Die Happytime helemaal into the groente
Citaat:
@ VHU ik heb nooit het idee dat die van mij moeite hebben met de 4-wieler. Die van jou weegt toch ook niet zo veel.
Kan zijn dat die van mij minder makkelijk rolt? Vind hem met 'aantrekken' , ook als ik zelf de wagen trek zeg maar, best zwaar/log. Hij weegt trouwens 165 kg. Het kan ook gewoon Snuit zijn ding zijn hoor, dat hij voor de wagen wat driftiger is, in het aanzetten dan voor de tweewieler. Alwyn heeft steeds minder moeite met de wagen en is heel normaal met aanzetten. Als ze met z'n tweeen lopen heeft Snuit het ook af en toe, dat hij zich zo heftig in het tuig gooit, want dat is het eigenlijk. Dat je met zo'n ruk vooruit gaat, in plaats van gewoon rustig voorwaarts.
Hij doet het al veel minder dan in het begin hoor. Hij doet heeft het de afgelopen paar keer dat ik heb gemend mischien 2x gedaan? En dat was toen voor de wagen, niet de tweewieler. Hij doet het ook meer als hij gestresst is, dus bijv de 1e 2x mennen op vreemd terrein bij Peter. Nu is hij gewend, doet hij het dus ook niet meer / vrijwel niet meer.