ik wil ook mijn 4 jarige meenemen maar als we dan ook nog de caravan mee willen nemen wordt het of stapelen in de vrachtwagen of nog een auto meenemen. Als ik mijn vriend kan overhalen wil ik ook weer proberen de 1e week.
hmm maisie nu je dat zegt, het zou voor ons wel erg krap worden aangezien er niet in onze vrachtwagen en 3 pony's een marathonwagen en 2 sulky's passen Wat een leuke foto l_rivaldo!
ja misschien dat ik bij de hema of hallmark wel een kaart ga maken, had er al 80 gekocht,, voor me moeder bleek dat ze zelf ook al 40 gekocht had haha,, gelukkig volgend jaar weer een jaartje
ze waren super goedkoop 89 cent per 40 en super leuk .. dus dacht laat ik is lief zijn neem gelijk een zooi mee .. we hebben altijd het jaar erop de niet gebruikte. en toevallig had mijn moeder ook wat gehaalt. We hebben een grote familie en mijn vaders pelaton en vrienden sturen we allemaal dus er gaat veel de deur uit en ik wilde zelf ook weer graag wat sturen
Heb ook een grote familie 24 ooms en tantes (en dat is zonder hun echtgenoot/echtgenoten) en die hebben ook allemaal kinderen en kleinkinderen Ga ze niet allemaal een kerstkaart sturen Zal er ook weinig krijgen ben net verhuist en bijna niemand heeft ons adres
ik stuur er geen dit jaar. Heb er nog geen liggen en ook geen tijd om er om te gaan aangezien ik dit weekend zelf ook nog eens jarig ben.
marrianne
Geplaatst: 15-12-09 16:07
brr mensen wat is het koud vandaag! beetje jammer dat het openbaar vervoer het begeeft :@ mijn randstadrail rijdt gewoon niet omdat het te koud is, dus moest ik met de bus die echt een omweg van hier tut gunteren maakt, wat er dus voor zorgt dat ik al 2 dagen achter mekaar te laat ben. dus toen ik een paard ret mensen zag lopen ben ik even gaan klagen hoor ik was echt een beetje chagerijnig
nou waar ik nu ook nog achter kwam ik sta met mijn spannetje op de knhs site ben er echt wel een klein beetje trots op
nee haha, ik dacht ff op internet kijken zie je jezelf vond het echt leuk
jouke_h
Geplaatst: 15-12-09 16:22
marrianne schreef:
nee haha, ik dacht ff op internet kijken zie je jezelf vond het echt leuk
Leuk hoor!!! Ik baal er zo van dat ik altijd op pad moet met een andere menner die dan halverwege wil wisselen of als eerste begint. Als je lekker aan het rijden bent valt de kou op een gegeven moment wel mee. Maar dan moet je achterop zitten en dan wordt je toch zoooo koud!!! Echt niks aan.
brrrr... Ben weer terug van een rondje kou lijden. Fijn hoor, mennen. Al voor ik mn dijkje uit was (500meter) waren mn handen al helemaal bevroren, en na 10 minuten begonnen ze toch zeer te doen! Precies op dat moment, dat je dus eigenlijk gewoon je ene hand lekker in je jaszak wil stoppen en je pony met 1 hand wil mennen, besluit meneer dat het koud is en dat hij er helemaal hieperdepiep van moet worden. Sh*t! Uiteraard mn handenwarmers vergeten stomstomstom, dus doorbijten en de pony met overgangen en tempowisselingen toch maar zoveel mogelijk aan het werk gehouden. Gelukkig krijg ik het altijd warm als ik hem dan zo prachtig zie lopen in de weerspiegeling van de ruiten (en lopen kan die hoor als hij zo boos is dat het niet op zijn tempo mag) maar mn handjes hadden helemaal geen lol. Nu mag hij lekker in zn weitje afkoelen en nadenken over zn zonden haha! vanavond een biksje minder (wat ben ik blij dat ik hem gewoon op zn eigen voer gehouden heb, en hij niet meegaat met de rest van de stal op de sportbrok. Denk dat hij dan opstijgt hoor!)
Nu is het tijd voor de vervelende klusjes. Mn vloer moet hoognodig weer gedaan worden, afwas van gisteravond staat er nog en mn tafel ligt weer vol met papieren en folders enzo... *zucht*
Gisteren was ik helemaal niet lekker, maar ik moest en zal mennen haha , dus skiepak, vest met nepbont erin, 2 paar sokken aan, muts, sjaal, dikke handschoenen, een maal aangekomen is de bak bevroren. .. ik was zo gemotiveerd en lekker ingepakt .. maar was gewoon vergeten dat de bak ook is hard kon zijn!
tine10
Geplaatst: 15-12-09 16:30
Leuk hoor!!! Ik baal er zo van dat ik altijd op pad moet met een andere menner die dan halverwege wil wisselen of als eerste begint. Als je lekker aan het rijden bent valt de kou op een gegeven moment wel mee. Maar dan moet je achterop zitten en dan wordt je toch zoooo koud!!! Echt niks aan.[/quote]
Daarom wil mijn man dus niet mee momenteel. Of het regent of het is te koud. En als je stil zit achterop is dat natuurlijk ook zo. Maar ik vind het zo jammer dat ik dan zo lang niet naar buiten kan met de kar. Juist omdat ik het zelf ook wat spannend vind, is het juist goed om het vaak te doen. Maar alleen doe ik het niet.