Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Dennis schreef:En ik begon te lezen (inmiddels wel voorzien van een papieren versie, en boekje ligt ook altijd in de auto), A-B binnenkomen. En ze rijd zo A-F-B over de hoefslag binnen. Na de proef zei ze dat ze de proef niet geoefend of goed bekeken had.
Ik ben best makkelijk op wedstrijd, maak er weinig stress of gedoe van. Maar kom wel voldoende voorbereid.
Muronia schreef:Lees ik dat nou goed.. is zo'n vaardigheidsparcours een vaste route die je uit je hoofd kan leren? Ik dacht dat ze daar per wedstrijd zelf iets van maakten net zoals bij een spring-parcours.
Ac_tion schreef:Muronia schreef:Lees ik dat nou goed.. is zo'n vaardigheidsparcours een vaste route die je uit je hoofd kan leren? Ik dacht dat ze daar per wedstrijd zelf iets van maakten net zoals bij een spring-parcours.
Een paar dagen van tevoren wordt het parcours bekend gemaakt, die kan je vaak vinden bij de startlijst
Nadia schreef:Zoals? Met de hackney wordt minder fanatiek gemend dan ik doe, dus we kunnen er niet een enorm bedrag aan uitgeven. Als we een beetje een richting hebben waar we naar moeten kijken, dat helpt.
Nadia schreef:Zoals? Met de hackney wordt minder fanatiek gemend dan ik doe, dus we kunnen er niet een enorm bedrag aan uitgeven. Als we een beetje een richting hebben waar we naar moeten kijken, dat helpt.

Elisa2 schreef:Nadia schreef:Zoals? Met de hackney wordt minder fanatiek gemend dan ik doe, dus we kunnen er niet een enorm bedrag aan uitgeven. Als we een beetje een richting hebben waar we naar moeten kijken, dat helpt.
https://www.marktplaats.nl/v/dieren-en- ... wagen-pony
Zoiets denk ik, je moet even kijken naar de schofthoogte van de pony en de bokmaat van de wagen. En dan het gewicht en de grootte van de wielen.
En wat Assie zegt kan ook geen kwaad denk ik.