hele ring.
op een menroute.
Waarschijnlijk is 't zo'n 275 foto's weggooien en de rest aardig... zo maak ik foto's aangezien ik weinig talent heb...
, fijne ritten, vermommingen en er is ook nog wel een knuffel uit te delen
die gaat immers over toegankelijkheid en verbeteringen etc.
dus ik was al bang dat ie de mark in zou sprinten 
Ook genoten van het brabantse bos las ik 
Had ik niet verwacht 
Hier is het al 2 uur lang droog, gelukkig maar.
Biancacoo schreef:Lanouska ook een druk productief weekeinde gehad, super !! hoe doet het jonge paard het in het span ??
en hoe is het met Cupido van je moeder en Las Vegas ( heette hij zo, of vergis ik me ???)