[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 19:13

Zo, Aks, maar goed dat je het op tijd zag. Wat raar als dat een menroute is!!!

Zoon wil echt niet meer dat we de paarden vasthouden, inderdaad wel een lefbal. Is een eind naar beneden als het mis gaat. We lopen er wel vlakbij hoor, zeker bij Thabor. Is toch nog steeds een jong paard.

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-12 20:45

goedeavond

ik meld me ook weer even..

heul druk weekend gehad..

vrijdag om 6 uur begonnen met werken om 11 uur was ik weer vij en heb ik voor me moeder boodschappen gedaan.. om 2 uur was ik in coevorden, en hebben harry en ik 5 paarden opgeschoren, kar nog even snel schoon gemaakt, opgeladen en de rest van de spullen ingepakt. om kwart over 6 was ik weer thuis.. vroeg naar bed gegaan.

zaterdag waren me moeder en ik om 10 uur in schoonebeek op het zuidenveld terrein en heb ik 4 L1 proeven en 2 M1 proeven voorgelezen en s'middags hebben we met het 4 span een show gereden.. 4de geworden (van de 4) maar ging goed hard en was een mooie show. na dat alles afgelopen was (half 6) konden we gaan bouwen voor de dressuur vaardigheids wedstrijd van zondag. daar waren we om kwart over 8 klaar, dus om 9 uur thuis, snel gegeten, gedoucht en naar bed, sliep om half 11

vandaag ging om 5 uur de wekker weer. om kwart over 6 waren we weer present in schoonebeek omdat om half 7 het secretariaat open ging. heel druk geweest vandaag.. hekjes van de dressuur bleven omwaaien dus jurry heeft ze na een paar combinatie's aan de zijkant neergelegd.. zelf moest ik om half 11 rijden dus om kwart voor 9 begonnen met vlechten, kalkoenen draaien, poetsen en optuigen, daarna snel vaardigheid verkent en om half 10 ingespannen en gaan losrijden. van het begin af aan liep uzma erg lekker alleen toen we naar de ingang van de dresuurring reden moest even de kop in de lucht want er stonden allemaal tentjes.. eerst dus maar even wat rondjes daar langs gereden tot dat ik weer de controle terug had... proeven liepen erg goed.. ik zelf kwam met een super tevreden gevoel de ring uit. de vaardigheid was een leuk doch niet makkelijk parcours.. kwam uit de vaardigheid met 2 ballen wel binnen de tijd..

de score van vandaag: 1ste ring 197 punten en 1ste.. 2de ring 195 punten en 2de.. vaardigheid 4de.. prijzengeld: 50 euro +:)+
en mooie attentie's gehad: een doos met daarin: ananas, meloen, appels, sinasappels, pennen, strandbal, kladblok, 2 smaken toetje. en als klap op de vuurpijl een mooie foto van de vaardigheid

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 21:09

lanouska *\o/* en een gezonde prijs :Y)
aks lekker ritje met haar paps gehad(vaderdagkadootje?)
en familiefoto gezien met de kleine man op alle paarden :j
hier vanmorgen vroeg op....vriendin voorlezen,die weer eens ohz ging starten,ik werd zowat weggewaaid daar,maar ze kon me goed verstaan.... :j wel weer leuk om dat te zien...toch maar de (over een uurtje is het precies 3 jaar geleden van hij geboren is) kwpner zadelmak maken en gaan rijden????? :o

bicci

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 22:27

zo :)
ik ben gesloopt :D

de uitslagen staan online www.trailteam.nl
morgen de links naar de fotografen erbij.
nu toch heel erg echt naar bed.
morgen gaat de wekker om half 6.

ow enne......ik heb van 1 van de 3 bedragen al 1tje binnen.....wauw!!!!!
ik zeg nog niks...
moet er nog 2 krijgen, van de shoots en van de kraamverhuur.
:+

lieve vrijwilligers, dank, heel veeel dank!!!!
zonder jullie ben ik niks...
lieve deelnemers, jullie zijn top, zonder jullie geen opbrengst voor de WSPA en Brooke!!!
heel veel dank ook naar jullie!!!

ondanks hier en daar even stressen was, heb ik genoten!!
ik ben dan ook een jank-muts als het zo op zn plekkie valt allemaal en als ik in mijn hoofd probeer te bereken wat de dieren gaan krijgen..
jahoor, tranen hebben stiekum gevloeit ;)
ow, enne....het bedrag dat ik in mijn hoofd had, waarvan ik hoopte het gehaald te hebben, zitten we met dat ene bedrag zelfs al overheen ...fantastisch!!!!!!!!!!

tot morgen lieve allemaal....
slaap lekker....

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 01:27

Zo zeg ik was me toch moe }:0 ben na het naar bed brengen van zoonlief even gaan liggen en werd net pas weer wakker :o nu dus ook wel erg wakker :+

Wedstrijd van Trailteam was super geslaagd, Bicci had het met haar vrijwilligers helemaal geweldig voor elkaar. Vind dat een enorme prestatie en ze hebben er iedereen denk ik een enorm plezier mee gedaan. Het was heel gezellig en voor 'elke doelgroep', van beginnende bixie combinatietjes t/m van die types als ik in zowel springen als dressuur.

Voor Bente een hele goede gelegenheid om weer een stapje dichterbij een fijn wedstrijdpaard te komen. Vlaggen (hele grote vlaggen, ze kroop er eerst langs, later keek ze er niet meer naar 8-) ), voorbijrazende niet bestuurbare shetlandertjes, springende paarden in springring (had ze nog nooit gezien zo), standjes met van die flapperende luifeltjes erop en een heuse omroeper plus muziek :D

Het liep allemaal nogal uit (er waren wat pony combinatietjes die wel erg kleine beentjes hadden en soms wat de weg kwijtwaren in of buiten de ring, zo schattig om te zien) dus we hebben er al met al dik 1.5 uur opgezeten en mijn rug hield het niet meer zo :o dus erg goed dat we nog niet de endurance hebben gedaan. Maar goed al met al een proef met 184 punten en dat waren volgens de jury echte punten want ze vond het winstpuntwaardig ook als het een echte wedstrijd was geweest. Zaten flink wat 7-ens tussen en 8, ook paar 4/5-en want het was natuurlijk hier en daar nog wel errrrrug spannend. Maar ging al veel en veel beter dan de eerste keer.

Ben dus hartstikke trots op mijn kleine stuiterbal :7

'Mijn' groom Tamara heb ik dankzij Biancocoo een geweldig cadeau kunnen geven voor haar verjaardag, een prachtige airbrush van haar Tinker Rhona.....ze was er heel, heel erg blij mee. Zo super _/-\o_ :D *\o/*

En nu ga ik maar weer proberen verder te slapen.
Reageer morgen even op alle andere berichtjes :z

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 07:04

Super VHU! Leuk dat je zo spelenderwijs Bente aan het echte wedstrijdrijden kan laten wennen! En achteraf fijn voor jezelf dat je de endurance niet gereden hebt en dat dat een goede keus was.

Ik moest vanochtend om 06.00 uur op om een verpleegkundige binnen te laten op de post. Hij moet vanochtend vliegen dus eerst moet hij dan naar de post om zijn tas op te halen (krijgen een grote tas met medische spullen mee) en daarna heb ik hem op de trein gezet (5 minuutjes van de post vandaan). Hij zit nu in de trein naar Schiphol. Ben zelf maar weer naar huis gegaan om te ontbijten en om 8 uur moet ik weer op de post zijn om de dienst over te dragen. En dan vanmiddag om 17.00 uur weer dienst beginnen.

Ben benieuwd wat voor slecht weer er zo aan gaat komen...

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 07:39

@VHU; stoere bente. en balen van je rug :(:)
En een gaaf cadeau! Vroeg me al af van wie de tinkert was :))

@frensie; vroeeeeg :oo
En het slechte weer is hier al hoor :x
't is nog donker, 't hoost, flitst en rommelt :+
Ik ga zo boodschapjes doen, en daarna naar m'n ouders om m'n ma te helpen met d'r huiswerk :')

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 07:50

goedemorgen het is hier nog droog het begint wel te waaien, ik hoop dat het meevalt want mijn zoontje heeft vandaag schoolreisje,
buienradar geeft aan dat het hier pas tussen de middag gaat het regenen , dat komt goed uit,hoop ik dat het daarna weer droog is.
Vhu goed gereden dus ,knap hoor
Bicci, petje af goed georganiseerd
Vhu, erg leuk dat tamara het mooi vond
Aks rot weer bij jou , houdt het maar lekker daar
veel plezier iedereen vandaag of werkse

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 08:00

Oei ik hoop indd dat het bij jullie beter weer blijft biancacoo!!

Wil even ET showen!
Afbeelding
Afbeelding
Arme paardekind met z'n vermomming :+

Afbeelding
En toen hij gisteren even een uurtje op de volle wei mocht terwijl ik aan het uitmesten was (wei is een maand geleden gehooid)

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 08:38

hihi die 1e foto. Vind het wel een fijne deken. Wil er ook 1tje aanschaffen.
Is ie nu wel te smal bij zn hals dan?

Gisteren bij robin geweest. hij loopt sinds 2 dagen braaf voor het bandje en gaat deze week voor de wagen !!!

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 08:47

Haha, ja deken is te smal bij de hals. Zitten karabijnhaken en ringen aan. Dan past het wel. Een maat groter levert nog niet genoeg halsruimte op dus dit was de handigste oplossing :D

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 09:03

ET is home :+ lekker ding.
Jij dus ook een fijne wedstrijd Lanouska. Wij mochten gelukkig ook even paar keer langs de enge kant met de marktkraampjes rijden voordat we gingen starten, dan krijg ik Bente er wel sluipend langs :roll: ze blijft altijd wel mooi in de krul dus lijkt het nog aardig maar is natuurlijk niets hahaha . Maar het was al een stuk beter dan toen met de juryhokjes want toen konden we maar de helft van de ring echt gebruiken nu zaten we op zo'n 80% :P Hoop komend weekend dat we een keer een proef kunnen doen in de hele ring.

PrinsjeH heeft nog foto's gemaakt, wie weet zit er nog iets aardigs tussen. Nu stond ze wel net bij die sluiproute dus denk dat het nogal gestresste foto's zijn.
Gisteren Maisie dus ook nog gezien bij stal en even in de trailer gekoekeloerd naar een zeer lief uitziende Ferro, zo'n lief koppie en zo braaf wachten op de trailer.
Akshay zou je niet ergens melding kunnen maken van dat paaltje aan de andere kant van dat bruggetje? Ik vind zoiets echt levensgevaarlijk >;) op een menroute.

Het regent, regent en regent hier alweer uren. Het wordt wel ietsje lichter. Hoop dat de kinderen het droog houden Biancocoo...want er komt hier wel erg veel water uit de lucht >;)

Nou wie weet zo nog even naar stal. Rug heeft zich wel weer goed hersteld gelukkig. Het gaat wel steeds beter.
:evaw:

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 09:12

@VHU: ik denk dat er best iets leuks tussen de 300 auto-klik foto's zit :)) Waarschijnlijk is 't zo'n 275 foto's weggooien en de rest aardig... zo maak ik foto's aangezien ik weinig talent heb...
ik heb ze net op pc gezet en ga straks even kijken hoe of wat... eerst komt de glaszetter en dan even naar dinnetje op koffievisite... keep you posted :D

en het zag er supermooi uit! had nog met de jury gekletst en die vond sommige dingen echt +:)+ Ik heb de hele ochtend bij haar geschreven en toen was er niet één 8 uitgedeeld, dus dat onderdeel heb je fantastisch gedaan!!! En ze had je ook beoordeeld als 'echte wedstrijdruiter'

@alle anderen: sorry, ivm helpen bij bic heb ik weinig tijd voor bijlezen en zo gehad, ga ik later vandaag hopelijk doen Y;(

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 09:23

@Tine: wat leuk! Hier dochterlief ook op het kanon van 1.78, wil ook samen gaan buitenrijden, maar vind het ook heel erg spannend, wil eerst eens kijken als handpony mee, voor m'n eigen gevoel.

Verder lees ik over goede resultaten, gezonde prijzen, geslaagd bij Bicci *\o/* , fijne ritten, vermommingen en er is ook nog wel een knuffel uit te delen :(:)

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 09:33

AKs...helaas is het hier ook al slecht, onweer is gearriveerd, evenals die reus die die emmers aan het leeggooien is, die arme kids stappen nu waarschijnlijk net uit de bus....Ben ik blij dat ik zoon een regenjas aan gedaan heb....en hij was de enige, maar ook echt niet van plan hem uit te doen _O-
duim voor ze dat ze toch een fijne dag hebben, maar ik vertrouw er wel op dat ze daar bij park Oikos in Ruinen iets leuks voor ze in petto hebben !! Dat komt vast wel goed !!! duimen maar !!
En dat er niemand van de kids bang is van onweer...zelf ben ik er wel huiverig voor...
Gave Didd's foto's knap ding is hij toch !!!
VHU ik vind het echt wel een grote stap hoor zo met Bente weer een wedstrijd gedaan met allerlei uitdagingen, super !!
Lanouska ook een druk productief weekeinde gehad, super !! hoe doet het jonge paard het in het span ??
en hoe is het met Cupido van je moeder en Las Vegas ( heette hij zo, of vergis ik me ???) :o?
En Aks...wat fijn dat je met je pa een rit hebt kunnen maken...genieten....maar dat paaltje....levensgevaarlijk zeg !!!
Maisie...knappe Robin !! ben erg benieuwd hoe hij het gaat doen, maar zo te lezen maakt hij goede vorderingen !!knap peerdje !

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 09:42

@VHU; 't paaltje komt sowieso ter sprake gedurende mijn stage! :) die gaat immers over toegankelijkheid en verbeteringen etc.
Ik was verder niet heel erg onder de indruk. Had pa al van de wagen af gestuurd (net voor 't bruggetje zaten mensen achter een bosje.. Kijk dat is dus voor die van mij echt :oo :wow: dus ik was al bang dat ie de mark in zou sprinten _O-
Pa had 'm dus al vast en die heeft 'm voor mij ook omgedraaid.

Brave robin van maisie :) Ook genoten van het brabantse bos las ik :))

@biancacoo; hier schijnt de zon inmiddels al! :oo Had ik niet verwacht :=
Maargoed, ik ging binnenblijven vandaag, had ik beloofd.. Moet wat zooi afmaken.
Zo m'n spullen inruimen en dat bij m'n ouders gaan doen. Die hebben betere stoelen dan ik.. ^)

ben overigens door zo'n turbo-mug in m'n pols gestoken net naast die grote ader die je daar ziet lopen. Ben benieuwd hoe dat zich ontwikkelt en hoe dik de boel gaat worden :')

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 10:17

Aks: heeft last van turbomuggen. Brrr En mensen in de bosjes. Daar ben ik ook nooit blij mee, zeker niet als er aan de andere kant van het pad water is. En die eerste foto, helemaal geweldig.
Bianca: ik hoop dat het bij het schoolreisje meevalt. Hier is echt in half uur tijd 5 mm naar beneden gekomen.
Prinsje: is even zoet met een "paar" foto's nakijken
VHU: super ervaring weer opgedaan gisteren en zo te lezen heel netjes rondgestuurd. *\o/*
Maisie: fijn dat Robin het zo goed doet.

Nou, het rotweer is nu ook hier. Ik had vanmorgen alle paarden naar huis gehaald ivm les, dus ze staan nu wel lekker droog.
Mijn les begon (en eindigde) met Amerigo. Hij ging weer zo ontzettend fijn. Onvoorstelbaar hoe goed die pony ineens kan lopen. Heb ook de galop laten zien en ik mag van instructrice niet eerder stoppen dan als we in de Z zijn. Nou, dat had ik half jaar geleden echt niet durven dromen. Toen vond ik de L al een heel knappe prestatie. Helaas moesten we de les voortijdig stoppen, want de enge wolken kwamen heeeeeeel snel dichterbij. Ben zelfs aangespannen de paardenstal ingereden (past maar heel net en kar moet over drempel van 10 cm heen). Pony vond het wel beetje raar en eng, maar deed het gelukkig toch. Binnen uitgespannen. Ik zou ook nog les ohz hebben met Thabor, maar dat doen we morgen maar. Ik hoop dat het snel weer droog wordt, dat ik de andere 2 ook nog even kan rijden, want vanmiddag heb ik geen tijd meer.

Maar ondanks de regen hier toch een kleine roze wolk hihi.

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 11:06

opbrengst van de benefietdagen 2012!

heeeeel erg aangenaam verrast kan ik melden dat de opbrengst anders was dan verwacht!!!!

lieve allemaal, op welke manier ook je hebt bijgedragen,
als vrijwilliger,
als deelnemer,
sponsor of achter de schermen hard meedenkend en probleemoplossend...

Het Trail Team mag dit jaar aan de WSPA en Brooke Hospitals het bedrag verdelen van;

1585,- !!!!!

elk dus 792,50 !!!

wauw!!!

kei bedankt allemaal!!!!!

Afbeelding

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 11:13

WOW wat een geweldig bedrag. Daar kunnen heel wat paarden en ezels medische zorg voor krijgen. _/-\o_ _/-\o_
En het WSPA doet er ook geweldige dingen mee.

TOPPER

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 11:22

Dat is een prima bedrag Bicci !!! goed gedaan !!!!!
Tine, super van Amerigo !! is ook een erg knappe pony !
En Aks..een turbomug.... -O-

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 11:52

:(:) ach gut...Aks....balen man...weer terug gaan naar eigen huis...met mooi excuus...boek vergeten ?? :j

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 11:59

Super Bicci!!!! Toppertje!

Tine op een roze wolkje :) Hier is het al 2 uur lang droog, gelukkig maar.

Biancacoo hoop dat je zoontje het droog houdt!

Ik heb wat gewonnen!! Niet als endurance deelnemer, maar als vrijwilliger! Ze hebben onder de vrijwilligers een prijs verloot tijdens de endurance Renkum en mijn naam werd getrokken. Nu heb ik een weekend in een blokhut gewonnen op Camping Boszicht voor 1 persoon met paard of voor 2 personen.

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 12:01

Biancacoo schreef:
:(:) ach gut...Aks....balen man...weer terug gaan naar eigen huis...met mooi excuus...boek vergeten ?? :j

hihi had 'm nog gauw gedelete :o

Maar het is verleidelijk inderdaad... Ik 3 kwartier reizen en dan doet ze zo. Ze is ook weg nu overigens >;)

pff.

Crazymel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 12:21

:wave:

gefeliciteerd frensie met je wpen!!

komen leuke fotos voorbij! paar met bekende paarden xD

brave bente!

top bic!!! wat een bedrag!!

aks bale... en stomme paaltje zeg......

hier zaterdag de osteo voor wish geweest zat tog wel wat vast, ze is heerlijk los gemaakt!!

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-12 13:10

Biancacoo schreef:
Lanouska ook een druk productief weekeinde gehad, super !! hoe doet het jonge paard het in het span ??
en hoe is het met Cupido van je moeder en Las Vegas ( heette hij zo, of vergis ik me ???) :o?

ja zeer goed weekend *\o/*
we hebbben de marathon van gaasterlandt afgemeld om het jonge paard te sparen.. de laatste 2 wedstrijden waren dus danig zwaar dat harry besloten heeft niet naar gaasterlandt te gaan..

pony's gaan goed.. cupido moet op rust van DA.. las vegas is woensdag opgehaald bij beleer adres.. en heeft nu dus ook vakantie..