Dids lijkt het naar zijn zin te hebben! Marianne, balen van je wedstrijd. Bij Rembrand heb ik (met mennen, ohz helaas niet) altijd het gevoel dat het veel beter kan en dan heb ik meestal flinke punten, bij Amerigo precies andersom, dus ik herken je gevoel heel erg.
Volgens mij kan ik naar Agradi ook terugsturen. Maar goed, laten we hopen dat ze passen!!
ik ga de boodschapjes halen, en dan op stal rondkijken schaam me dood, was gisteren aan het bedenken hoe de mensen heetten die ik gister allemaal heb gezien, maar ik kon 't me niet herinneren
Heb wel bijgelezen maar geen tijd gehad om te reageren ivm werk en nu weet ik niet meer allemaal.
Ben foto's op de pc aan het zetten van mijn nieuwe zadel. Hij zit echt heerlijk. Veale liep ook super zaterdag. Gisteren met de manege weggeweest, zijn 5 uur weggeweest ik bij een dubbelspan achterop.
We gaan veale ook in het dubbelspan zetten met een fries
tine10
Geplaatst: 11-10-10 16:53
Hee Tallechie, wat goed dat hij in tweespan gaat. Blijft hij straks ook mooi in conditie als jij minder kunt doen.
Volgens mij is Rembrand nog steeds boos. Kreeg hem net met gruwelijk veel moeite gevangen. Heb hem even gelongeerd. Zou vanavond naar les gaan, maar zie het (nog steeds) niet zitten. Maar nu heeft hij weer gewerkt, dus ik hoop dat hij morgen zich weer gewoon laat vangen. Hij liep wel heel fijn aan de longe.
Ik weet niet als hij dat wil doen, maar had het er gisteren over dat ik veale bij bepaalde dingen niet langs en of door krijg en als er een ander voor loopt wel. Hij zegt dan moet je hem gewoon eerst in het dubbespan zetten voor het vertrouwen. HIj wil gelijk de bossen in, maar we gaan hem waarschijnlijk eerst in de bak even doen. Waarschijnlijk kent veale het wel. En ik wil dus proberen dat hij 1 x in de week of twee weken met veale op les gaat in het dubbelspan, daar gaan we het vanavond over hebben. En misschien wil hij dan ook wel een aantal marathons rijden met dubbelspan dat ik achterop sta
Zijn ziel(tje) is aangetast. Wat grappig, had ik niet van hem verwacht
@tine wat vervelend dat je je nog steeds niet goed voelt, hopelijk is rembrandt wel weer makkelijk te pakken.
@ milanka haha, die vader van nou
zo ik heb net even een ritje met misty gemaakt, van alles te zien, meerennende paarden en pony's.. sissende vrachtwagens en rare dingen aan de kant van de weg, gelukkig doet ze niet hele rare dingen. behalve dan ineens een meter wegspringen of ineens heel krom lopen, maar gelukkig gaat ze niet rennen.