Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

van allemaal!

.
, dat hopen we dan maar, want nu regent het pijpenstelen en de overstromingen van vorige week staan ons natuurlijk nog goed bij....
. Ben benieuwd of het in mijn woonplaats dan ook geregend heeft. Zoon maakt zich zorgen om zijn tomatenplanten
.
. janouk schreef:Dit is toch zo mooi: de nachtrit door Amsterdam van de Hoofdstad Aanspanning
https://www.youtube.com/watch?v=DhXQIxlps2A
geweldige opmerking van jou over instructrice
wat leuk Lanouska dat je met een van de paarden van H mee kon doen, top gedaan ook nog! En wat een prachtig fotomodelletje heb je Aks

aan de hand kreeg ik haar er wel in, uiteindelijk ook terwijl ik erop zat. Maar als ik dan een foto wilde nemen sprong ze zo weer het zand op.

De schipper heet Leen en het schip is 50 meter ongeveer. Dus niet zo heel groot. Ze varen ook echt in Nederland begreep ik.
.
, nou ben ik supertrots, voor de rest hier is dit geen prestatie, maar voor r en dan ook nog eens aan de hand, ik moet filmpjes maken voor meninstructeur anders gelooft hij het nooit
)
.