Ongeloof.... Ze was ongelooflijk sterk, gaf nooit op, opgewekt, lief, no-nonsense , en ze bleef vechten !! En een goede vriendin waar ik veel respect voor heb. Avaluna......forever in our hart. Mijn gedachten gaan uit naar haar gezin, familie en vrienden....Heel veel sterkte allemaal...
Laatst bijgewerkt door Biancacoo op 09-04-17 06:46, in het totaal 1 keer bewerkt
Van mijn ook heel veel sterkte .... en en dikke knuffel voor iedereen die het nodig heeft
tine10
Geplaatst: 09-04-17 06:49
Ik kan het nog steeds niet geloven. Inderdaad, zo sterk, zo volhouden, zo doorzetten. Heel veel sterkte voor vrienden, familie en andere naasten. Ik heb haar nooit ontmoet, maar had zo ongelooflijk veel bewondering voor haar. Er is de afgelopen periode geen dag voorbij gegaan dat ik niet aan haar dacht.
Ik had niet veel contact met haar maar miste haar wel in het topic. Het is raar dat er dan in ene zulk nieuws komt. Ik doe graag mee aan een gezamenlijk boeket
VanHuisUit
Geplaatst: 09-04-17 18:22
Ik ook. We stuurden elkaar af en toe berichtjes tussendoor maar laatste maanden kwam er geen reactie meer. Maar we zijn toch allemaal altijd aan haar blijven denken. Ze was zo sterk en zo'n lief mens. En je maakt elkaar op een of andere manier een flink aantal jaar mee... Vind het ook zo bizar dat het dan opeens afgelopen is. Kan het niet bevatten.
Lekker met Cathey gewandeld en haar laten grazen op de wei. Zelf in het zonnetje gezeten. Dacht nog, zou Ava ook hebben gedaan met Charlotje
Via via heb ik vernomen dat zaterdag de uitvaart is. Weet niet of dat in besloten kring is, of niet.
We zullen wachten tot we weten welk uitvaartcentrum om de bloemen heen te sturen.
_Lorette_
Geplaatst: 10-04-17 15:14
Dag dames, ik kwam even kijken of jullie het nieuws hadden meegekregen. Ik lees dat jullie het hebben opgepikt. Ik pakte zaterdag mijn telefoon en had erg veel gemiste oproepen, een voicemail en een appje. Of ik zsm wilde terugbellen. Ik wist meteen dat er iets met Avaluna of met Charlotje zou zijn, maar eigenlijk ging ik er vanuit dat Avaluna het te moeilijk vond om mij te vertellen dat er iets mis was met Charlotje en dat ze daarom niet zelf belde. Het nieuws kwam heel hard aan. Ik kan het nog steeds niet geloven. Zo’n ontzettend liefdevol persoon. Ze wilde nooit klagen, hoe moeilijk ze het ook had en ze deed alles wat in haar macht lag om zoveel mogelijk te proberen na al haar pech en tegenslagen. Als iemand een medisch wonder kon worden, dan was zij het. Zo vastbesloten en koppig als ze was, ging ze toch op haar koningin zitten, ook al was het volgens de artsen niet meer mogelijk en werd het door iedereen afgeraden. Ze genoot ervan. Het gaf haar energie. En daarom nam ze de extra pijn voor lief. Het was niet de bedoeling om Lotje te verkopen. Lease was eventueel een optie, op voorwaarde dat ze bij mij op stal bleef staan. Maar toen kwam Avaluna … En een mooiere match had ik nooit kunnen bedenken. Wat rijden/gebruiksdoel betreft, wat aandacht betreft en wat huisvesting betreft. Ik was zelfs bereid om Charlotje aan haar te verkopen. Iets wat ik van mezelf nooit had verwacht. Helaas heeft Avaluna door alle pech/ongelukken niet zo van haar kunnen genieten als ze had gehoopt, maar toch was het ‘paardengedoe’ het lichtpuntje in haar leven. Ze voelde zich vaak schuldig tegenover mij. Ze kon niet veel rijden en daardoor vroeg ze mij regelmatig of ik dat niet vervelend vond. Aangezien ze de meest perfecte huisvesting kon bieden voor mijn merrie en paard alsnog genoeg aandacht kreeg, kon ik me niet voorstellen dat die ooit gelukkiger zou kunnen zijn dan ze bij Avaluna was (is). Ik heb altijd geprobeerd om haar daarvan te overtuigen, ook nog in mijn laatste reacties op appjes van vrijdagnacht. Ik was helaas niet op tijd met antwoorden. Ze heeft het niet meer kunnen lezen. Ik hoop dat ze toch oprecht heeft kunnen voelen hoe intens gelukkig ik was met haar als eigenaresse van mijn bijzondere ex-paard. Ze was zo trots op haar dochter, zo dankbaar voor alle inspanningen van haar man en zo blij met alle lieve dieren en vrienden om haar heen. Ik word heel verdrietig als ik bedenk hoe erg het is voor haar familie, vrienden en kennissen om zo’n geweldige vrouw te moeten missen.
*edit: naam toch even gewijzigd naar boktnaam
happytime
Geplaatst: 10-04-17 15:32
dank je wel lorette voor je berichtje.....wij zijn allemaal een beetje van slag door het slechte nieuws over ava....lief dat je aan ons hebt gedacht om het te delen.
tine10
Geplaatst: 10-04-17 16:34
Dank je Lorette voor je uitgebreide bericht. Ik kan het nog steeds niet geloven. En dan ken ik haar niet eens, alleen maar van dit topic.
Lorette, jij ook heel veel sterkte gewenst met alles
VanHuisUit
Geplaatst: 10-04-17 16:39
Bedankt Lorette.
**zucht** wat is het leven soms toch oneerlijk fijn dat je het wilt uitzoeken Janouk